Jeg ved ikke om det er en nedsmeltning, breakdown eller før-fødsels ARGH, der har været her hjemme.
For det første har jeg været sindsygt træt og stresset denneher uge, fordi jeg har min barselsvikar på oplæring... Det er VÆSENTLIGT hårdere end jeg troede og jeg er bare TRÆT...
SAMTIDIG, så har husbonni fået totalt: FÅÅÅÅK Vi kan ikke sætte et baby til verden i det her rod... SUK...
- tingen er at det HAR været kaos herhjemme det seneste halve-hele år stort set fordi vi har været ved at få lavet førstesal og det trækker ud... Samtidig har denneher graviditet været væsentligt hårdere ved min krop, end da jeg var gravid med Idun. - Det har han svært ved at forstå, så jeg har knoklet, for at holde tingene nogenlunde, men ja - jeg har FULDSTÆNDIG totalt syltet rigtig rengøring og udrydning. Det har været for uoverskueligt... mmm...
Så fik han et flip den anden dag og det hele var bare frygteligt og vi boede i en svinesti og blabla alt muligt... Og jeg har sagde til ham at så blev det SAMMEN, hvis vi skulle gøre noget herhjemme nu og jeg kunne faktisk ikke overskue en skid, før jeg var gået fra og vi var kommet hjem fra ferie...
Det var ikke godtnok. Han gik rundt i cirkler som en rastløs løve... Suk... Så vi aftalte at prøve at starte fra en ende af og se hvor det bar henad...
Det resulterede så i endnu mere stress. Det kombineret med varme og at lillle skønne Friggemus syns at det er HERLIGT at holde FEST i maven på mig, hvis jeg ligger mig for at hvile eller sove, så gik det helt galt. Jeg kom ikke på arbejde i fredags. Hvilket jo både var godt og skidt for Irene fik stået lidt på egne ben, med mig i telefonen og samtidig har vi en uge mere til at overleve resten (forhåbentligt det hele... mmm...)
Nå, men altså - det endte så i de vilde skænderier herhjemme om rengørings niveau, løsninger, hvad vi skulle gøre, om vi overhovedet ville det samme og naturligvis når man bliver vred, så også rigtig mange dumme misforståelser og shite

Suk... MEN - vi ER kommet igang og et godt stykke herhjemme. Det er faktisk rigtig rigtig godt. Vi besluttede så (da vi var blevet gode venner igen), at vi GODT kan få en rengøringsdame, når første salen og barslen er overstået og at vores projekt det næste år, er at indrette vores hus, så en udefra kan gøre rent herhjemme. JIPIII!!!
Det er vi så startet på de her dage. Det går jo ikke lynhurtigt fremad, når man skal re-tænke løsninger, i bauhaus og købe kasser, og sager osv... Men men - det går fremad og bliver RIGTIG godt.
Og Hurra for forældre, altså - for jeg har naturligvis også haft dårlig samvittighed overfor Idun fordi hun tæsker rundt i varmen om natten og jo stadig helst vil være 1 mm fra mig, for at være sikker på at alt går som det skal og at hun kan holde øje med mig. Så samtidig med at jeg ikke har sovet godt pga varme og fest i maven, så har hun jo vækket mig, hvergang hun har kravlet rundt i varmen. Så er mor blevet endnu mere sur og stresset og suk... Så mine forældre ringede igår og sagde at de har ferie i næste uge og om de ikke skulle komme op og hente hende
Yay... Og have hende helt til onsdag eller torsdag
Hurra. Så fik Idun og mor os en laaaaaaaaaaang snak, fordi hun jo ikke har villet være ude længe, selvom hun normalt ELSKER det og at det jo ER vigtigt, selvom man elsker hinanden at opleve noget hver for sig... Og at savne er godt, hvis man elsker hinanden, for så har man meget at fortælle, når man er sammen igen
Heldigvis var hun så glad igår, da jeg kørte hende til farmor og farfar, hvor vi skal til fødselsdag i aften også henter Vivi (min fars kone) hende i morgen hos farfar og farmor, mens jeg er på arbejde... Skønt.
Jeg har for første gang i en uge, sovet så godt som det er muligt, med mine ca 110 cm mavse og en festlig lillepige inden i og har nusset rundt her for mig selv siden kl. 11, hvor jeg stod op... Nu vækker jeg snart husbonni, for han skal jo på arbejde i nat, så han skal sove lidt forud.
Men for filans i fusen nogen dage det har været herhjemme.

Heldigvis, føler jeg at jeg har liiiiidt overskud igen nu og at jeg kan se det positive i vores fremskridt herhjemme. Jeg håber sådan at vi med tiden kan blive BEDRE til at håndtere, de der situationer, for vi er bare ikke verdens bedste til at skændes altså
æv. 90-95% eller mere af vores forhold er bare så godt, vi supplere hinanden, vi passer på hinanden, vi opdrager godt sammen og vi dyrker god sex... MEN - så er der lige de der ting, hvor vi bare har svært ved at få kommunikationen til at køre, hvis vi bliver sure eller kede af det. Grrr...
Godt at hormonerne snart er på retur, det glæder jeg mig til, for det gør det jo heller ikke bedre... mmm.
Nå, men altså - er I vimmer mand en smøre herfra mig, men det er altså grunden til at jeg har været SÅ tyst de sidste dage herinde...
og NU IDAG: 31+0 YAAAAAAY og 4½ arbejdsdag tilbage... IT'S THE FINAL COUNTDOWN!!!! ....