Hvor længe efter SA blev i..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.012 visninger
31 svar
0 synes godt om
5. juli 2010

Chalala85

Gravide?!

Jeg havde en SA d 2/2-2010 men der er ikke rigtig sket noget endnu...

Hvor længe gik der med jer? og hvad er sådan "normalt"?

Er det 6 mrd ligesom når man smider p-piller eller?! Skal siges jeg blev gravid på p-piller men har ikke taget dem siden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

businesstigger

Jeg havde en SA d. 10.02. og havde så alm. mens. d. 21. marts hvorefter jeg blev gravid.

Håber det snart lykkes for jer!

Anmeld

5. juli 2010

Muffinmus

det er lige i øst og vest er jeg bange for.

Ved min MA gik der altså 2 år inden jeg va gravid igen..så NOGET mere end 6 mdr må man sige-

Men jeg efter min SA, ja, der var jeg gravid igen inden for 4 uger, fik ikke engang mens, men endnu en positiv test.

Anmeld

5. juli 2010

Chalala85

businesstigger skriver:

Jeg havde en SA d. 10.02. og havde så alm. mens. d. 21. marts hvorefter jeg blev gravid.

Håber det snart lykkes for jer!

Håber jeg også.. overvejer virkelig at tage de der æl teste.. synes det er gået så stærkt for alle andre at blive gravide efter en SA og her sker der intet

Anmeld

5. juli 2010

Chalala85

MariaE skriver:

det er lige i øst og vest er jeg bange for.

Ved min MA gik der altså 2 år inden jeg va gravid igen..så NOGET mere end 6 mdr må man sige-

Men jeg efter min SA, ja, der var jeg gravid igen inden for 4 uger, fik ikke engang mens, men endnu en positiv test.

Ja det var noget forskelligt.. der er vel ikke andet for end at vente med tålmodighed.. brugete du æl-teste?!

Anmeld

6. juli 2010

Caracatita

JEg havde en MA slut december, så vi holdt efter anbefaling pause i januar. Feb, april og maj prøvede vi (manden ville ikke have et decemberbarn), og i 3. forsøg lykkedes det så.....og hos os har det tidligere taget lang tid at blive gravid.

Anmeld

6. juli 2010

Chalala85

Caracatita skriver:

JEg havde en MA slut december, så vi holdt efter anbefaling pause i januar. Feb, april og maj prøvede vi (manden ville ikke have et decemberbarn), og i 3. forsøg lykkedes det så.....og hos os har det tidligere taget lang tid at blive gravid.

Gik i helt efter når du havde ÆL?

Anmeld

6. juli 2010

Lunae

jeg havde en missed abortion d. 9 okt og stod med en positiv test efter første mens! Jeg har termin d. 26 august! Hold modet oppe - det skal nok lykkedes

Anmeld

6. juli 2010

Chalala85

Lunae skriver:

jeg havde en missed abortion d. 9 okt og stod med en positiv test efter første mens! Jeg har termin d. 26 august! Hold modet oppe - det skal nok lykkedes

Hvor dejligt, stort tillykke!! -jeg håber også snart der sker noget

Anmeld

6. juli 2010

Valle81

Hejsa:0)

jeg kan ike lige huske mit på datoer, men var gravid i forsommeren sidste år var ca 8 uger henne da jeg havde en SA. Efter 3 uger tog jeg en positiv test mere men to dage efter kom min mens, om testen blev positiv pga hormoner der var tilbage efter Sa ved jeg ikke, men tror det næppe for jeg var inde og få målt mit hcg to dage efter SA for at være sikker på at kroppen havde skilt sig af med det hele, og der var det faldet til næsten nul. Men gravid var jeg ikke, eller det kan være jeg har været det, men så "mistede" de par dage efter - tror vist det så hedder en biokemisk graviditet:0)

Men efter den blødning vidste jeg jo at jeg ville fåå min mens igen, meeeeeeeeeeeeen det gjorde jeg ikke jeg testede igen positiv og denne gang var den helt god og fødte 27/03-2010 Anton:0) Så jeg havde en mens og så ar der gevindst igen:0)

Knus

Og jeg håber virkelig snart at der er to røde streger:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.