MalenemortilThilde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2010

Ina33

Åhhj jeg følger da slet ikke med... Hvad var der med hende Malene? Havde hun problemer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

Ni-ko-li-ne

Loppe skriver:

Åhhj jeg følger da slet ikke med... Hvad var der med hende Malene? Havde hun problemer?

hendes mand ville forlade hende.... de havde et fælles barn og venter det næste til august.... hun var ked og forvirret

Anmeld

4. juli 2010

charlottekri

Loppe skriver:

Hendes mand smed hende (højgravid) og deres barn ud efter 8 års samliv... han havde fundet en anden.... hun skulle være ude af huset inden i morgen...

Anmeld

4. juli 2010

klmf

Altså, hun skrev jo specifikt, at hun ikke havde overskud til at være herinde lige nu. Om man så sletter profilen eller ej, det kan vel være ligemeget. Håber da ikke det er fake, hvad ville man dog få ud af det?? Forstår det slet ikke...

Anmeld

4. juli 2010

Ina33

Ni-ko-li-ne skriver:

hendes mand ville forlade hende.... de havde et fælles barn og venter det næste til august.... hun var ked og forvirret

Åhhh ja den debat læste jeg vist godt, er den slettet nu? Mon ikke hun bare har haft brug for at få luft? Måske kunne hun også være bange for at folk, som ikke skulle vide noget endnu, kunne finde på at kigge med?

Anmeld

4. juli 2010

FrkT

Jeg må ærligt indrømme at jeg hele tiden har synes profilen virkede lidt fusket, så at sige. Og da hun skrev dette indlæg om kæresten, så syntes jeg bare slet ikke det virkede rigtigt. Jeg syntes det virkede overdrevent, og hun virkede alt for fattet i det. Kan ikke forklare lige hvad der gjorde det. Men min intuition sagde mig i hvert fald at det ikke passede sammen.

Anmeld

4. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

altså jeg skrev bare at jeg også undrede mig over hvor hun blev af!! Skrev intet om at hvorvidt det var en fake profil eller ej! Bare lige for at slå det fast!!!!

Når det så er sagt bliver jeg nødt til, endnu en gang, at bede Jer om at skrive et brev til Henrik eller en af os andre "hoveder" herinde, hvis I har mistanke om noget herinde i stedet for at lave en tråd om det... Da jeg først så tråden tænkte jeg ikke det ville udvikle sig til en debat om hvorvidt denne profil var reel eller ej...

Husk at passe på hinanden!

Anmeld

4. juli 2010

Ni-ko-li-ne

Loppe skriver:

Åhhh ja den debat læste jeg vist godt, er den slettet nu? Mon ikke hun bare har haft brug for at få luft? Måske kunne hun også være bange for at folk, som ikke skulle vide noget endnu, kunne finde på at kigge med?

præcis:0) msåke var hun fake, men det kan vi i princippet allesammen være... desværre!

jeg synes bare det er vildt at formode det SÅ hurtigt.... og tror nærmere at der sidder en mor derude som har det rigtig skidt!

Anmeld

4. juli 2010

twinboys

Er det normalt at man bliver smidt på gaden højgravid og med barn på 3år og får under et døgn til at pakke...Og det der ikke er taget beholder han...

og pludselig ikke vil se sit ufødte barn

Håber da at det er fake, ikke rart at være hende hvis det er sandt--

Majbritt

Anmeld

4. juli 2010

Ni-ko-li-ne

twinboys skriver:

Er det normalt at man bliver smidt på gaden højgravid og med barn på 3år og får under et døgn til at pakke...Og det der ikke er taget beholder han...

og pludselig ikke vil se sit ufødte barn

Håber da at det er fake, ikke rart at være hende hvis det er sandt--

Majbritt

nej, jeg håber da ikke det er normalt.... men der sker flere ting end man ved... og ulykkelige mennesker findes jo....

jeg siger bare, at man ikke skal udelukke at hun faktisk findes og står i denne ulykkelige situation

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.