Shibby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2010

Diana...

Caroline86 skriver:

det gør jeg gerne.. kommer du så ud og henter dem? Vi flytter på mandag Laura og mig kører allerede søndag så hun ikke skal opleve flyttestresset

Ej allerede på mandag Hvad så med jensens bøfhus for pokker Caroline det har du sgu ikke planlagt så godt vi skulle jo på jensens inden!!! Grr nu jeg sur 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
LotteN skriver:

hold da op skal i allerede flytte på mandag - waauuh tiden er gået hurtigt...!

ja, det er ret vildt men vi glæder os

Anmeld

7. juli 2010

Moderator

Diana... skriver:

Ej allerede på mandag Hvad så med jensens bøfhus for pokker Caroline det har du sgu ikke planlagt så godt vi skulle jo på jensens inden!!! Grr nu jeg sur 

vi tager på Jensens når jeg kommer hjem på visit vi er herovre på hendes 6 mdr fødselsdag

Anmeld

7. juli 2010

Diana...

Caroline86 skriver:

vi tager på Jensens når jeg kommer hjem på visit vi er herovre på hendes 6 mdr fødselsdag

Åhh den kender jeg alt for godt den der. Ha ha vi gør det når vi kommer på visit det siger vi også ALTID når vi skal til sjælland men man er altid så proppet med resten af familien der jo alle sammen gerne vil se en så der aldrig plads til mere 

Anmeld

7. juli 2010

Moderator

Diana... skriver:

Åhh den kender jeg alt for godt den der. Ha ha vi gør det når vi kommer på visit det siger vi også ALTID når vi skal til sjælland men man er altid så proppet med resten af familien der jo alle sammen gerne vil se en så der aldrig plads til mere 

dig er der skam altid plads til, søde

Anmeld

7. juli 2010

Diana...

Caroline86 skriver:

dig er der skam altid plads til, søde

Hvor er du sød 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.