mistanke om utroskab....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.645 visninger
24 svar
0 synes godt om
3. juli 2010

Anonym trådstarter

Jeg er kommet i en lidt dum situation (eller er blevet bragt i den..)

Før i tiden har min mand haft et par få "uheld" hvor han har kysset nogle piger mens han har været i byen, samt han har en tendens til at flirte med pigerne...

Derfor stoler jeg ikke helt på ham, og læser derfor hans mobilbeskeder (Jeg VED at det er et skråplan...)

Her den anden dag læser jeg denne besked:

Hvis du har brug for at snakke om det, så vil jeg altså gerne det. Du skal ikke tro at jeg er kold i røven, bare fordi jeg fik det jeg ville. Synes at du er en super sejlig person og jeg ved at jeg kan stole på dig! Ved godt at det der skete den anden dag måske ikke var det bedste, men nu har vi prøvet det.Men jeg lover dig at holde min kæft og at det her bliver mellem os to lige indtil den dag hvor du har brug for at komme ud med det

Jeg finder så ud af at det er en vens eks, der har været lidt vild med min mand...(der har tidligere løbet rygter om at de har været sammen, men valgte dengang at tro på min mand, som sagde at hun havde fundet på det hele... da det var 14 dage før vores bryllup og vi havde et spædbarn)

Hvordan læser i beskeden???

knus den hjerteknuste...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2010

Miss.Sunshine

Anonym skriver:

Jeg er kommet i en lidt dum situation (eller er blevet bragt i den..)

Før i tiden har min mand haft et par få "uheld" hvor han har kysset nogle piger mens han har været i byen, samt han har en tendens til at flirte med pigerne...

Derfor stoler jeg ikke helt på ham, og læser derfor hans mobilbeskeder (Jeg VED at det er et skråplan...)

Her den anden dag læser jeg denne besked:

Hvis du har brug for at snakke om det, så vil jeg altså gerne det. Du skal ikke tro at jeg er kold i røven, bare fordi jeg fik det jeg ville. Synes at du er en super sejlig person og jeg ved at jeg kan stole på dig! Ved godt at det der skete den anden dag måske ikke var det bedste, men nu har vi prøvet det.Men jeg lover dig at holde min kæft og at det her bliver mellem os to lige indtil den dag hvor du har brug for at komme ud med det

Jeg finder så ud af at det er en vens eks, der har været lidt vild med min mand...(der har tidligere løbet rygter om at de har været sammen, men valgte dengang at tro på min mand, som sagde at hun havde fundet på det hele... da det var 14 dage før vores bryllup og vi havde et spædbarn)

Hvordan læser i beskeden???

knus den hjerteknuste...

Jeg læser det som om han er et møgsvin man ikke kan stole på og jeg havde valgt at smide ham ud lige på stedet selv om det er hårdt.

Ved godt andre sikkert vil skrive du skal konfrontere ham og snakke med ham osv,men det mener jeg ikke. Han har før vist han ikke er til at stole på og jeg tror kun han vil komme med elendige undskyldninger.

Kæmpe knus til dig

Anmeld

3. juli 2010

Pia.

Jeg læser det som om din mand har været utro - jeg læser han har fået et hurtigt knald ude i byen... MEN jeg læser også at beskeden er fra en desperart person og at det kunne tyde på din mand har skrevet han har fortudt det der er sket... og at hun derfor mener de skal tale om det...

SNAK MED DIN MAND, om denne her besked - den er svær at komme uden om...

De bedste tanker og stort knus fra Pia, som håber det bedste ind til andet er bevist...

Anmeld

3. juli 2010

klmf

Åh, det er da noget lort... Den kan jo forståes på mange måder alt efter konteksten. Er det en fortrolig samtale, de har haft, hvor han måske sagde mere end han ellers ville have gjort og nu har fået kolde fødder? Eller har de været sammen?

Den der med at hun nu har fået hvad hun ville have, den er lidt mystisk.

Mon ikke du skulle sige til ham at du har set den og gerne vil have en forklaring. Men kan du stole på den forklaring?

Jeg kunne godt finde på at sove et andet sted et stykke tid for lige at mærke mig selv uden hans nærvær - og mærke om man vil kæmpe for det eller det er en tabt kamp...

Stoooor krammer til dig, det er så trist når man føler mistro til den man elsker. Håber du finder fred med det på den ene eller anden måde.

Anmeld

3. juli 2010

Anonym trådstarter

jeg snakkede med vores ven i går om sagen (hans eks, som min mand, som jeg læser det, har været sammen med)

han ville lige prøve at forhøre sig lidt nærmere om, hvorvidt han kunne finde ud af noget mere om denne historie, da jeg jo ikke vil handle fuldstændig overilet...

det er nemlig enormt svært, da vi har været sammen i over 9 år, og har et barn sammen...

Jeg ved jo inderst inde godt at det bedste ville være at gå fra ham, men må desværre indrømme at jeg nok ikke har nosserne til det...

Jeg føler mig bare så meget skidt op og ned af ryggen og svigtet...

Anmeld

3. juli 2010

Anonym trådstarter

Miss.Sunshine skriver:

Jeg læser det som om han er et møgsvin man ikke kan stole på og jeg havde valgt at smide ham ud lige på stedet selv om det er hårdt.

Ved godt andre sikkert vil skrive du skal konfrontere ham og snakke med ham osv,men det mener jeg ikke. Han har før vist han ikke er til at stole på og jeg tror kun han vil komme med elendige undskyldninger.

Kæmpe knus til dig

det er netop derfor jeg er bange for at konfrontere ham, for jeg regner egentlig ikke med at få sandheden... selvom jeg synes at det fortjener jeg da i det mindste...

Anmeld

3. juli 2010

B&J

jeg ville smutte min fyr skulle sku ikke kysse på andre så ville jeg blive pisse sur jeg ville strags snakke med ham virkelig meget også ville jeg skal have sandheden og det skulle bare være nu ellers så er det sku ud ellers ville jeg skride

Anmeld

3. juli 2010

Anonym trådstarter

i har jo alle ret.. hele mit inderste skriger alle mulige skældsord og råber til mig at jeg skal bare se at komme væk fra ham, men det er ligesom om at hele min krop er låst fast, og jeg er helt tom...

var det lidt forståeligt??

Anmeld

3. juli 2010

B&J

Anonym skriver:

i har jo alle ret.. hele mit inderste skriger alle mulige skældsord og råber til mig at jeg skal bare se at komme væk fra ham, men det er ligesom om at hele min krop er låst fast, og jeg er helt tom...

var det lidt forståeligt??

Jepper ved godt jeg ikke havde barn med min x men alle tegn skreg på jeg skulle komme væk vi havde ingen ting ´sammen til sidst hvor endelig min nye kæreste skrev til mig om jeg havde det godt og det havde jeg jo ikke og han fik mig til af forlade min x det var det bedste i verden selv om man føler man er låst fast men i mine øjne var det trykheden og at der var en når man kom hjem... men jeg håber af du får tagen en snak med ham og hvis han er sådan over for dig så forlad ham.. ta jeres dejlig barn med så er du ikke alene og du kan altid finde dig en kanon dejlig fyr med tiden

Anmeld

3. juli 2010

mor-til-vanessa

jeg ville tolke det som utroskab.

min x og min datters far er jeg lige gået fra, pga utroskab. jeg fandt nemlig også nogle beskeder. ikke helt som den du skrev. der var det nemlig meget svært at læse om det var venskab eller mere. men min fornemmelse sagde han var utro før jeg så de beskeder og så fandt jeg ud af at han var hjemme hos hende pigen 5.30 om morgenen og det synes jeg ikke man er hvis der ikke er noget.

hvad siger din fornemmelse dig???

ved godt det er pisse svært at gå fra en, jeg synes stadig det er svært at gå fra min datters far og er da stadig i tvivl. han siger jo han ikke har været utro, og vil jo rigtig gerne tro på ham. tror bare man skal lytte til sin fornemmelse.

ville blive rasende hvis min kæreste havde kysset med en anden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.