nyt fra Zette

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2010

Kløver

Caroline86 skriver:

Hej allesammen.

Jeg har lige modtaget en sms fra Zette. Hun er vågen efter narkosen og alt er, efter omstædighederne, gået fint. Der var en stor byld som forventet men da den var større end antaget kunne de ikke fjerne det hele på én gang.

De har ladet såret være åbent og fjerner, forhåbentlig, det sidste under endnu en fuld narkose i morgen.

Zette har utroligt ondt og kan ikke tage sig af Malou Godt hun har sin farmand

Alle mine helende tanker ryger afsted til Zette!

Til de af Jer der ikke har læst Zettes indlæg tidligere er her et link:

https://www.baby.dk/debat/54901pi1/ordet-er-frit/hasteoperation--hul-paa-kejsersnit-under-huden-.aspx#GoToMessage

håber alt går godt i morgen, og hun snart er frisk igen så hun kan nyde sin datter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Uh det har jeg da intet hørt om, må lige læse indlægget så...

Tanker og kram til Zette herfra.

Anmeld

6. juli 2010

smokin

Caroline du er fantastisk sød!!!

Og tusind tak til alle andre der også har kommenteret herinde. Det betyder meget for mig. Jeg venter i øjeblikket på at OP melder tilbage med en tid til mig imorgen. Nicolai er på orlov fra sit arbeje og tager sig af Malou, så jeg skal kun koncentrere mig om at have ondt og give mælk når prinsessen beder om det.

Imorgen håber jeg så at det er SIDSTE åbning og forhåbentlig en lukning også! Nicolai agerer ligeledes sygeplejer herhjemme og skifter forbinding på mit åbne sår et par gange i døgnet når forbinding er fyldt med blod - en SEJ SEJ SEJ mand jeg har!

Anmeld

6. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Og tusind tak til alle andre der også har kommenteret herinde. Det betyder meget for mig. Jeg venter i øjeblikket på at OP melder tilbage med en tid til mig imorgen. Nicolai er på orlov fra sit arbeje og tager sig af Malou, så jeg skal kun koncentrere mig om at have ondt og give mælk når prinsessen beder om det.

Imorgen håber jeg så at det er SIDSTE åbning og forhåbentlig en lukning også! Nicolai agerer ligeledes sygeplejer herhjemme og skifter forbinding på mit åbne sår et par gange i døgnet når forbinding er fyldt med blod - en SEJ SEJ SEJ mand jeg har!

Hvor er det dejligt lige at høre fra dig. Og ja, Caroline er fantastisk!

Skønt at din mand bare er sådan en "powerman" Det er dejligt at vide, at du har ham til at hjælpe med det hele.

Hvor er det bare godt.

Anmeld

6. juli 2010

smokin

Alexis skriver:

Hvor er det dejligt lige at høre fra dig. Og ja, Caroline er fantastisk!

Skønt at din mand bare er sådan en "powerman" Det er dejligt at vide, at du har ham til at hjælpe med det hele.

Hvor er det bare godt.

Ja han er squ sej. Jeg kunne i hvert fald ikke gøre det på ham, for jeg hader blod. Var dog nødt til at hive forbindingen af selv pga det der klister bare gør så ondt... så fik desværre et kig indtil kødsåret... Men det var nu fint rent men også meget stort... har det liidt svært med sådan et stort sår det er vel 8x4 cm.

Anmeld

6. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Zette skriver:

han er sgu sej!!

Husk at sige til dem hvad jeg sagde...

Mit ord er lov og jeg insisterer på at de lukker sammen i morgen og alt er fint efter det

Anmeld

6. juli 2010

molle85

Hold da op Zette, sikken en omgang, håber at det hele ser okay ud i morgen så du snart kan være på bene igen og nyde din super seje mand og dejlige datter

Mange tanker her fra.

Anmeld

6. juli 2010

klmf

Caroline86 skriver:

og så modtog jeg lige det her /p>

ÅÅÅÅÅRRRHHHH, det er hygge

Håber det går godt i morgen. Du kan vist godt skrive til hende og sige vi alle krydser, hvad vi har  

Anmeld

6. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
lotchen aka Charlotte skriver:

ÅÅÅÅÅRRRHHHH, det er hygge

Håber det går godt i morgen. Du kan vist godt skrive til hende og sige vi alle krydser, hvad vi har  

det kan du tro jeg skal gøre

Anmeld

6. juli 2010

klmf

Caroline86 skriver:

det kan du tro jeg skal gøre

- og sige, det ER bare en sej mand hun har Det er vist ikke alle, der kunne det der... Ærgerligt hun bor så langt væk, ellers kunne jeg tilbyde privat sygeplejerske tjeneste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.