Lunae skriver:
Jeg læser selv til pædagog og havde fået timet graviditeten, så det passede med, at jeg kunne gennemføre 2. Praktik og derefter gå direkte på barsel! Desværre går alt ikke altid som planlagt! Jeg døjede med super meget kvalme og svimmelhed i starten, som gav mig sygedage i praktikken! Endvidere blev jeg fuldtidsygemeldt med bækkenløsning i uge 26 :-(
Jeg nåede desværre ikke at gennemføre min praktik og vil derfor anbefale dig, at overveje om du selv tror du kan klare det! Der kan komme mange gener i en graviditet!
Personligt ville jeg nok nyde min graviditet og den lille ny og så starte på semi, når barslen er ovre!
Jeg håber du finder ud af det - pøj pøj med det!
nej det er ikke altid man kan planlægge sig når det gælder graviditet
troede faktisk jeg havde planlagt det rigtig godt men regnede heller ikke med at blive gravid første gang, da det jo sker så sjældent (men det var dumt af mig)
mine overvejelser er også om jeg ville være en af dem med mange gener og om jeg vil få problemer med min mave da jeg har en kronisk sygdom.
hvis jeg starter og fortsætter efter fødslen skal jeg knokle i 3 mdr. og kan så gå fra 1 år.
enten skal jeg starte nu eller også skal jeg vente og arbejde det jeg kan og gå fra 1. januar til aug. og så få den dejlige tid med den lille.
eller starte og tag det jeg kan håbe jeg kan blive færdig med praktikken så jeg slipper for det igen. og så starte forfra?
1000 tak for alle svar der både er for og imod
er så bange for at fortryde den første tid med den lille...
men det er rigtig svært at sætte pæd. udd til side da jeg har knoklet for at komme ind men igen det er jo min egen fejl. og at blive mor er større og vigtigere for mig..
Anmeld