MalenemortilThilde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2010

Ina33

twinboys skriver:

Er det normalt at man bliver smidt på gaden højgravid og med barn på 3år og får under et døgn til at pakke...Og det der ikke er taget beholder han...

og pludselig ikke vil se sit ufødte barn

Håber da at det er fake, ikke rart at være hende hvis det er sandt--

Majbritt

Hej Majbritt

Jeg tror bestemt ikke det er normalt at gå fra hinanden på den måde, men jeg synes nu heller ikke det lyder så usandsynligt.... 

Pyha stakkels pige...  Jeg håber også det er fake, men jeg tror det bare desværre ikke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

otlitrom

altså jeg skrev bare at jeg også undrede mig over hvor hun blev af!! Skrev intet om at hvorvidt det var en fake profil eller ej! Bare lige for at slå det fast!!!!

Når det så er sagt bliver jeg nødt til, endnu en gang, at bede Jer om at skrive et brev til Henrik eller en af os andre "hoveder" herinde, hvis I har mistanke om noget herinde i stedet for at lave en tråd om det... Da jeg først så tråden tænkte jeg ikke det ville udvikle sig til en debat om hvorvidt denne profil var reel eller ej...

Husk at passe på hinanden!

Jeg vil ikke tage stilling til noget ang. ægthed. Jeg ved bare med mig selv, at lukkede jeg min profil for at få fred i sådan en situation og kom på igen og fandt en tråd, som denne har udviklet sig til. Så ville jeg blive såret!

Falske profiler eller ej, vi kommer aldrig til at vide os helt sikre på hinanden. Men behandler vi hinanden godt, så er det jo heller ikke nødvendigt at gemme sig bag noget man ikke er??

Anmeld

4. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Nå piger. Jamen jeg kan da lige oplyse at profilen altså VAR fake og vi har diskuteret den i adminforumet, så denne debattråd kan godt lukkes.

Ærgeligt og træls, men heldigvis blev det opdaget ret hurtigt. Lad os nu ikke bruge mere tid på det, men i stedet på alle de brugere som er helt virkelige

God aften til alle.

Anmeld

4. juli 2010

Moderator

PS. Og lad os nu også lige undgå en masse nye tråde om "ihh hvor træls med fake-profiler" - det bliver det ikke bedre af!

Anmeld

4. juli 2010

klmf

Rosa skriver:

PS. Og lad os nu også lige undgå en masse nye tråde om "ihh hvor træls med fake-profiler" - det bliver det ikke bedre af!

Godt taget i opløbet der, hi hi

Anmeld

4. juli 2010

Na-Wi

Det er mig en gåde hvordan i finder ud af sådan noget

Anmeld

4. juli 2010

otlitrom

Rosa skriver:

Er det muligt at låse den anden tråd, som brugeren oprettede. Synes det er ærgeligt at folk bruget tid og følelser på at støtte og skrive svar, når der ikke er noget reel modtager?

Anmeld

4. juli 2010

Moderator

kitty skriver:

Er det muligt at låse den anden tråd, som brugeren oprettede. Synes det er ærgeligt at folk bruget tid og følelser på at støtte og skrive svar, når der ikke er noget reel modtager?

jeg har låst den

Anmeld

4. juli 2010

otlitrom

Caroline86 skriver:

jeg har låst den

Tak!

Anmeld

4. juli 2010

grinny

Naannaa87 skriver:

Det er mig en gåde hvordan i finder ud af sådan noget

Det er det virkelig også mig?

Alle kan jo slette en profil eller lukke den ned.. Hmm..

Et af livets store spørgsmål 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.