Hvor længe efter SA blev i..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2010

Chalala85

Rillo skriver:

Nej vi ahr desværre intet fået at vide..men det er selvf. også svært at vide

tak for kram

Ja der er nok kun et gæt på det punkt.. det er jo ikke ens for alle. Så lidt, er da det mindst jeg kan gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

Chalala85

Caracatita skriver:

Heldigvis har vi to sunde og raske børn i forvejen, så det er ikke så slemt, at der "kun" er en.....hvis man kan tillade sig at sige det, så passer tvillinger ikke så godt ind i vores familie, da vi ikke ønsker mere end 3 børn - selvfølgelig havde vi fundet en løsning, hvis der var 2...

Samtidig var vi jo ikke forberedte på, at der kunne være 2 - men var bare glade for, at det ikke endte som i december.

Jeg har ikke brugt æl-tests.....har bare "sexet" hver anden dag i den bedste periode...

Held og lykke!!

Det kan jeg sagtens sætte mig ind i, tror jeg ville have det på samme måde hvis det var mig

Jamen så må vi sexe noget mere hehe det er bare svært når manden har så meget arbejde hele tiden men det skal nok lykkes.

Og tusind tak

Anmeld

6. juli 2010

Bavianis

Rillo skriver:

Se Susanne det er en plan jeg kan lide

Det tænke jeg nok!

Jeg skal krydse fingre for dig når du skal teste om nogle uger! Min var selv negativ, og jeg fik min mens (lidt forsinket) i dag.

Anmeld

6. juli 2010

Chalala85

Bavianis skriver:

Hej med dig

Vores dreng  - som vi mistede omtrent samtidig som Rillo mistede sin datter, er født 9. april (22. uge) og vi har nu prøvet 2 mdr  - uden held! Men hold modet oppe - det kommer til at gå for os alle, det er jeg sikker på:-)

Det kan passe med at Du, Rillo og jeg får et dejligt påskebarn!

Kh Susanne

Åh ja, jeg kan godt huske da i mistede

Ja, er også sikker på vi alle nok skal få vores ønske babyer

for os

Anmeld

6. juli 2010

Chalala85

Nadia&Daniel skriver:

Jeg havde en SA den 19 december sidste år - blev gravid igen i starten af Februar og er nu 23+0.. Vi blev ikke anbefalet at vente, men bare skulle gå igang igen med det samme..

Det er også svært at vente når det er noget man ønsker sig så inderligt og stort tillykke med mavsen selvom du er over halvvejs hehe

Anmeld

6. juli 2010

Rillo

Bavianis skriver:

Det tænke jeg nok!

Jeg skal krydse fingre for dig når du skal teste om nogle uger! Min var selv negativ, og jeg fik min mens (lidt forsinket) i dag.

Ja det læste jeg

Sidst jeg testede var det sgu lidt noget  forvirrende noget..så jeg venter nok til jeg er et par dage over...

Først en positiv test så ventede jeg 2 dage så endnu en positiv test og så dagen efter med svag mens og negativ test!

Anmeld

6. juli 2010

LinLin

testede positiv 5 uger efter, dvs jeg blev gravid ca 3 uger efter!

Anmeld

6. juli 2010

Chalala85

Mor til David skriver:

testede positiv 5 uger efter, dvs jeg blev gravid ca 3 uger efter!

Dejligt!! gid det var mig...

Anmeld

6. juli 2010

LinLin

Chalala85 skriver:

Dejligt!! gid det var mig...

for at det snart bliver jeres tur igen!

- må sige at med min historie tror jeg ikke på det med at man "bare ikke skal tænke for meget på det" - for jeg tænke nærmest ikke på andet end at blive gravid igen!

Anmeld

6. juli 2010

Chalala85

Mor til David skriver:

for at det snart bliver jeres tur igen!

- må sige at med min historie tror jeg ikke på det med at man "bare ikke skal tænke for meget på det" - for jeg tænke nærmest ikke på andet end at blive gravid igen!

nej hehe det er også super svært at lade vær... tænker på det hver gang jeg har ÆL.. det er til at blive sindsyg af til tider...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.