Shibby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.258 visninger
35 svar
0 synes godt om
6. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hermed en offentlig undskyldning hvis jeg blev for personlig i debatten i går.

Som jeg også skrev gentagne gange i går er det ikke mit bord at afgøre hvad der er bedst for alle andre familier, jeg svarede blot på det stillede spørgsmål i tråden.

At vi to så kom i en debat omkring nogle personlige ting, var ikke i orden, og det beklager jeg.

Jeg mener stadig de ting jeg skrev, så jeg vil som sådan ikke tage dem tilbage! Til gengæld vil jeg beklage måden de blev sagt og at jeg kom til at virke som om jeg angreb dig! Det var bestemt ikke min mening, og det er ikke min natur at være fordomfuld, dømmende eller andet, så jeg er ked at blive opfattet sådan

Jeg dømmer dig ikke for at have brug for en pause! Jeg tvivler ikke på at din hverdag med Mikkel er ubeskriveligt hårdt og jeg vil gerne gentage hvad jeg skrev i det allerførste svar til dig: jeg beundrer at du klarer det!!!

Jeg håber ikke jeg på nogen måde sårede dig!

Jeg håber du forstår at min holdning i tråden ikke er noget personligt mod dig eller nogen andre der vælger at have deres børn i institution mens de selv har ferie. Det er blot et udtryk for min generelle holdning til det stillede spørgsmål.

Jeg ønsker dig, og alle andre, en rigtig god aften!

Knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

mariamiss6

Jeg synes du er god

Og jeg kan godt lide dig....

Det var et flot træk du her gjorde, og det sagt fra en der slet ikke har læst den pågældende debat

Anmeld

6. juli 2010

LotteN

ja, jeg ved heller ikke hvad dette drejer sig om, men synes godt nok det er flot af dig du står frem og undskylder for din "opførsel" det er der ikke mange der ville gøre...

Men du virker nu også som en rigtig pige tøs søde

Anmeld

6. juli 2010

Mira0911

FLOT FLOT Søde... Aner heller ikke hvad det drejer sig om - Men også lige meget...

Anmeld

6. juli 2010

qp

Caroline86 skriver:

Hermed en offentlig undskyldning hvis jeg blev for personlig i debatten i går.

Som jeg også skrev gentagne gange i går er det ikke mit bord at afgøre hvad der er bedst for alle andre familier, jeg svarede blot på det stillede spørgsmål i tråden.

At vi to så kom i en debat omkring nogle personlige ting, var ikke i orden, og det beklager jeg.

Jeg mener stadig de ting jeg skrev, så jeg vil som sådan ikke tage dem tilbage! Til gengæld vil jeg beklage måden de blev sagt og at jeg kom til at virke som om jeg angreb dig! Det var bestemt ikke min mening, og det er ikke min natur at være fordomfuld, dømmende eller andet, så jeg er ked at blive opfattet sådan

Jeg dømmer dig ikke for at have brug for en pause! Jeg tvivler ikke på at din hverdag med Mikkel er ubeskriveligt hårdt og jeg vil gerne gentage hvad jeg skrev i det allerførste svar til dig: jeg beundrer at du klarer det!!!

Jeg håber ikke jeg på nogen måde sårede dig!

Jeg håber du forstår at min holdning i tråden ikke er noget personligt mod dig eller nogen andre der vælger at have deres børn i institution mens de selv har ferie. Det er blot et udtryk for min generelle holdning til det stillede spørgsmål.

Jeg ønsker dig, og alle andre, en rigtig god aften!

Knus Caroline

Du siger undskyld hvilket er flot - men altså... i et indlæg skrevet til mig i den anden tråd skriver du, at du trækker dig ud af debatten når du synes den bliver for grov og at du også må tænke over din rolle som moderator herinde... Så kort sagt, er det helhjertet at du giver den undskyldning eller er det pga. din position?  Hehe... Du behøver ikke, at svare for jeg ved jo selvfølgelig godt hvad du vil svare... men du skal da vide, at der sikkert er mange der tænker sådan når de ser dette.

Anmeld

6. juli 2010

Bamme

qp skriver:

Du siger undskyld hvilket er flot - men altså... i et indlæg skrevet til mig i den anden tråd skriver du, at du trækker dig ud af debatten når du synes den bliver for grov og at du også må tænke over din rolle som moderator herinde... Så kort sagt, er det helhjertet at du giver den undskyldning eller er det pga. din position?  Hehe... Du behøver ikke, at svare for jeg ved jo selvfølgelig godt hvad du vil svare... men du skal da vide, at der sikkert er mange der tænker sådan når de ser dette.

Anmeld

6. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
qp skriver:

jeg er bedøvende ligeglad med hvad folk tænker... Den her tråd kunne jeg i virkeligheden have skrevet privat til Shibby, og det burde jeg måske nok have gjort.. den er udelukkende til hende, men skrev den offentligt så andre der følte sig ramt måske bedre kan forstå mig...

Moderator eller ej... Jeg undskylder ikke uden at mene det! Heldigvis er der nogle mennesker herinde som kender mig godt nok til at vide det, og resten kan tænke hvad de vil

Jeg håber Shibby tror min undskyldning er reel, for ellers er det da brand ærgeligt at jeg angrer min opførsel

Anmeld

6. juli 2010

Lise

qp skriver:

Anmeld

6. juli 2010

wamse

qp skriver:

Hvorfor tror du at der er mange der vil tro det?? Altså hvis man bare har læst en smule af hendes indlæg gennem tiden, så synes jeg bestemt at hun virker som en meget troværdig person, så hvorfor skulle nogle vælge ikke at se hendes undskyldning som troværdig og helhjertet?

Anmeld

6. juli 2010

wamse

Caroline86 skriver:

jeg er bedøvende ligeglad med hvad folk tænker... Den her tråd kunne jeg i virkeligheden have skrevet privat til Shibby, og det burde jeg måske nok have gjort.. den er udelukkende til hende, men skrev den offentligt så andre der følte sig ramt måske bedre kan forstå mig...

Moderator eller ej... Jeg undskylder ikke uden at mene det! Heldigvis er der nogle mennesker herinde som kender mig godt nok til at vide det, og resten kan tænke hvad de vil

Jeg håber Shibby tror min undskyldning er reel, for ellers er det da brand ærgeligt at jeg angrer min opførsel

Hvis folk ikke opfatter din undskyldning som helhjertet, så har DE et problem og ikke du. Du virker bare som noget af det mest omsorgsfulde og kærlige menneske. du er stor nok til at give en undskyldning når du føler du burde, det er der mange der kunne lære af. Et kæmpe krammer på vej til dig fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.