mistanke om utroskab....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2010

XXSS

Kan kun sige  Jeg ville have det så dårligt, hvis det var mig selv. Minder mig rigtig meget om min egen eks. Som jeg heldigvis til sidste valgte at rykke helt fra (faktisk til en anden by) jeg hang i saksen og kunne ikke komme væk fra ham - følelserne hang konstant ude på tøjet. Men den dag i dag har jeg super sammen med min mand og nu snart to børn.

ved godt at du har svært ved at gå fra ham på grund af barnet, men hvad lærer jeres barn af at vide at dennes far er et dårligt forbillede lige hvad det angår!!!

Smut mens du har chancen, især når du skriver at du har givet ham en chance op til flere gange - hvor mange gange forventer du at skulle give ham endnu?

øv en situation - du får hermed et kæmpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2010

Ni-ko-li-ne

det er død forkert og respektløst, det din mand har gang i! utroskab eller ej!

det er dog lige så forkert det du gør! du bør altså tale med ham om det nu!

Anmeld

14. juli 2010

pussepige

Anonym skriver:

nu vil jeg lige se om min ven kan få opsnuset lidt omkring det i hendes hjemmiljø før jeg gør noget videre..

det skal lige siges at vi har været sammen siden vi var 15, og det var i tiden 15 - 16 år, hvor han kyssede med et par andre piger, men  krøb til korset og tilstod... så det er jo længe siden (er 24) men det er selvfølgelig ikke en undskyldning...

men hold da op, hvor er det bare svært at gå herhjemme op og ned af ham uden at vise mine rigtige følelser...

Kom ud af det forhold.. Har selv været samme sted som du er nu også i 10 år og 2 børn. Når du først er begyndt at tjekke hans mobil blir det helt sygeligt du siger til dig selv det gider du ikke gøre mere men kan ikke lade være fordi du ved at der nok vil stå et eller andet. Og når du så spørg manden til det får du aldrig sandheden men de kommer med en eller anden forklaring som man jo så "dum" som man er vælger at tro på selvom man ved det ikke passer.. Kærlighed gør blind og mere til...

Anmeld

14. juli 2010

Malonde1985

Åh jeg synes godt nok også det lugter langt væk af utroskab .. Er rimelig sikker på han har været sammen sammen med hende.. desværre!  Og forstår godt at du sidder og ikke rigtig ved hvad f***** du skal gøre nu, for ja det er et stort skridt at forlade den, som man jo elsker, den man har barn med, og den som man har været sammen med i mange år - det er jo tryghed! Men synes heller ikke du skal lade dig blive trådt sådan på. Synes du skal konfrontere ham med det og så (lettere sagt end gjort) flytte væk i hvert fald for noget tid i håb om at han kan se hvad han har gjort, og fortryder sine handlinger, samt at det går op for ham hvad det er han nu er ved at miste - nemlig jer.

Synes helt KLART det her skal ha nogle konsekvenser! Det er jo dig der bliver gjort til grin hvis du ikke handler på det og bare lader stå til.. .. og finder han ud af at det er så let, at du ikke mærker noget ved det og intet gør, så gør han det måske igen.. (håber jeg altså ikke!).

Sender dig et stooort knus og håber du gør et eller andet, selvom jeg godt ved det må være SÅ forfærdelig svært!

Anmeld

14. juli 2010

lisbethita

Anonym skriver:

i har jo alle ret.. hele mit inderste skriger alle mulige skældsord og råber til mig at jeg skal bare se at komme væk fra ham, men det er ligesom om at hele min krop er låst fast, og jeg er helt tom...

var det lidt forståeligt??

Kære ano,

Det er jo rigtigt svært og vi er jo alle som mennesker forskellige. Nogle har let ved bare at skride, og andre har ikke! Altså jeg er slet ikke i tvivl om, at han har overtrådt en grænse. Og jeg taler ikke bare om kys, fordi det lyder meget enkelt som om, at det ikke er det eneste, der er sket. Og jeg er ked af at være så ærlig, søde, men at du har fanget ham i 1 tilfælde her giver mig en fornemmelse for, at han sandsynligvis har gjort det før. Jeg har et par veninder, der i flere år har været utro, så jeg synes jeg kender tegnene.

Man har mest af alt lyst til at give dig en kæmpe krammer og sige, at du skal passe på dig selv, men også give dit et lille bitte spark bagi og sige, at du skal åbne øjnene! Er har virkeligt det værd? Gør han dig så lykkelig, at det er værd at han (måske flere gange) er dig utro? 

Nogle mennesker kan godt leve med utroskab - personligt havde jeg nok aflyst brylluppet, hvis det havde været mig, men jeg respekterer, at vi alle er forskellige!! Og jeg dømmer ikke folk, der er anderledes end mig. Det jeg synes du skal gøre er at indstille dig på, at han har været dig utro og tænke over, om du kan leve med, at han har været sammen med en anden. Barn - eller ikke barn - og 9 år eller ej - har du egentligt lyst til at være sammen med en, som ikke er dig loyal og har svigtet dig? 

Jeg ville ikke lade 5 minutter gå mere før jeg konfronterede ham. Jeg synes, at du har RIGELIGT bevis! Hvad er det du mere gerne vil vide? Jeg frygter, at han ved, at du ikke nødvendigvis vil gå fra ham selvom du ved det her. Fordi så ved han godt, at han kan være utro uden at det har konsekvenser og det er på ingen måde fair overfor dig.

Tænk dig om, søde og pas på dig selv!!! Det er, efter min mening, meget bedre at være alene end at være sammen med en man ikke stoler på. 

Beslutningen er din og jeg håber du træffer det, som synes rigtigt for dig!!! 

Held og lykke!! Kæmpe krammer fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.