Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anna-jonas skriver: Du må have en elsker, Camilla. Da jeg var single, mødte jeg en lækker fyr gennem dating.dk. Han opfyldte et behov i en tid................og det var ikke så ringe endda.
Du må have en elsker, Camilla. Da jeg var single, mødte jeg en lækker fyr gennem dating.dk. Han opfyldte et behov i en tid................og det var ikke så ringe endda.
Helt enig...
Bare pas på - for 10 år siden mødte jeg en fyr gennem dating.dk, og ham har jeg endnu ikke fået smidt ud igen...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Skouboe skriver: Helt enig... Bare pas på - for 10 år siden mødte jeg en fyr gennem dating.dk, og ham har jeg endnu ikke fået smidt ud igen...
Vil godt komme med samme advarsel...her er der snart gået 8 år
idamaria83 skriver: Vil godt komme med samme advarsel...her er der snart gået 8 år
Vi kan så hermed konstatere at dating.dk kan have grumme konsekvenser.
Vi har 10 års dag og 1 års bryllupsdag på fredag
Skouboe skriver: Vi kan så hermed konstatere at dating.dk kan have grumme konsekvenser. Vi har 10 års dag og 1 års bryllupsdag på fredag
Ja det kan da gå grueligt galt...her har vi 3 års bryllupsdag om 14 dage og 8 års dag til oktober...utroligt hvad den teknologi kan skabe af problemer
Jeg støvede også min "makker" op fra nettet. Og der er gået 5+ år nu ....bryllupet lurer forude et sted... Så ja - PAS PÅ !!!!
nu er jeg lidt bagud jo.... men svare det vil jeg dog:0)
Camilla, der er sgu ikke noget at sige til at du har det behov! og at du pludselig bliver mindet om det.... for f***** du er ikke "kun" mor men også kvinde....
ud og gør noget ved det!
i har jo – som sædvanlig – ret! jeg har faktisk tænkt en del over det og tror muligvis jeg vil kaste mig ud i det
msax skriver: Hvorfor har en rigtig kvinde ikke en dildo??? det troede jeg helt ærligt bare man havde i sin undertøjsskuffe...
Hvorfor har en rigtig kvinde ikke en dildo??? det troede jeg helt ærligt bare man havde i sin undertøjsskuffe...
hehe, jeg har ikke engang en undertøjsskuffe
Milka skriver: hehe, jeg har ikke engang en undertøjsskuffe
hmm - det har jeg heller ikke. Det bor i plastik kasser herhjemme... Men legetøjet bor i kassen sammen med undertøjet...
God jagt både på dildo og den ægte vare...
Denne kan klart anbefales - der er en rigtig hyggelig stemning og god vejledning uden det bliver for "klistret"
http://www.lust.dk/
De har butik i Kbh
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128