must have!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.466 visninger
40 svar
0 synes godt om
6. juli 2010

Milka

jeg er lige vågnet og går ud på altanen for at mærke vejret og se til mine planter. jeg kan lugte cigaretrøg (efter en måned som ikkeryger lægger jeg meget hurtigt mærke til lugten nu), og ser at der står en fyr et par altaner hen og ryger en morgensmøg. jeg kan ikke se hans ansigt men har tydelig udsigt til resten, og de boksershorts han er iført skjuler på ingen måde hans erektion.

fuck! det skulle jeg bare ikke have set! jeg er blevet fuldstændig bims i hovedet og kan ikke tænke på andet end at jeg vil rage, røre, smage og mærke. aaaargh!!! det er bare alt for længe siden!

hilsen fra en ENLIG MOR (med meget store bogstaver)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

msax

Milka skriver:

jeg er lige vågnet og går ud på altanen for at mærke vejret og se til mine planter. jeg kan lugte cigaretrøg (efter en måned som ikkeryger lægger jeg meget hurtigt mærke til lugten nu), og ser at der står en fyr et par altaner hen og ryger en morgensmøg. jeg kan ikke se hans ansigt men har tydelig udsigt til resten, og de boksershorts han er iført skjuler på ingen måde hans erektion.

fuck! det skulle jeg bare ikke have set! jeg er blevet fuldstændig bims i hovedet og kan ikke tænke på andet end at jeg vil rage, røre, smage og mærke. aaaargh!!! det er bare alt for længe siden!

ikke at det hjælper en skid - men jeg har virkeligt ondt af dig. Det er så nederen at være i sex underskud.

Inden´Brian og jeg blev kærester havde jeg en profil på scor.dk og havde et par rigtig vellykkede dates derinde. Man vælger jo heldigvis 100% selv hvem man vil hygge med efter daten ( og der var et par rigitg gode hyggestunder med nogen af dem).

SMIL fra Mette der håber du snart finder en god erektion du kan afreagerer på/med...

Anmeld

6. juli 2010

Milka

msax skriver:

ikke at det hjælper en skid - men jeg har virkeligt ondt af dig. Det er så nederen at være i sex underskud.

Inden´Brian og jeg blev kærester havde jeg en profil på scor.dk og havde et par rigtig vellykkede dates derinde. Man vælger jo heldigvis 100% selv hvem man vil hygge med efter daten ( og der var et par rigitg gode hyggestunder med nogen af dem).

SMIL fra Mette der håber du snart finder en god erektion du kan afreagerer på/med...

overvejer en profil et eller andet sted

Anmeld

6. juli 2010

Karo

Milka skriver:

Jeg er bare så dårlig til at snakke om sex og sidder og og bliver helt rød i bæret

Men det er da bare om at komme ud af fjerene og få gjort noget ved det

Anmeld

6. juli 2010

Milka

Jeg er bare så dårlig til at snakke om sex og sidder og og bliver helt rød i bæret

Men det er da bare om at komme ud af fjerene og få gjort noget ved det

det var ikke min mening at gøre nogen forlegen

normalt tænker jeg ikke så meget på det, når det er længe siden man har fået noget så glider det lige så stille i baggrunden. men så så jeg det der og nu er det som om to års mere eller mindre frivillig afholdenhed (med en enkelt afstikker) pludselig bliver meget akut! jeg bliver sindssyg!

Anmeld

6. juli 2010

Klumpe-dumpe

normalt tænker jeg ikke så meget på det, når det er længe siden man har fået noget så glider det lige så stille i baggrunden. men så så jeg det der og nu er det som om to års mere eller mindre frivillig afholdenhed (med en enkelt afstikker) pludselig bliver meget akut! jeg bliver sindssyg!

Enig - enig -enig!!!!

Bliver SINDSSYG her i sommerland, med svedige bare mand overkroppe

Hilsen mig, uden en enkel afstikker

Anmeld

6. juli 2010

KWL

HOLD SÅ OP PIGER!! Ikke mere sex snak, jeg har det røde og er helt kulret hvergang det kommer. Måske fordi jeg ved at jeg ikke bare kan få det jeg vil når jeg vil

Så shhh....med mænd med buksebuler og svedige overkroppe

Anmeld

6. juli 2010

ooo

Milka skriver:

Kan du ikke få fat i ham der afstikkeren igen, og forklare ham at du har en kløe kun han kan afhjælpe

Anmeld

6. juli 2010

Klumpe-dumpe

Kristinewl skriver:

HOLD SÅ OP PIGER!! Ikke mere sex snak, jeg har det røde og er helt kulret hvergang det kommer. Måske fordi jeg ved at jeg ikke bare kan få det jeg vil når jeg vil

Så shhh....med mænd med buksebuler og svedige overkroppe

så tænk lige søde, om nogle dage, kan du få hvad du vil ha´.... Her skal jeg jo først finde en jeg vil ha´....

Btw. hvis det er rigtig hvad jeg tror, om din status under dit foto, så passer det jo slet IKKE!!!

Kæmpe krammer til dig fra os.

Anmeld

6. juli 2010

Milka

Metchen skriver:

Kan du ikke få fat i ham der afstikkeren igen, og forklare ham at du har en kløe kun han kan afhjælpe

jo, det kunne jeg godt, jeg er bare ikke så vild med afstikkeren! faktisk skrev han til mig sidste uge og spurgte om vi ikke liiiige havde noget vi skulle følge op på og der sagde jeg no thanks baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.