Jeg er vist gravid? :D :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

hehe det havde eg den 24 april mener jeg, min cyklus er meget urreglmæssig.
det var derfor jeg håbede på lægen kunne fortælle mig det.

For jeg så den scanning samme dag?
og hvad vil lægen gøre imorgen?

scanningen er på hospitalet, så du skal henvises dertil af din egen læge og så kommer du nok til hurtigst muligt når det er så længe siden du havde mens

Det er ikke sikkert lægen vil gøre ret meget... Højst sandsynligt skal du aflevere en urinprøve og så tager de en graviditetstest dernede. Så skal I, afhængigt af svaret tale om hvor langt du evt. er, du får måske lavet gu, taget blodprøver osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

scanningen er på hospitalet, så du skal henvises dertil af din egen læge og så kommer du nok til hurtigst muligt når det er så længe siden du havde mens

Det er ikke sikkert lægen vil gøre ret meget... Højst sandsynligt skal du aflevere en urinprøve og så tager de en graviditetstest dernede. Så skal I, afhængigt af svaret tale om hvor langt du evt. er, du får måske lavet gu, taget blodprøver osv

hvis jeg ringer imorgen til lægen, hvad skal jeg så sige?

og for jeg tid samme dag?

Anmeld

4. juli 2010

Moderator

Anonym skriver:

hvis jeg ringer imorgen til lægen, hvad skal jeg så sige?

og for jeg tid samme dag?

sig at du har testet positiv derhjemme men pga svingende cykluslængder er meget i tvivl om hvor langt henne du er og fortæl din sidste mens dag

Afhængigt af hvor travlt lægen har kommer du til samme dag, men du skal ikke forvente det, da det ikke anses som akut Der er ofte længere ventelister her om sommeren fordi lægerne går på ferie og derfor skal afløse hinanden og se flere patienter end normalt

Anmeld

4. juli 2010

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

sig at du har testet positiv derhjemme men pga svingende cykluslængder er meget i tvivl om hvor langt henne du er og fortæl din sidste mens dag

Afhængigt af hvor travlt lægen har kommer du til samme dag, men du skal ikke forvente det, da det ikke anses som akut Der er ofte længere ventelister her om sommeren fordi lægerne går på ferie og derfor skal afløse hinanden og se flere patienter end normalt

ok, men selvoom lægen ikke har tid endnu, så kan jeg godt regnne med jeg er gravid?

Anmeld

4. juli 2010

Moderator

Anonym skriver:

ok, men selvoom lægen ikke har tid endnu, så kan jeg godt regnne med jeg er gravid?

med 2 positive tests ville jeg tro på en graviditet, ja

Så tillykke!

Du må snart gå til bekendelse med hvem du er

Anmeld

4. juli 2010

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

med 2 positive tests ville jeg tro på en graviditet, ja

Så tillykke!

Du må snart gå til bekendelse med hvem du er

vil virkelig gerne, men kæresten holder mig i ørene og siger at jeg ikke må sige nået før lægen har bekræftet det.

Anmeld

4. juli 2010

Moderator

Anonym skriver:

vil virkelig gerne, men kæresten holder mig i ørene og siger at jeg ikke må sige nået før lægen har bekræftet det.

EJ, det skal han da ikke bestemme

Ellers kan du bare sende mig en pb så jeg ved det hihi

Anmeld

4. juli 2010

trine1989

Tillykke 2 steger er 2 streger

jeg vil dog sige at jeg selv har prøvet at teste svag positiv men tydelig nok til at se at den var der og så teste ved lægen 2 dage efter og der kunne man knap se stegen. testede så lige igår bare for at se en rigtig positiv test og det var den

hilsen trine  6+2

Anmeld

4. juli 2010

piadas

Anonym skriver:

hehe det havde eg den 24 april mener jeg, min cyklus er meget urreglmæssig.
det var derfor jeg håbede på lægen kunne fortælle mig det.

For jeg så den scanning samme dag?
og hvad vil lægen gøre imorgen?

Først vil jeg lige sige KÆMPESTORT tillykke!

Du har termin d. 29. januar med mindre de ændrer den ved scanningen. Min sidste menstruation var nemlig d. 25. april, så det var jo dagen efter dig, og jeg har termin d. 30. januar. Min menstruation er også meget uregelmæssig, så jeg er også spændt på, om de kan finde på at flytte den til scanningen...

Jeg er 10+0 i dag, så du må jo være 10+1!

Anmeld

4. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977

Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.