Shibby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2010

CamillaT89

wamse skriver:

Hvis folk ikke opfatter din undskyldning som helhjertet, så har DE et problem og ikke du. Du virker bare som noget af det mest omsorgsfulde og kærlige menneske. du er stor nok til at give en undskyldning når du føler du burde, det er der mange der kunne lære af. Et kæmpe krammer på vej til dig fra mig

Også herfra  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
wamse skriver:

Hvis folk ikke opfatter din undskyldning som helhjertet, så har DE et problem og ikke du. Du virker bare som noget af det mest omsorgsfulde og kærlige menneske. du er stor nok til at give en undskyldning når du føler du burde, det er der mange der kunne lære af. Et kæmpe krammer på vej til dig fra mig

tak søde..

Det er kun fint I andre også kan læse min undskyldning, selvom den er til Shibby...

Der åbenbart flere der har følt sig trådt på af mine svar i tråden og jeg ønsker at de mennesker skal se at jeg oprigtigt er ked af at bølgerne blev FOR høje.

Det er okay at være uenige, det er trods alt et debatforum, men det blev for personligt, og det er jeg ked af!

Anmeld

6. juli 2010

Ranarupta

Søde Caroline, jeg har ikke læst den anden tråd, men jeg synes, at det er rigtigt stort af dig at give en offentlig undskyldning, når der er noget du fortryder!

Og jeg tror, at der er flere, der anser dette for at være en helhjertet undskyldning fremfor en undskyldning, der kun gives pga. ens position.

Kram

Anmeld

7. juli 2010

grinny

Du har ikke trådt på mig (da jeg ingen børn har endnu ) men nej hvor er det stort af dig at du undskylder offentligt. Det er okay at fejle (ikke fordi du fejlede som sådan, du sagde nok bare tingene lidt for hårdt) men at sige undskyld bagefter, det kræver virkelig meget. Dette viser bare hvor stort et hjerte du har

FLOT FLOT FLOT

Anmeld

7. juli 2010

Enayia

mariamiss6 skriver:

Jeg synes du er god

Og jeg kan godt lide dig....

Det var et flot træk du her gjorde, og det sagt fra en der slet ikke har læst den pågældende debat

Det er jeg helt enig i, jeg har dog læst debatten

Anmeld

7. juli 2010

smokin

Jeg kan også godt lide Caroline... meget

Anmeld

7. juli 2010

Moderator

Zette skriver:

Jeg kan også godt lide Caroline... meget

krydser for dig i morgen, søde... Alt skal nok gå fint og de får det hele med denne gang!

Anmeld

7. juli 2010

Shibby

Læst

-Din undskyldning er acceoeteret

Anmeld

7. juli 2010

Moderator

Shibby skriver:

Læst

-Din undskyldning er acceoeteret

Anmeld

7. juli 2010

Ina33

Godt træk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.