Jeg er vist gravid? :D :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.208 visninger
32 svar
0 synes godt om
4. juli 2010

Anonym trådstarter

Holder mig ano, for jeg er bange for at jeg tager fejl, men igår skulle jeg til fødselsdag ved min veninde med druk, så for en sikkerheds skyld tænkte jeg at jeg ville teste. OG DEN VAR POSITIV, mig og kæresten er lykkelige nu har vi prøvet i ca 11 måneder.
Jeg kan ikke tro det, men så idag tænkte jeg at jeg ville teste igen, denne gang var den mindre positiv, den var positiv, men mindre tydlig end igår.

Er jeg ikke ravid, gælder stregen ikke?
er jeg ved og miste barnet siden den er mindre positiv?

skal lige siges begge teste er med morgen urin, hvis det betyder nået?

Hjælp mig er bange og frustreret.!

1. billed fra igår,
2. billede fra idag,

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

Low

Du ER gravid . Jeg synes at de teste er tydelige . Tillykke

Anmeld

4. juli 2010

IAH

To streger. Du er gravid.. Tillykke.

Anmeld

4. juli 2010

Mettemus

De er mere tydelige end de første mange jeg tog - stort tillykke! Helt sikkert fortjent efter så lang tids forsøg

Anmeld

4. juli 2010

Muffinmus

enig, de er helt sikkert piv positive begge 2:-)

Anmeld

4. juli 2010

B&J

to dejlige røde streger kæmpe tillykke

Anmeld

4. juli 2010

Josesmor

Tillykke !! I skal have en BABY!!!

Anmeld

4. juli 2010

Shibby

Teststregen skal da blive tydligere-ikke omvendt. Hvis jeg var dig ville jeg undgå at drikke indtil jeg var 100%sikker på hvad der var ved at ske i min krop ^^

Anmeld

4. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Der kan være mange grunde til at nr 2 streg var mindre tydelig, men du er helt sikkert med rogn Og du skal ikke være nervøs, mine streger varierede også en del i starten

Anmeld

4. juli 2010

Pia.

Jeg tror uden tvivl den er god nok... Jeg tror du er gravid - to streger = gravid... Tror ikke det har den store betydning om stregen er mindre utydelig i dag end i går, måske har du drukket mere væske i går aftes/nat så din urin ikke er så konsentreret ....

Men ring da lige til lægen i morgen tidlig og så kør op med en god konsentreret moregn urin til ham/hende...

Krydser finger for jer, selvom jeg ikke tror det er nødvendigt - er helt sikker på I SKAL HAVE EN BABY

Knus fra Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.