Hold kæft hvor blev jeg lige bange...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2010

Mira0911

Caroline86 skriver:

næh, jeg ANEDE ikke de kunne nyse... men de vidste jeg så i øvrigt heller ikke at svaner kan, men jo jo! Da jeg gik forbi svanerne nede i søen kom der et nys af dimentioner så vandet sprøjtede om hovedet på den! Og det er ikke engang lyv...

Men jo, det lyder ret kært når de nyser

Der kan man bare se...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Mira0911

Silvermist skriver:

Haha... så i sidste ende bliver det måske et pindsvin der får dig til at kvitte smøgerne Haha...

Ja det ender det sikkert med... Hehe....

Anmeld

7. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MoarJ skriver:

Fik en klump halsen... Den første tanke som altid kommer igennem hovedet på mig er "Jeg skal ikke ud og ryge mere idag" Fnis...

god grund til at stoppe med at ryge, søde

Anmeld

7. juli 2010

Mira0911

Caroline86 skriver:

god grund til at stoppe med at ryge, søde

Hehe ja... Og tror ikke folk vil tro på at det er pindsvin som har fået mig til at kvitte smøgerne...

Anmeld

7. juli 2010

Ranarupta

Enayia skriver:

Puha! Sikke en forskrækkelse, men vold morsomt egentlig

Hvis den havde en ekstra pig var det i øvrigt en han :p

Ønsker dig en rolig aften uden flere mørke forskrækkelser, inklusiv diverse edderkopper og kravl der ellers er på denne tid

Haha! Genialt! Jeg skreg af grin - fik lige vækket baby og hund 

Hvor har du egentlig været? Har kigget efter dig nogle gange, men du var "grå"?

Anmeld

7. juli 2010

Diana...

EJ EJ EJ jeg troet lige det var en KÆMPE edderkop  Jeg turde næsten ikke læse færdig ha ha men nysgerrieheden tog over 

Vi havde også pindsvin hver år under vores terresse de var så søde alle de baby pindsvin så de fik mælk hver dag og det elsket de 

Anmeld

7. juli 2010

Sissel

Jeg blev også forskrækket af et pindsvin for mange år siden. Dengang jeg boede hjemme hos min mor.. Der var noget der raslede ovre i buskene, og min første tanke var FUCK, en puma.. Og jeg var bare ved at dø af skræk, og overvejede hvordan jeg sku komme derfra i live..
Børnefantasier er livlige..

Anmeld

7. juli 2010

roenlund

Jeg har altid synes at pindsvin var så søde...

Lige indtil den dag hvor Kenzo (hunden) kom ind efter at havet været ude og nattisse med en kæmpe i munden og smed den på tæppet... Jeg kan ikke gøre andet end skrige og springe op i sofaen (for et pindsvin angriber jo), det er sket 3 gange og jeg kan ikke ryste skrækken af mig og tage det roligt lige meget hvor meget jeg prøver...

Anmeld

7. juli 2010

Pena

Ha ha . Al den snak om nyseri får mig til at tænke på det klip på youtube hvor den lille panda unge nyser, og får sin mor til at springe en meter op i luften af forskrækkelse.

Det er da det sjoveste. (Ved desværre ikke hvordan man indsætter et link, men vi kender vel alle klippet)

Havde forresten en kat der nøs ret tit. Det lød som når man åbner en dåsesodavand

Anmeld

7. juli 2010

saxa

Hehehe... Og så over et pindsvin..  LOOOOL... Ej ville nok selv blive forskrækket - meget, når man står der i mørket.. Troede det var et eller andet minimonster eller andet uidentificeret levende væsen, da jeg læste dit indlæg.. Hehe..

Kram Marianne - der engang tog 1½time før på arbejde fordi der kravlede en monster edderkop ind under sofaen, hvilket gjorde jeg ikke turde være alene hjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.