mistanke om utroskab....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2010

Shibby

Miss.Sunshine skriver:

Jeg læser det som om han er et møgsvin man ikke kan stole på og jeg havde valgt at smide ham ud lige på stedet selv om det er hårdt.

Ved godt andre sikkert vil skrive du skal konfrontere ham og snakke med ham osv,men det mener jeg ikke. Han har før vist han ikke er til at stole på og jeg tror kun han vil komme med elendige undskyldninger.

Kæmpe knus til dig

100% enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2010

<3

Ja det er helt forståeligt. De fleste jeg selv inkl. har på et tidspunkt stået i et forhold hvor tingene bare ikke fungerede og man egentligt godt vidste at det var tid til at tage sine ting og smutte men man alligevel tøvede.

Men det er jo ikke en god grund til at blive søde. Du fortjener en mand der VIL dig, og som KAN dig. Det kan ham her ikke. Han prøver og gør sit bedste men når alkoholen kommer ind og fornuften går ud så overholder han ikke spilelreglerne for jeres parforhold nemlig at være hinanden tro. Det er hverken han, dig eller jeres barn tjent med.

Jeg vil dog sige at den besked som du fandt er meget kryptisk og kunne sagtens være noget han havde sagt. Det vigtige i den her sammenhæng er at du allerede nu er ked af det før du VED hvad der foregår. Du TROR og FRYGTER at det er sådan som det forholder sig at det er tale om utroskab og det er egentligt svar nok på hvad du skal gøre.

Du skal ud og være sammen med mennesker som du stoler fuldt ud på og som du mener er værdige til din tillid.

Jeg misunder dig ikke for det er en svær opgave særligt med et lille barn. Men jeg er sikker på at hvis du beslutter dig for at gå så skal det nok gå. Du er en stærk pige som træffer gode valg. Fx. du følte ikke du kunne stole på din mand og det er så blevet bevist igen og igen. Nu er det tid til at du skal tænke på dig og ikke på dig/din mand. Du skal også tænke på dit barn at det fortjener en mor som er glad og i et forhold med en som hun stoler på og ikke en som sårer og ikke kan leve op til dine krav.

God vind.

Anmeld

3. juli 2010

Pena

Jeg synes desværre ikke der er nogen tvivl om at der er sket noget forkert mellem dem.

Jeg har selv oplevet utroskab og var jo inden overbevist om at manden ville ryge med et brag hvis jeg kom ud for det, men det er bare ikke så nemt i virkeligheden.

Så jeg var "svag" og det sluttede først da han gjorde det forbi. Men jeg er nu 1½ år efter superglad for at jeg ikke er i et forhold hvor denne mistillid eksisterer.

Anmeld

3. juli 2010

pussekat

hejsa

vis min mand gjor det vil han få 10 kold tå lige i r... og ud af min dør kan bliv  ovet utro vis han kan kys kan han også den andet og man kys ikke med nok andet en den man vil liv samme med så vis du vil liv med en mand som er utro eller få en mand som kun give dig for tro ikke han kun give dig han vil have det hele så håb du kan se at han PIS dig op og ned af ryg og man skal ikke bliv fordi man her børn

eller som min mor alt tid sige der er mand nok der ud som give en

Anmeld

3. juli 2010

Anonym trådstarter

nu vil jeg lige se om min ven kan få opsnuset lidt omkring det i hendes hjemmiljø før jeg gør noget videre..

det skal lige siges at vi har været sammen siden vi var 15, og det var i tiden 15 - 16 år, hvor han kyssede med et par andre piger, men  krøb til korset og tilstod... så det er jo længe siden (er 24) men det er selvfølgelig ikke en undskyldning...

men hold da op, hvor er det bare svært at gå herhjemme op og ned af ham uden at vise mine rigtige følelser...

Anmeld

3. juli 2010

tinasmor

Jeg er ikke i tvivl om at han har været utro. Men når du selv skriver i et andet indlæg "jeg ved jeg burde....men jeg tror ikke jeg har nosserne til det". Så tænker jeg, at det jo så er lige meget om vi også tror at han er utro, og du selv måske tror at han er utro. hvis du ikke vil gøre noget ved det, så er det jo næsten underordnet. Mit råd til dig er, at hvis du alligevel ikke vil gøre noget ved det, så lad vær med at sige noget til ham. Det vil i mine øjne virke endnu mere desperat at fortælle ham at du ved det, og så alligevel ikke gøre noget ved det. Måske hvis det havde været første gang og han havde været ærlig, havde det været en anden sag, men som det ser ud nu og han har kysset rundt med flere, så er der jo i princippet kun to ting at gøre 1) Accepter at din mand åbenbart har brug for andre end dig 2) Gøre op med dig selv, at det gider du ikke have en mand der gør, og så gå fra ham.

Held og lykke med hvad end du beslutter dig for.

Anmeld

3. juli 2010

Vial

Manden har knaldet uden om!!

Du skal kun konfrontere ham, hvis du virkelig vil gå - ellers så har du givet ham frit spil. En bekendt har en affære pt. Den gifte mand er blevet konfronteret én gang før. Konens reaktion var, at vi alle kan dumme os. Det har resulteret i, at det gør han nu jævnligt!

Håb på, at han har dårlig samvittighed. Hjælper du ham med at lette sit hjerte, så gør du det bare lettere for ham.

Når det er sagt. Så kan alle vel fejle (jeg vil dog have ret svært ved at fejle mig direkte ned i en anden mands seng, hvis jeg var i forhold...). Fungerer I godt sammen, så er det måske synd, at den affære skal ødelægge det hele. Mænd kan sagens stikke deres lem ind i andre kvinder og stadig elske kæresten derhjemme...

Måske en provokerende holdning - men jeg kender mænd.. og et knald kan sagens have nøjagtig samme betydning som, hvis han blev kløet på ryggen.

Det er dog et tillidsbrud - og det kan ødelægge ALT. Så du skal jo finde ud af, om du kan leve med det eller ej.

Anmeld

3. juli 2010

Anonym trådstarter

det skal lige siges at han denne gang ikke har været i byen eller været fuld, for han er på medicin i øjeblikket, hvor han ikke må drikke på.. jeg har en mistanke om at det er sket i tirsdags, da han var 2½ time om at køre til købmanden, der ligger et kvarter væk... jeg ringede til ham og spurgte hvor han blev af, for der kunne jo være sket en ulykke eller andet, og han sagde at han var faldet i snak med en ven på vejen hjem...

og hende tøsen bor en halv time væk...

jeg har selv en teori om at han gerne vil bevise at han KAN forfære tøserne... eller gerne vil bekræftes på en eller anden måde...

Anmeld

11. juli 2010

Anasmor

Anonym skriver:

det skal lige siges at han denne gang ikke har været i byen eller været fuld, for han er på medicin i øjeblikket, hvor han ikke må drikke på.. jeg har en mistanke om at det er sket i tirsdags, da han var 2½ time om at køre til købmanden, der ligger et kvarter væk... jeg ringede til ham og spurgte hvor han blev af, for der kunne jo være sket en ulykke eller andet, og han sagde at han var faldet i snak med en ven på vejen hjem...

og hende tøsen bor en halv time væk...

jeg har selv en teori om at han gerne vil bevise at han KAN forfære tøserne... eller gerne vil bekræftes på en eller anden måde...

Er super ked af din situation, og tror også, ligesom de andre piger at han måske har rodet sig ud i noget snusk...

Kun DU ved hvad du vil med dit liv, men du skal aldrig lade dig nøje.... Det er du helt sikkert for god til..

<3 tanker fra Stinna

Anmeld

11. juli 2010

N&J

Anonym skriver:

Jeg er kommet i en lidt dum situation (eller er blevet bragt i den..)

Før i tiden har min mand haft et par få "uheld" hvor han har kysset nogle piger mens han har været i byen, samt han har en tendens til at flirte med pigerne...

Derfor stoler jeg ikke helt på ham, og læser derfor hans mobilbeskeder (Jeg VED at det er et skråplan...)

Her den anden dag læser jeg denne besked:

Hvis du har brug for at snakke om det, så vil jeg altså gerne det. Du skal ikke tro at jeg er kold i røven, bare fordi jeg fik det jeg ville. Synes at du er en super sejlig person og jeg ved at jeg kan stole på dig! Ved godt at det der skete den anden dag måske ikke var det bedste, men nu har vi prøvet det.Men jeg lover dig at holde min kæft og at det her bliver mellem os to lige indtil den dag hvor du har brug for at komme ud med det

Jeg finder så ud af at det er en vens eks, der har været lidt vild med min mand...(der har tidligere løbet rygter om at de har været sammen, men valgte dengang at tro på min mand, som sagde at hun havde fundet på det hele... da det var 14 dage før vores bryllup og vi havde et spædbarn)

Hvordan læser i beskeden???

knus den hjerteknuste...

Ja jeg læser det som om han har kysset hende, eller haft sex med hende, men jeg hælder altså mest til den første da det lyder som noget jeg selv kunne have skrevet, havde de haft sex, ville det nok mere lyde i retningen af at det skete og hun ikke fortrød noget selvom det ikke var smart pga. situationen eller også ville man kamuflere det så man ikke kun læse det ud fra, syntes altså det lyder som om de har kysset, måske lidt mere, men ikke sex.. 

MEN jeg syntes så overhovedet ikke det er i orden at kysse på andre, medmindre vi snakker om et tantekys fordi det er cutyme i de kredse i bevæger jer rundt i.. så jeg ville tage en alvorlig snak med ham og finde ud af hvad I egentlig vil med jeres forhold.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.