Rosa skriver:
Hm, her har det været lige omvendt, Niklas insisterede på at få hjælp, mens jeg et eller andet sted synes det var lidt pinligt at vi ikke bare kunne klare det selv. Men han vandt, til gengæld betaler han så også det meste af hendes løn.
Men kæreste, søde Zafir, det lyder virkelig som om I har haft nogle hårde dage! Det kender vi jo alle sammen, men det kan man jo ikke bruge til noget når man sidder i situationen. Og selvom der er mange gode råd at hente, så ved du jo selv hvad der virker bedst for jer, om det så er tid til at køle af, om der skal rases igennem og luftes helt ud, eller om laaange samtaler til ud på de små timer er løsningen for at "finde melodien" (lamt udtryk - I know). En graviditet og en hedebølge hjælper jo ikke ligefrem på ens evne til at bære over med den anden og tænke rationelt, men du virker nu ikke som den værste hormonella jeg kender. 
Det lyder også som om I er på ret køl igen, husbonni og dig
Og selvom Idun og varmen stadig er en træls kombi, så er begge dele jo fantastiske og skal nydes i fulde drag.
Jeg sender dig en storm af knus!!!
Jeg syntes heller ikke jeg er den værset hormonella i verden!!... Faktisk syntes jeg måske lidt at han var lidt mere hormonella, når det LIGE PLUDSELIG kom som den største overaskelse at lille pigen altså lige om lidt kommer og at vi ikke har styr på en skid... og så igen...
Det gik da meget godt med Idun!! Det forsøgte jeg også at fortælle ham. Selvom han sytnes tingene var kaos nu,s å er det bare fordi han ikke kan huske hvordan det var da Idun kom...
Men altså, ja... Det er godt at blive gode venner igen og tænke over at prøve at ændre de der ting, så man bliver bedre til at tackle skænderierne så man ikke ender med at sige dumme ting, man alligevel fortryder... mmm...
Nu vil jeg NYDE at jeg er børnefri og kan overleve de sidste dage på arbejde...
Natter... 
Anmeld