Hvor længe efter SA blev i..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2010

Rillo

Hej!

Nu har jeg ikke haft en SA. men mistede Kamma i 21. graviditets uge!

Og vi arbejder også på baby..så kender godt din frustration

Kamma blev født d. 25. marts og vi begyndte sidst i april

fingre for den snart er der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

Caracatita

Chalala85 skriver:

Gik i helt efter når du havde ÆL?

Jah....så godt man nu kan, når man har lidt uregelmæssig cyklus.

Var til scanning i weekenden pga blødning, men det viste sig heldigvis, at det "bare" var en tvilling, der var gået til, så der var stadig en bebs med blinkende hjerte...

Anmeld

6. juli 2010

Chalala85

Caracatita skriver:

Jah....så godt man nu kan, når man har lidt uregelmæssig cyklus.

Var til scanning i weekenden pga blødning, men det viste sig heldigvis, at det "bare" var en tvilling, der var gået til, så der var stadig en bebs med blinkende hjerte...

Ahh okay overvejer at prøve at bruge dem... åh det var da en rigtig trist situation men stor + der stadig er en fin bebs i maven

Anmeld

6. juli 2010

Chalala85

Rillo skriver:

Hej!

Nu har jeg ikke haft en SA. men mistede Kamma i 21. graviditets uge!

Og vi arbejder også på baby..så kender godt din frustration

Kamma blev født d. 25. marts og vi begyndte sidst i april

fingre for den snart er der

Åhhh nej, kan godt huske det rigtig trist situation. men er glad for at høre i er på benene igen så godt som man nu kan. Har lægerne sagt til jer hvor længe der kan gå før i vil se de lykkelige streger igen?!

Stort

Anmeld

6. juli 2010

Chalala85

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

jeg kan ike lige huske mit på datoer, men var gravid i forsommeren sidste år var ca 8 uger henne da jeg havde en SA. Efter 3 uger tog jeg en positiv test mere men to dage efter kom min mens, om testen blev positiv pga hormoner der var tilbage efter Sa ved jeg ikke, men tror det næppe for jeg var inde og få målt mit hcg to dage efter SA for at være sikker på at kroppen havde skilt sig af med det hele, og der var det faldet til næsten nul. Men gravid var jeg ikke, eller det kan være jeg har været det, men så "mistede" de par dage efter - tror vist det så hedder en biokemisk graviditet:0)

Men efter den blødning vidste jeg jo at jeg ville fåå min mens igen, meeeeeeeeeeeeen det gjorde jeg ikke jeg testede igen positiv og denne gang var den helt god og fødte 27/03-2010 Anton:0) Så jeg havde en mens og så ar der gevindst igen:0)

Knus

Og jeg håber virkelig snart at der er to røde streger:0)

Det var da en redelig hed med alle de streger du fik der men er da super lækkert du fik lille Anton så hurtigt efter! håber snart den er der for os.. overvejer virkelig at præve de æl teste...

Anmeld

6. juli 2010

Bavianis

Hej med dig

Vores dreng  - som vi mistede omtrent samtidig som Rillo mistede sin datter, er født 9. april (22. uge) og vi har nu prøvet 2 mdr  - uden held! Men hold modet oppe - det kommer til at gå for os alle, det er jeg sikker på:-)

Det kan passe med at Du, Rillo og jeg får et dejligt påskebarn!

Kh Susanne

Anmeld

6. juli 2010

Rillo

Chalala85 skriver:

Åhhh nej, kan godt huske det rigtig trist situation. men er glad for at høre i er på benene igen så godt som man nu kan. Har lægerne sagt til jer hvor længe der kan gå før i vil se de lykkelige streger igen?!

Stort

Nej vi ahr desværre intet fået at vide..men det er selvf. også svært at vide

tak for kram

Anmeld

6. juli 2010

Rillo

Bavianis skriver:

Hej med dig

Vores dreng  - som vi mistede omtrent samtidig som Rillo mistede sin datter, er født 9. april (22. uge) og vi har nu prøvet 2 mdr  - uden held! Men hold modet oppe - det kommer til at gå for os alle, det er jeg sikker på:-)

Det kan passe med at Du, Rillo og jeg får et dejligt påskebarn!

Kh Susanne

Se Susanne det er en plan jeg kan lide

Anmeld

6. juli 2010

Nadia&Daniel

Jeg havde en SA den 19 december sidste år - blev gravid igen i starten af Februar og er nu 23+0.. Vi blev ikke anbefalet at vente, men bare skulle gå igang igen med det samme..

Anmeld

6. juli 2010

Caracatita

Chalala85 skriver:

Ahh okay overvejer at prøve at bruge dem... åh det var da en rigtig trist situation men stor + der stadig er en fin bebs i maven

Heldigvis har vi to sunde og raske børn i forvejen, så det er ikke så slemt, at der "kun" er en.....hvis man kan tillade sig at sige det, så passer tvillinger ikke så godt ind i vores familie, da vi ikke ønsker mere end 3 børn - selvfølgelig havde vi fundet en løsning, hvis der var 2...

Samtidig var vi jo ikke forberedte på, at der kunne være 2 - men var bare glade for, at det ikke endte som i december.

Jeg har ikke brugt æl-tests.....har bare "sexet" hver anden dag i den bedste periode...

Held og lykke!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.