nyt fra Zette

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2010

Lone Jakobsen

et dejligt billede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

XXSS

Sikke en omgang  håber de får gjort deres bedste i morgen - fantastisk mor og datter billeder, hvor er prinsessen smuk

Anmeld

4. juli 2010

Ranarupta

Ja, det billede er bare så godt! Sikke en ro, der er på det billede.

Anmeld

6. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

fik en besked fra Zette i morges:

" Kære alle. Jeg har nu været i fuld narkose for 2. gang i går. Jeg troede de skulle lukke mig efter at jeg havde fået fjernet en byld og blodansamling i højre side af mit kejsersnit. Desværre var der stadig betændelse i snittet og mistanke om yderligere infektion inde under kejsersnittet og derfor åbnede de yderligere :-( jeg havde svært ved at komme ud af narkosen igår og lå på intensiv i 3.5 time. Skal nu i narkose igen imorgen, det er usikkert om det er for sidste gang. Det håber jeg dog, da jeg overhovedet ikke kan tage af Malou:-("

Ikke lige den besked jeg havde håbet på at få fra stakkels Zette

Hun har fået lov til at komme hjem og være lidt og ligger nu der indtil hun skal tilbage på hospitalet i morgen! Smerterne er tilsyneladende til at holde ud (utroligt nok), men tror måske bare Zette er sej med sej ovenpå!

Jeg sender 1000-vis kærlige tanker afsted, håber I vil gøre det samme!

God bedring, smukke!

Anmeld

6. juli 2010

<3

" Kære alle. Jeg har nu været i fuld narkose for 2. gang i går. Jeg troede de skulle lukke mig efter at jeg havde fået fjernet en byld og blodansamling i højre side af mit kejsersnit. Desværre var der stadig betændelse i snittet og mistanke om yderligere infektion inde under kejsersnittet og derfor åbnede de yderligere :-( jeg havde svært ved at komme ud af narkosen igår og lå på intensiv i 3.5 time. Skal nu i narkose igen imorgen, det er usikkert om det er for sidste gang. Det håber jeg dog, da jeg overhovedet ikke kan tage af Malou:-("

Hun har fået lov til at komme hjem og være lidt og ligger nu der indtil hun skal tilbage på hospitalet i morgen! Smerterne er tilsyneladende til at holde ud (utroligt nok), men tror måske bare Zette er sej med sej ovenpå!

God bedring, smukke!

Hold da op det lyder da bare helt forfærdeligt!! Og ikke en almindelig komplikation så hun er da godt nok uheldig - håber virkelig at hun klarer den igennem næste omgang og at det er den sidste!

Stakkels pigebarn dog!

Sender lige en masse karma!

Anmeld

6. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Kirle skriver:

Hold da op det lyder da bare helt forfærdeligt!! Og ikke en almindelig komplikation så hun er da godt nok uheldig - håber virkelig at hun klarer den igennem næste omgang og at det er den sidste!

Stakkels pigebarn dog!

Sender lige en masse karma!

nej, det sker ekstremt sjældent med de der bylder... Og så er det bare typisk at hun skal igennem hele møllen på den her måde og at de ikke "bare" kan få det hele med på én gang... og en lille pige på 5 uger samtidig... Puha..

Godt hun har sin fantastiske Nicolai

Anmeld

6. juli 2010

Mathilde

Caroline86 skriver:

og så modtog jeg lige det her /p>

Åh hvor er det synd for hende det må være hårdt ikke at kunne tage sig af sit barn!

Men så er det godt Malou lige kan ligge og putte lidt rigtig dejligt billede af mor og barn

Positive tanker herfra.

Anmeld

6. juli 2010

Mathilde

Caroline86 skriver:

God bedring, smukke!

Hov det havde jeg ikke lige set... Det er så ubeskriveligt uheldigt og så synd altså øv gid man kunne gøre noget...

Håber det snart er ovre så alt kan blive normalt igen

Anmeld

6. juli 2010

twinboys

Sender dem alle 3 varme knus og håber at de får det sidste væk, så den lille familie kan være sammen igen...

Varme tanker til jer alle tre...

Majbritt

Anmeld

6. juli 2010

<3

Caroline86 skriver:

nej, det sker ekstremt sjældent med de der bylder... Og så er det bare typisk at hun skal igennem hele møllen på den her måde og at de ikke "bare" kan få det hele med på én gang... og en lille pige på 5 uger samtidig... Puha..

Godt hun har sin fantastiske Nicolai

Ja godt hun har masser af hjælp men det er stadig noget af en omgang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.