Jeg er vist gravid? :D :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2010

Anonym trådstarter

piadas skriver:

Først vil jeg lige sige KÆMPESTORT tillykke!

Du har termin d. 29. januar med mindre de ændrer den ved scanningen. Min sidste menstruation var nemlig d. 25. april, så det var jo dagen efter dig, og jeg har termin d. 30. januar. Min menstruation er også meget uregelmæssig, så jeg er også spændt på, om de kan finde på at flytte den til scanningen...

Jeg er 10+0 i dag, så du må jo være 10+1!

har lægen fastslået hvor langt du er henne eller har du bare selv regnet det ud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

piadas

har lægen fastslået hvor langt du er henne eller har du bare selv regnet det ud?

Begge dele - jeg fandt en terminsberegner på nettet med det samme jeg fandt ud af, at jeg var gravid, så da jeg kom til læge ugen efter, blev jeg bare bekræftet i at terminsdatoen var den samme, som jeg selv havde fundet frem til.

Meen jeg ved jo endnu ikke, om de flytter min termin til scanningen, og der går jo et par uger endnu...

Anmeld

4. juli 2010

Anonym trådstarter

piadas skriver:

Begge dele - jeg fandt en terminsberegner på nettet med det samme jeg fandt ud af, at jeg var gravid, så da jeg kom til læge ugen efter, blev jeg bare bekræftet i at terminsdatoen var den samme, som jeg selv havde fundet frem til.

Meen jeg ved jo endnu ikke, om de flytter min termin til scanningen, og der går jo et par uger endnu...

hvordan testede de det?
og hvad er det for en undersøgelse?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.