er det kun mig der ikk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.536 visninger
30 svar
0 synes godt om
4. juli 2010

CarinaSB

kan sove pga varmen .. vi har soveværelse ovenpå .. og der er 38 grader der oppe lige nu .. puhh ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

nej, her er det også for varmt

Anmeld

4. juli 2010

Trolde_mor

CarinaSD skriver:

kan sove pga varmen .. vi har soveværelse ovenpå .. og der er 38 grader der oppe lige nu .. puhh ... 

Slet ikke.. selvom vi ligger med dynbetræk (altså uden dyne, kun stoffet/betrækket) er det bar umuligt at falde i søvn.

Vi har også soveværelse på 1. salen og sover sågar med vinduet åbnet, det er lige over vores seng, så vi får lidt vind, og når vi kommer lidt senere hen på natten er det køligt nok til at vi kan begynde at overveje at hoppe i seng, fordi det så er muligt at falde i søvn..

Er lige en af de der lidt øv-ting ved varmen

Anmeld

4. juli 2010

CarinaSB

Caroline86 skriver:

nej, her er det også for varmt

Det er bare super træls ... Manden og sønnen sover .. og begge med dyne ..  jeg ligger bare i en lille top og jeg er ved at døøø for hårdt .. 

Anmeld

4. juli 2010

Moderator

LN_ mor skriver:

Slet ikke.. selvom vi ligger med dynbetræk (altså uden dyne, kun stoffet/betrækket) er det bar umuligt at falde i søvn.

Vi har også soveværelse på 1. salen og sover sågar med vinduet åbnet, det er lige over vores seng, så vi får lidt vind, og når vi kommer lidt senere hen på natten er det køligt nok til at vi kan begynde at overveje at hoppe i seng, fordi det så er muligt at falde i søvn..

det lyder ligesom hos os... Jeg ligger kun med et lagen og alligevel klistrer jeg fast til sengen trods TO(!!!) åbne vinduer

Anmeld

4. juli 2010

Moderator

CarinaSD skriver:

Det er bare super træls ... Manden og sønnen sover .. og begge med dyne ..  jeg ligger bare i en lille top og jeg er ved at døøø for hårdt .. 

puha!!! med dyne!?

Laura sover godt nok også, men i en kort ærmet body! Hun steger ellers.... Hun har (ligesom os) værelse på 1. sal og der er bare monster varmt!!! Hvordan filan kan de ligge med dyne på?

Anmeld

4. juli 2010

CarinaSB

LN_ mor skriver:

Jeg ligger slet ikk med noget .. og vores 4 vinduer i soveværelset er åben .. og alligevel er der 38 grader ..  jeg sov 3½ time i nat fordi at der var så varmt .. og igen i nat kan jeg bare ikk sove .. 

Anmeld

4. juli 2010

Nadia&Daniel

Sidder og skal tage mig sammen til at gå i seng.. Vi "nøjes" også med betrækket (igen) i nat

Anmeld

4. juli 2010

CarinaSB

Caroline86 skriver:

puha!!! med dyne!?

Laura sover godt nok også, men i en kort ærmet body! Hun steger ellers.... Hun har (ligesom os) værelse på 1. sal og der er bare monster varmt!!! Hvordan filan kan de ligge med dyne på?

Noah sover kun med ble .. han havde os en body på da han kom i seng .. men da jeg ville i seng var jeg lige inde og tjekke ... og hans seng var bare våd af sved .. så jeg tog den af og hans dyne af .. men han har taget den på igen .. Per han skal bare ramme puden så sover han .. nogle gange når jeg slet ikk at sige godnat før han sover .. så selvom at det er så varmt falder han i søvn med dyne på .. puhh 

Anmeld

4. juli 2010

CarinaSB

Nadia&Daniel skriver:

Sidder og skal tage mig sammen til at gå i seng.. Vi "nøjes" også med betrækket (igen) i nat

Hehe .. det lyder som en god ide .. jeg troede ellers med regnen at så ville det blive køligt .. men snydt jeg blev ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.