MalenemortilThilde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2010

<3

Hold da op ja. Hun sagde endda hun ville bruge tid på sig selv og sit barn...

Men god søndag aften til jer alle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

SarahAa

charlottekri skriver:

jeg er ret så sikker på at hun har lukket profilen ned for at få ro til at indstille sig på sin nye tilværelse... hun skrev at hun ville vende tilbage når hendes barn var født..

Det var godt nok hurtigt at der blev talt i krogene...

Det skal lige siges at det bestemt ikke var for at "tale i krogene" overhovedet!

Ville bare have skrevet til hende, men da var profilen lukket

Anmeld

4. juli 2010

Ni-ko-li-ne

jeg er nødt til at sprøge...

hvorfor tror i hun var fake? fordi hun slettede sig hurtigt efter indlægget? eller er der flere/andre grunde?

hvis ikke, er det så ikke lidt naivt og dømmende? den stakkels kvinde står i en kattepine uden lige... jeg tror ikke der er noget at sige til hvis hun er i vildrede og sletter sin profil fordi hun ingenting kan overskue....

Anmeld

4. juli 2010

SarahAa

Kirle skriver:

Hold da op ja. Hun sagde endda hun ville bruge tid på sig selv og sit barn...

Men god søndag aften til jer alle!

Det ville bestemt også være forståeligt

også god søndag til dig!

Anmeld

4. juli 2010

charlottekri

SarahAa skriver:

Det skal lige siges at det bestemt ikke var for at "tale i krogene" overhovedet!

Ville bare have skrevet til hende, men da var profilen lukket

det kan godt være, men jeg var 1 ud af 3 i denne tråd der ikke mistænkte hende for at være en faker, på trods af at hun sagde at hun ville logge af (kan jo være at hun bruger den betegnelse for at lukke profilen)

Anmeld

4. juli 2010

BimBamBusse

Jeg undrer mig bare over, at man opretter en profil og så lidt efter opretter et indlæg om sådanne et emne..

Hmm.. Jeg tror bare ikke, at man vil.. Tja.. Fortæller sådan noget når man kun liiiiige har oprettet profilen..

Jeg skal jo selvfølgelig ikke sige det med sikkerhed, men jeg TROR bare, at det er en faker..

Dømmende? - Tja måske.. Nok nærmere undrende!  

Anmeld

4. juli 2010

Louise mortil4

BimBamBusse skriver:

Jeg undrer mig bare over, at man opretter en profil og så lidt efter opretter et indlæg om sådanne et emne..

Hmm.. Jeg tror bare ikke, at man vil.. Tja.. Fortæller sådan noget når man kun liiiiige har oprettet profilen..

Jeg skal jo selvfølgelig ikke sige det med sikkerhed, men jeg TROR bare, at det er en faker..

måskehun bare har brug for at komme ud  med det og snakke om det med nogen der ikke kender hende og kan gi hende lidt træst??

Anmeld

4. juli 2010

twinboys

Spurgte hende 2 gange hvor i landet hun kom fra, for synes det lød heeeelt forkert i mine øre... for at få hende til at sige en by, skrev jeg at jeg gerne ville tage bilen med det samme og hjælpe og vups så var hun væk...

Så samme tanke havde jeg...

Majbritt

Anmeld

4. juli 2010

Ni-ko-li-ne

BimBamBusse skriver:

folk kan have SÅ mange grunde til at ville ud med det....

Anmeld

4. juli 2010

Ni-ko-li-ne

twinboys skriver:

Spurgte hende 2 gange hvor i landet hun kom fra, for synes det lød heeeelt forkert i mine øre... for at få hende til at sige en by, skrev jeg at jeg gerne ville tage bilen med det samme og hjælpe og vups så var hun væk...

Så samme tanke havde jeg...

Majbritt

måske synes hun det var lidt vildt at een hun ikke kender, på en side hvor hun lige er oprettet, vil besøge hende?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.