er det kun mig der ikk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
CarinaSD skriver:

ja det tror jeg da på .. hvis jeg skal lide skal han sq lide sammen med mig.. .. vi havde det samme problem sidste år .. for der var jeg høj gravid i juli mdr ..

fyda føjda... der havde jeg "morgen"kvalme og alvorlige problemer med varmen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

Moderator

LN_ mor skriver:

Ej, hvor sjovt hehe..

Men ja, man skal bare kunne rulle sig godt ind.. Plejede at have to dyner, men nu har jeg snuppet kærestens dobbeltdyne i stedet hehe, og så har jeg to alm. hovedpuder og to store puder ved siden af sengen.. Bruger også ammepuden til at sove med, er super til maven hehe.. Men kæft det hurtigt bliver et større projekt når man vågner og tænker, uh uh .. ikke hamre på blæreren, og man ved man skal skynde sig, og så er man bare viklet helt ind og vælter rundt som en strandet hval, mens man forsøger at få puden mellem knæene væk, og forsøger at hive ammepuden under maven væk.. og og.. suk... Hehe..

Ikke noget at sige til jeg altid får vækket kæresten og hunden når bare lige skal en smut nedenunder hehe..

Får i så ikke lidt luft ind over jer, når de er over jeres hoveder?

haha.. uhh, det må være et ømt syn!

der lufter af en eller anden grund ikke ret godt deroppe

Anmeld

4. juli 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

haha.. uhh, det må være et ømt syn!

der lufter af en eller anden grund ikke ret godt deroppe

Hehe lad mig sige det på den måde - er glad for at jeg ikke er med i  big brother med videokamera og hvad ved jeg i soveværelset. Så ville hele danmark sq få sig et ordentlig grin, og nok lave væddemål om hvor lang tid det vil tage mig at få bakset mig selv ud af sengen.. griner..

Hvoroppe? I jeres soveværelse?

Anmeld

4. juli 2010

Moderator

LN_ mor skriver:

Hehe lad mig sige det på den måde - er glad for at jeg ikke er med i  big brother med videokamera og hvad ved jeg i soveværelset. Så ville hele danmark sq få sig et ordentlig grin, og nok lave væddemål om hvor lang tid det vil tage mig at få bakset mig selv ud af sengen.. griner..

Hvoroppe? I jeres soveværelse?

ja..oppe på vores 1. sal...

tror nu alligevel jeg vil forsøge mig med lidt søvn nu!

nat nat

Anmeld

4. juli 2010

Trolde_mor

ja..oppe på vores 1. sal...

tror nu alligevel jeg vil forsøge mig med lidt søvn nu!

nat nat

Hvor øv

Hehe.. skulle til at skrive det samme

Sog godt og drøm smukt, søde..

Håber du får let ved at falde i søvn og varmen ikke genere for meget

Anmeld

4. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977

Det skal jeg ikke kunne sige endnu Jeg er først kommet indenfor nu og har endnu ikke været i soveværelset

Anmeld

4. juli 2010

Bondepigen

Vi har et klima anlæg, som vi fik af mine forældre sidste sommer, da vores datter lå med gips på hele underkroppen og benene pga. medfødt hofteskred.

Vi bor på 1. sal i en dårlig isoleret bygning og det bliver monstervarmt, da solen står lige ind i soveværelse og køkken hele dagen, og hun skulle bare ikke lide pga. varmen, så vi talte om klima anlæg. Vi havde bare ikke alle pengene til det, men så trådte mine forældre heldigvis til... Og den er bare guld værd.

Så det er ikke pga. varmen, at jeg ikke sover... men jeg må hellere gå ind og putte, hvis jeg skal med familien på tur i morgen...

Sov godt allesammen..  

Anmeld

4. juli 2010

klmf

Er lige stået op efter at have ligget og drejet som en grill-kylling Havde både åbent vindue og blæser på, men måtte slukke blæseren, det larmede for meget så er det jo heller ikke nemt... Så har tømt opvasker, sat nyt ind, lagt tøj sammen, sat en ny vask over....

Anmeld

4. juli 2010

Ranarupta

Nej, og jeg bliver totalt hysterisk, når det er så varmt og jeg skal sove... 

Så jeg har en blæser stående, der peger direkte på mig og det er bare sååå lækkert

Anmeld

4. juli 2010

B&J

hihihih her var det ikke varmen dejlig køligt i soveværelset men en lille dreng der skulle lege rigtigt morgen frisk kl 4.30gaber han lå og snakkede vildt med sig selv og bene oppe i luften kiggede lidt og skreg af grin åhh selv om det er tidligt så er det bare dejlig og se og høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.