nyt fra Zette

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.322 visninger
32 svar
0 synes godt om
4. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej allesammen.

Jeg har lige modtaget en sms fra Zette. Hun er vågen efter narkosen og alt er, efter omstædighederne, gået fint. Der var en stor byld som forventet men da den var større end antaget kunne de ikke fjerne det hele på én gang.

De har ladet såret være åbent og fjerner, forhåbentlig, det sidste under endnu en fuld narkose i morgen.

Zette har utroligt ondt og kan ikke tage sig af Malou Godt hun har sin farmand

Alle mine helende tanker ryger afsted til Zette!

Til de af Jer der ikke har læst Zettes indlæg tidligere er her et link:

https://www.baby.dk/debat/54901pi1/ordet-er-frit/hasteoperation--hul-paa-kejsersnit-under-huden-.aspx#GoToMessage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

Trolde_mor

Uha... føler virkelig med Zette.. Må ikke være sjovt ikke at kunne tage sig af sin lille guldklump. Men ja, heldigvis er farmand der da..

fingre for at narkosen imorgen også går godt, og at de får resten med..

Sender de bedste tanker til Zette og hendes lille familie.

Anmeld

4. juli 2010

Ranarupta

Ej, stakkels Zette! Jeg håber virkelig, at operationen imorgen er den sidste!

Stakkels alle tre. 

Stort knus herfra!

Anmeld

4. juli 2010

Pia.

Stakkels Zette... og stakkels farmand - han er jo også død bekymret...

Håber de kan tage det sidste i morgen og alt så hurtigt bliver godt igen...

Send hende et stort knus fra mig..

KNUS PIA

Anmeld

4. juli 2010

Lone Jakobsen

jeg har ikke fulgt med tidligere, men læste lige det hele igennem. det lyder sørme som en hård omgang. håber de bliver færdige imorgen. så hun snart er ovenpå igen

Anmeld

4. juli 2010

CamillaSoefelt

Caroline86 skriver:

Hej allesammen.

Jeg har lige modtaget en sms fra Zette. Hun er vågen efter narkosen og alt er, efter omstædighederne, gået fint. Der var en stor byld som forventet men da den var større end antaget kunne de ikke fjerne det hele på én gang.

De har ladet såret være åbent og fjerner, forhåbentlig, det sidste under endnu en fuld narkose i morgen.

https://www.baby.dk/debat/54901pi1/ordet-er-frit/hasteoperation--hul-paa-kejsersnit-under-huden-.aspx#GoToMessage

Øv stakkels hende.. Sender hende en masse tanker...

Anmeld

4. juli 2010

Dictes mor

Jeg har tænkt på hende idag. Det er synd for alle tre. Jeg kan kun forestille mig hvor ked af det hun må være over ikke at kunne tage lille Malou, og farmand, der har haft meget at se til med at passe hende, mens han har skulle gå og bekymre sig. Jeg håber virkelig, at de kan få styr på det hele imorgen, og at hun kommer sig hurtigt, sikke dog en omgang.

Anmeld

4. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

og så modtog jeg lige det her /p>

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. juli 2010

TbCp

Caroline86 skriver:

Hej allesammen.

Puha
Hvor er det dog synd...

Kendte en engang der var igennem det samme, for pokker det er ikke sjovt og så slet ikke når man står med et lille barn

Sender hende mine varmeste tanker!

Anmeld

4. juli 2010

Bare mig..

Puha det lyder ikke spor sjovt..

Føler med dig Zette!!! Det er ikke sjovt, at man føler man svigter sin datter! Men det gør du ikke, du må tænke på dig selv.. - selv om det nok er svært, og stole på at din kæreste kalre lillepigen godt!

Jeg ønsker alt godt for dig imorgen!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.