Anonym skriver:
i har jo alle ret.. hele mit inderste skriger alle mulige skældsord og råber til mig at jeg skal bare se at komme væk fra ham, men det er ligesom om at hele min krop er låst fast, og jeg er helt tom...
var det lidt forståeligt??
Kære ano,
Det er jo rigtigt svært og vi er jo alle som mennesker forskellige. Nogle har let ved bare at skride, og andre har ikke! Altså jeg er slet ikke i tvivl om, at han har overtrådt en grænse. Og jeg taler ikke bare om kys, fordi det lyder meget enkelt som om, at det ikke er det eneste, der er sket. Og jeg er ked af at være så ærlig, søde, men at du har fanget ham i 1 tilfælde her giver mig en fornemmelse for, at han sandsynligvis har gjort det før
. Jeg har et par veninder, der i flere år har været utro, så jeg synes jeg kender tegnene.
Man har mest af alt lyst til at give dig en kæmpe krammer
og sige, at du skal passe på dig selv, men også give dit et lille bitte spark bagi og sige, at du skal åbne øjnene! Er har virkeligt det værd? Gør han dig så lykkelig, at det er værd at han (måske flere gange) er dig utro?
Nogle mennesker kan godt leve med utroskab - personligt havde jeg nok aflyst brylluppet, hvis det havde været mig, men jeg respekterer, at vi alle er forskellige!! Og jeg dømmer ikke folk, der er anderledes end mig. Det jeg synes du skal gøre er at indstille dig på, at han har været dig utro og tænke over, om du kan leve med, at han har været sammen med en anden. Barn - eller ikke barn - og 9 år eller ej - har du egentligt lyst til at være sammen med en, som ikke er dig loyal og har svigtet dig?
Jeg ville ikke lade 5 minutter gå mere før jeg konfronterede ham
. Jeg synes, at du har RIGELIGT bevis! Hvad er det du mere gerne vil vide? Jeg frygter, at han ved, at du ikke nødvendigvis vil gå fra ham selvom du ved det her. Fordi så ved han godt, at han kan være utro uden at det har konsekvenser og det er på ingen måde fair overfor dig.
Tænk dig om, søde og pas på dig selv!!! Det er, efter min mening, meget bedre at være alene end at være sammen med en man ikke stoler på.
Beslutningen er din og jeg håber du træffer det, som synes rigtigt for dig!!! 
Held og lykke!! Kæmpe krammer fra mig