Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Malonde1985 skriver: Er det så derfor jeg drømte om dinosaurer under min første graviditet??? fordi manden var væk, og jeg så ville blive spist af et stort dyr?
Er det så derfor jeg drømte om dinosaurer under min første graviditet??? fordi manden var væk, og jeg så ville blive spist af et stort dyr?
Hahaha hvor grineren! Nu levede der jo ikke mennesker, da der var dinoer på jorden, men ellers er det da en god "tese"
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det kender jeg alt for godt.
Føler mig som en kæmpe flodhest. Har hængebryster (de er helt blå, fordi blodårene kan ses så tydeligt), lårene er kæmpe med strækmærker og blodspræninger over det hele. Føler mig bestemt ikke som en "fræk kæreste" lige nu. Og alle de piger der render rundt i små sommerkjoler med deres ´perfekte kroppe lige nu. GRRRRR........
Men min kæreste sige, at jeg aldrig har været flottere end lige nu... Svært at forstå, men jeg bliver vist nødt til at lægge jalousien lidt på en hylde... Han friede i tirsdags. Helt fantastisk.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128