sterrilation (staves) af kvinder...nogen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.590 visninger
25 svar
0 synes godt om
2. juli 2010

3xM

Jeg overvejer kraftigt efter nr 2 at blive det, da jeg så for to babyer med 2 forskellige og efter både p-piller og en p-stav og lavt dosis p-piller så må konstatere hormoner IKKE er løsningen for mig...

men kan læse mig frem til at det forgår i fuld bedøvelse og de ligger snit i maven...hmmmm....

men nogen der er? nogen der har erfaringer med det??

Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

charlottekri

jeg ved ikke noget direkte om det, desværre, men ved at de i mange tilfælde gør det efter / under et kejsersnit, da de så ikke behøver at åbne igen... så jeg går ud fra at det er en operation det indebærer...

Anmeld

2. juli 2010

3xM

charlottekri skriver:

jeg ved ikke noget direkte om det, desværre, men ved at de i mange tilfælde gør det efter / under et kejsersnit, da de så ikke behøver at åbne igen... så jeg går ud fra at det er en operation det indebærer...

den tanke slog mig også nu en anden tråd, da jeg ikke troede man selv kunne vælge at få kejsersnit...at man kunne jo slå to fluer med et smæk....

tror jeg skal høre jordemoder af.....det var jo yderst relevant og nok på tide  at finde ud af....

Anmeld

2. juli 2010

charlottekri

ja, det er jo det.. det er noget mere kompliceret hos kvinder end hos mænd...

Anmeld

2. juli 2010

3xM

charlottekri skriver:

ja, det er jo det.. det er noget mere kompliceret hos kvinder end hos mænd...

lige det ...

læste om det for nogle uger siden og processen skræmte mig helt vildt...men kan det gøres i samme forbindelse så syntes jeg sagen ser meget anderledes ud....fremfor at der kommer en uplanlagt baby igen og en risiko for at stå selv med 3 ...puhhh det ville jeg ikke kunne overskue....

Anmeld

2. juli 2010

charlottekri

nej, det kan jeg godt forstå. men der er jo ikke andet for end at forhøre sig...

Anmeld

2. juli 2010

3xM

charlottekri skriver:

nej, det kan jeg godt forstå. men der er jo ikke andet for end at forhøre sig...

nemlig ))) og tak

Anmeld

2. juli 2010

Vial

Er ret sikker på, at du skal søge dispensation, hvis du skal have det indgreb før du bliver 30 år.

Kender en, som er på din alder, som har et barn. Hun fik nej til det.

Anmeld

2. juli 2010

3xM

KaMa skriver:

Er ret sikker på, at du skal søge dispensation, hvis du skal have det indgreb før du bliver 30 år.

Kender en, som er på din alder, som har et barn. Hun fik nej til det.

hmmm det kan jeg sagtens forstå hvis hun var barnløs, men når jeg om 3 mdr sidder med 2 stks. så håber jeg det da ikke...

Anmeld

2. juli 2010

Vial

Så lige at det var 25 år, så du kan godt alligevel.

Hvis du googler "sterilisation af kvinder". Finder du masser af oplysninger om det.

Gud forbyde det, men hvad hvis du mistede begge børn, og gerne ville have flere børn. Eller hvis du bare fandt ud af, at I skulle have en til. Du er jo ikke så gammel. Så er det da ret ærgeligt, at du lukker helt ned i en så ung alder som 27 år.

Jeg ville aldrig gøre det, man kender ikke dagen i morgen - og hvordan ens liv ser ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.