pæd. med lille ny?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2010

mor_sabina

trine1989 skriver:

1000 tak for alle svar det har virkelig hjulpet

nu er jeg afklaret og jeg vil ikke udsætte min krop eller mit barn for så meget stress, lige efter fødslen.

tror også at det ville knuse mit hjerte at gå fra mit barn efter 14 dage  tror bare ikke jeg er psykisk stærk hvad ang. at skulle lade andre om de ting en nybagt mor ellers skal nyde den første tid.

nej jeg tager på skolebænken næste år og nyder min tid som gravid (trods let kvalme). ingen stress bare massere af overskud til den lille kommer til verden

Flot beslutning. Det er også en kæmpe omvæltning som man nok ikke kan forberede sig på, så skole oveni kan godt blive hårdt.

Rigtig meget held og lykke med graviditeten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Angelspot

trine1989 skriver:

1000 tak for alle svar det har virkelig hjulpet

nu er jeg afklaret og jeg vil ikke udsætte min krop eller mit barn for så meget stress, lige efter fødslen.

tror også at det ville knuse mit hjerte at gå fra mit barn efter 14 dage  tror bare ikke jeg er psykisk stærk hvad ang. at skulle lade andre om de ting en nybagt mor ellers skal nyde den første tid.

nej jeg tager på skolebænken næste år og nyder min tid som gravid (trods let kvalme). ingen stress bare massere af overskud til den lille kommer til verden

Det har sikkert været en utrolig svær beslutning, men jeg synes det er flot at du er nået frem til den.Jeg krydser selv fingre for at jeg når mit næste semester, jeg er sat til 10 februar, så vil jo frygtelig gerne have overstået de prøver og eksamner der følger inden. Ellers skal jeg gå semesteret om når jeg starter fra barsel. Så kender godt det med at vejre for og imod, for man vil jo også bare så frygtelig gerne nå at komme så langt som muligt

Jeg vil ønske dig held og lykke og håber du fortsat vil blive tilfreds med din beslutning

Anmeld

8. juli 2010

trine1989

Angelspot skriver:

Det har sikkert været en utrolig svær beslutning, men jeg synes det er flot at du er nået frem til den.Jeg krydser selv fingre for at jeg når mit næste semester, jeg er sat til 10 februar, så vil jo frygtelig gerne have overstået de prøver og eksamner der følger inden. Ellers skal jeg gå semesteret om når jeg starter fra barsel. Så kender godt det med at vejre for og imod, for man vil jo også bare så frygtelig gerne nå at komme så langt som muligt

Jeg vil ønske dig held og lykke og håber du fortsat vil blive tilfreds med din beslutning

1000 tak

finger for at du når at blive færdig med semestret så kan man også gå fra med god samvittighed og bruge al sin tid på den lille

jeg glæder mig faktisk til at jeg kan gå og nyde min graviditet og den lille ny uden skolestress, og så begynde næste aug. med ny energi

jeg vil også ønske dig held og lykke med skolen og den kommende baby

Anmeld

8. juli 2010

trine1989

mor_sabina skriver:

Flot beslutning. Det er også en kæmpe omvæltning som man nok ikke kan forberede sig på, så skole oveni kan godt blive hårdt.

Rigtig meget held og lykke med graviditeten

tak må også indrømme at tager lidt pres af mine skuldre at vide at jeg kun skal tænke på at nyde min graviditet også kun skal koncentrere mig om den lille guldklump når den kommer til verden

tak og i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.