Breakdown... :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Rosa skriver:

Hm, her har det været lige omvendt, Niklas insisterede på at få hjælp, mens jeg et eller andet sted synes det var lidt pinligt at vi ikke bare kunne klare det selv. Men han vandt, til gengæld betaler han så også det meste af hendes løn.

Men kæreste, søde Zafir, det lyder virkelig som om I har haft nogle hårde dage! Det kender vi jo alle sammen, men det kan man jo ikke bruge til noget når man sidder i situationen. Og selvom der er mange gode råd at hente, så ved du jo selv hvad der virker bedst for jer, om det så er tid til at køle af, om der skal rases igennem og luftes helt ud, eller om laaange samtaler til ud på de små timer er løsningen for at "finde melodien" (lamt udtryk - I know).  En graviditet og en hedebølge hjælper jo ikke ligefrem på ens evne til at bære over med den anden og tænke rationelt, men du virker nu ikke som den værste hormonella jeg kender.

Det lyder også som om I er på ret køl igen, husbonni og dig Og selvom Idun og varmen stadig er en træls kombi, så er begge dele jo fantastiske og skal nydes i fulde drag.

Jeg sender dig en storm af knus!!!

Jeg syntes heller ikke jeg er den værset hormonella i verden!!... Faktisk syntes jeg måske lidt at han var lidt mere hormonella, når det LIGE PLUDSELIG kom som den største overaskelse at lille pigen altså lige om lidt kommer og at vi ikke har styr på en skid... og så igen... Det gik da meget godt med Idun!! Det forsøgte jeg også at fortælle ham. Selvom han sytnes tingene var kaos nu,s å er det bare fordi han ikke kan huske hvordan det var da Idun kom...

Men altså, ja... Det er godt at blive gode venner igen og tænke over at prøve at ændre de der ting, så man bliver bedre til at tackle skænderierne så man ikke ender med at sige dumme ting, man alligevel fortryder... mmm...

Nu vil jeg NYDE at jeg er børnefri og kan overleve de sidste dage på arbejde...

Natter...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

Vi havde egentligt planlagt at komme op i slutnignen af ugen, altså torsdag fredag agtig. Men kunne ikke lige overskue det Så jeg tror at vi kommer op fredag... og FEJRER at jeg starter min barsel Skal nok lige give besked om det bliver torsdag eller fredag. Nu ser vi lige...

Men ja, - en af grundene på manglende overskud, var det der ... mmm.

Vi ser på det.... Og kjolen er fin nok som den er lige nu, haster absolut ikke med snøre, den er ikke vildt grim, bare amatør agtig LOL

Anmeld

5. juli 2010

businesstigger

Det er bare benhårdt at bo et sted mens man bygger om. Det trækker ALTID ud, og resten af ens hjem ligner lort imens. Da jeg ventede Alexander skulle vi have lavet badeværelse af et gml. køkken og et Kbh toilet. Det gik fra at det var helt sikkert klart inden jeg fødte til at være færdigt da han var 6-7 mdr. Alt var støvet, alt var rodet og min mand og jeg røg i totterne på hinanden netop som du beskriver over hvordan vi kunne binge et barn til verden og ind i vores familie når vi var sådan nogle svin der levede i rod osv. Jeg tror de ture ikke kan undgås, og tror nok også at det er meget godt at få dem ud en gang imellem og renset luften så det ikke er sådan man går og bager nag og det bliver mere permanent. Og så opper man sig lidt et stykke tid efter. Bare husk at passe på dig selv og Frig også!

Jeg tror I bliver rigtigt glade for at få rengøringshjælp. Vi har selv tænkt i samme baner og dem vi kender der har det siger at det er den bedste investering de længe har gjort.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.