Det bli'r godt for dig at komme til at gå hjemme på barsel, jeg nyder det i hvert fald!!!!
Vi har dælme også skændtes her i vinter da vi byggede om og ikke havde nogen stue, et mikro køkken og vores soveværelse også sku være stue!!!!
Nu har vi bare det mest overfantastiske store rum med stue og køkken på 93 m2, og Thomas er i fuld gang med bebsens værelse, MEN for hunnan hvor får jeg bare SPAT af han ikke kan rydde op!!!!
Synes jo faktisk man bli'r bedre til at rydde op efter sig, når det hele er nyt, men ikke Thomas!!!! Så jeg får arrige anfald ind imellem, for jeg går med en virkelig dårlig hofte (det er derfor jeg går hjemme allerede nu) og kan sgu ikke rende og rydde op efter ham!!!!!
Føler jeg rydder op og gør rent hele tiden, og det er selvfølgelig fordi vi stadig bygger om, og jeg magter ikke puds osv der ligger alle steder, så har dage hvor jeg er alt for hård ved mig selv, og knap kan gå når vi når til eftermiddag......
Har det ellers så godt denne gang, har slet ikke de bækkensmerter jeg havde de andre gange + varmen generer mig slet ikke, elsker at ligge ude i solen, men den hofte- den er simpelthen forfærdelig :-(((((( Her i weekenden har jeg følt der sad en dolk i den:-(((
Anmeld