must have!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2010

LIZO

vi kvinder har vel os et behov

lars har desværrer ikke flere singel venner

men kan godt anbefale dating.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

ooo

Milka skriver:

jo, det kunne jeg godt, jeg er bare ikke så vild med afstikkeren! faktisk skrev han til mig sidste uge og spurgte om vi ikke liiiige havde noget vi skulle følge op på og der sagde jeg no thanks baby

Kan du ikke invitere ham over, lokke ham med i sengen, lukke øjnene, og tænke på fædrelandet imens (eller i det mindste bare ham med mega erektion på altanen)

Anmeld

6. juli 2010

mama09

Milka skriver:

jeg er lige vågnet og går ud på altanen for at mærke vejret og se til mine planter. jeg kan lugte cigaretrøg (efter en måned som ikkeryger lægger jeg meget hurtigt mærke til lugten nu), og ser at der står en fyr et par altaner hen og ryger en morgensmøg. jeg kan ikke se hans ansigt men har tydelig udsigt til resten, og de boksershorts han er iført skjuler på ingen måde hans erektion.

fuck! det skulle jeg bare ikke have set! jeg er blevet fuldstændig bims i hovedet og kan ikke tænke på andet end at jeg vil rage, røre, smage og mærke. aaaargh!!! det er bare alt for længe siden!

hilsen fra en ENLIG MOR (med meget store bogstaver)

HA HA grineren.. Håber snart du får noget på den dumme

Anmeld

6. juli 2010

oo

nååårh! jeg troede lige du var faldet i smøgbaljen igen, men så er det "bare" pikbaljen der har gjort dig våd (pun intended!)

har du ikke en god dildo? den kan klare meget sådan en...dog ikke en varm krop og naturligvis dækker den heller ikke smag og følelse så godt, meeeen.

eller en fister der gider rides en gang imellem?

Anmeld

6. juli 2010

JustAnotherName

Lige ud af posen - sådan! 

Kæft en sjov tråd. Eller ja okay, det er jo ikke særlig sjovt at være sex-trængende og så ikke have én, der kan være behjælpelig LIGE NU, hvis man behøver det!

Men snakken det har udløst, er da ret underholdende på sin vis.

Selv HAR jeg jo en mand som kan være behjælpelig med "den slags"....
Jeg er på sørgelig vis vist bare ikke god NOK til at udnytte den glæde det jo i virkeligheden er. Det undrer mig tit, at vi ikke har mere sex herhjemme, end vi har - For vi er ellers pisse-gode til det 
Men ofte er jeg bare for uoplagt og træt, når tiden til det endelig er der, og lige sådan er han. Men det kan der vel i grunden rettes op på !!!

Jeg syntes tit at det hænger sådan sammen, at jo mindre sex jeg får, jo mindre føler jeg også et behov for det.
Men hvis først vi får startet, så er jeg ligesom sat i gear, og vil have mere....

Anmeld

6. juli 2010

sarahb

HAHAHA du kunne da lige ha stukket ham en go score bemærkning, og hvem ved, måske han bød på kaffe...

Ihh du må igang med projekt mand, eller bare projekt Tiller!

Anmeld

6. juli 2010

Milka

Tjuhl skriver:

nååårh! jeg troede lige du var faldet i smøgbaljen igen, men så er det "bare" pikbaljen der har gjort dig våd (pun intended!)

har du ikke en god dildo? den kan klare meget sådan en...dog ikke en varm krop og naturligvis dækker den heller ikke smag og følelse så godt, meeeen.

eller en fister der gider rides en gang imellem?

ejer faktisk ikke en dildo. måske jeg skulle?

trine-tøsen, hvornår var det i kom til fastlandet?

Anmeld

6. juli 2010

Karo

Milka skriver:

ejer faktisk ikke en dildo. måske jeg skulle?

trine-tøsen, hvornår var det i kom til fastlandet?

Jeg tror nu ikke Trine er villig til at "låne" Søren ud

Anmeld

6. juli 2010

Milka

JustAnotherName skriver:

Lige ud af posen - sådan! 

Kæft en sjov tråd. Eller ja okay, det er jo ikke særlig sjovt at være sex-trængende og så ikke have én, der kan være behjælpelig LIGE NU, hvis man behøver det!

Men snakken det har udløst, er da ret underholdende på sin vis.

Selv HAR jeg jo en mand som kan være behjælpelig med "den slags"....
Jeg er på sørgelig vis vist bare ikke god NOK til at udnytte den glæde det jo i virkeligheden er. Det undrer mig tit, at vi ikke har mere sex herhjemme, end vi har - For vi er ellers pisse-gode til det 
Men ofte er jeg bare for uoplagt og træt, når tiden til det endelig er der, og lige sådan er han. Men det kan der vel i grunden rettes op på !!!

Jeg syntes tit at det hænger sådan sammen, at jo mindre sex jeg får, jo mindre føler jeg også et behov for det.
Men hvis først vi får startet, så er jeg ligesom sat i gear, og vil have mere....

det hænger netop sådan sammen! når man får sex, vil man bare have mere, mere, mere; når man ingenting får er det egentlig ikke så vigtigt – lige indtil man ser en uskyldig scene som den jeg så i går! så sker der en kortslutning inde i hjernen, og mange, mange måneders uforløst seksuel energi begynder at slå gnister. og sikke en formidabel eksplosion det kunne blive til!

Anmeld

6. juli 2010

JustAnotherName

Milka skriver:

det hænger netop sådan sammen! når man får sex, vil man bare have mere, mere, mere; når man ingenting får er det egentlig ikke så vigtigt – lige indtil man ser en uskyldig scene som den jeg så i går! så sker der en kortslutning inde i hjernen, og mange, mange måneders uforløst seksuel energi begynder at slå gnister. og sikke en formidabel eksplosion det kunne blive til!

Hahaha .....Så må du sgu tage en "nulrer" og lette trykket lidt selv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.