er det kun mig der ikk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
CarinaSD skriver:

Noah sover kun med ble .. han havde os en body på da han kom i seng .. men da jeg ville i seng var jeg lige inde og tjekke ... og hans seng var bare våd af sved .. så jeg tog den af og hans dyne af .. men han har taget den på igen .. Per han skal bare ramme puden så sover han .. nogle gange når jeg slet ikk at sige godnat før han sover .. så selvom at det er så varmt falder han i søvn med dyne på .. puhh 

Daniel sov faktisk også med dyne på i nat Selv lå jeg ved siden af, vendte og drejede mig, svedte tran og prustede

Jeg har lige været ude og sidde udenfor lidt... aaaahhh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

det lyder ligesom hos os... Jeg ligger kun med et lagen og alligevel klistrer jeg fast til sengen trods TO(!!!) åbne vinduer

Sover også ind imellem med lagen.. men ihh.. den er for tyn og for lille, skal nemlig gerne vikle mig fuldstændig ind, for ikke at føle jeg klistre over det hele og så skal der ellers pude mellem knæene... hehe - er total besværlig, når jeg skal sove

Så er der vel lidt gennemtræk hos jer, er der ikke, eller er vinduerne dumt placeret?

Anmeld

4. juli 2010

Trolde_mor

CarinaSD skriver:

Jeg ligger slet ikk med noget .. og vores 4 vinduer i soveværelset er åben .. og alligevel er der 38 grader ..  jeg sov 3½ time i nat fordi at der var så varmt .. og igen i nat kan jeg bare ikk sove .. 

Puha.. det lyder godt nok ikke spor sjovt

Kommer der slet ikke gennemtræk? Ellers må i investere i en blæser, til lige at køle rummet lidt ned? Vi har en kørende i stuen i perioder dagen igennem, er bare SÅ lækkert...

Vi snakker lidt om at tage den med op i soveværelset hvis det bliver værre med varmen.

Anmeld

4. juli 2010

CarinaSB

Caroline86 skriver:

Daniel sov faktisk også med dyne på i nat Selv lå jeg ved siden af, vendte og drejede mig, svedte tran og prustede

Jeg har lige været ude og sidde udenfor lidt... aaaahhh

Hehe .. det lyder lige som mig .. jeg vendte og drejede mig os hele tiden og så igen .. Til sidst blev per irreteret og spurgte om jeg ikk godt snart ville ligge stille .. for jeg vækkede ham hver gang jeg drejede mig .. hvor jeg i ren irration bad ham om at holde kæft ellers kunne han ligge sig ind til Noah ...

Anmeld

4. juli 2010

Moderator

LN_ mor skriver:

Sover også ind imellem med lagen.. men ihh.. den er for tyn og for lille, skal nemlig gerne vikle mig fuldstændig ind, for ikke at føle jeg klistre over det hele og så skal der ellers pude mellem knæene... hehe - er total besværlig, når jeg skal sove

Så er der vel lidt gennemtræk hos jer, er der ikke, eller er vinduerne dumt placeret?

der sidder ét over mit hoved og ét over Daniels...

Normalt sover jeg med dobbelt lagen så jeg rigtig kan rulle mig ind i det og så har jeg to dyner så jeg ikke skal famle efter noget at putte på når jeg drejer mig

Anmeld

4. juli 2010

Moderator

CarinaSD skriver:

Hehe .. det lyder lige som mig .. jeg vendte og drejede mig os hele tiden og så igen .. Til sidst blev per irreteret og spurgte om jeg ikk godt snart ville ligge stille .. for jeg vækkede ham hver gang jeg drejede mig .. hvor jeg i ren irration bad ham om at holde kæft ellers kunne han ligge sig ind til Noah ...

haha.. ja, for fanden, hvis han falder så nemt i søvn skal han da bare klappe haha!

Anmeld

4. juli 2010

CarinaSB

LN_ mor skriver:

Puha.. det lyder godt nok ikke spor sjovt

Kommer der slet ikke gennemtræk? Ellers må i investere i en blæser, til lige at køle rummet lidt ned? Vi har en kørende i stuen i perioder dagen igennem, er bare SÅ lækkert...

Vi snakker lidt om at tage den med op i soveværelset hvis det bliver værre med varmen.

vi har godt nok en .. men den ligger ude ved min mor .. og hun vil ikk udlevere den .. hehe .. hun bruger den nemlig til min lillebror på 2 .. han sover helt a h til om natten pga varmen .. 

Anmeld

4. juli 2010

CarinaSB

Caroline86 skriver:

haha.. ja, for fanden, hvis han falder så nemt i søvn skal han da bare klappe haha!

ja det tror jeg da på .. hvis jeg skal lide skal han sq lide sammen med mig.. .. vi havde det samme problem sidste år .. for der var jeg høj gravid i juli mdr ..

Anmeld

4. juli 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

der sidder ét over mit hoved og ét over Daniels...

Normalt sover jeg med dobbelt lagen så jeg rigtig kan rulle mig ind i det og så har jeg to dyner så jeg ikke skal famle efter noget at putte på når jeg drejer mig

Ej, hvor sjovt hehe..

Men ja, man skal bare kunne rulle sig godt ind.. Plejede at have to dyner, men nu har jeg snuppet kærestens dobbeltdyne i stedet hehe, og så har jeg to alm. hovedpuder og to store puder ved siden af sengen.. Bruger også ammepuden til at sove med, er super til maven hehe.. Men kæft det hurtigt bliver et større projekt når man vågner og tænker, uh uh .. ikke hamre på blæreren, og man ved man skal skynde sig, og så er man bare viklet helt ind og vælter rundt som en strandet hval, mens man forsøger at få puden mellem knæene væk, og forsøger at hive ammepuden under maven væk.. og og.. suk... Hehe..

Ikke noget at sige til jeg altid får vækket kæresten og hunden når bare lige skal en smut nedenunder hehe..

Får i så ikke lidt luft ind over jer, når de er over jeres hoveder?

Anmeld

4. juli 2010

Trolde_mor

vi har godt nok en .. men den ligger ude ved min mor .. og hun vil ikk udlevere den .. hehe .. hun bruger den nemlig til min lillebror på 2 .. han sover helt a h til om natten pga varmen .. 

Ja, okay.. så hjælper den jo et sted

Men ellers så har vi lige været i Harald Nyborg, der kan du købe en billig en - den lille koster kun 98 ,-

De er bare guld værd, i den her hede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.