Jalousi??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2010

baby2010

Malonde1985 skriver:

Er det så derfor jeg drømte om dinosaurer under min første graviditet???  fordi manden var væk, og jeg så ville blive spist af et stort dyr?

Hahaha hvor grineren! Nu levede der jo ikke mennesker, da der var dinoer på jorden, men ellers er det da en god "tese" 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

Margorie

I den første graviditet havde jeg det meget sådan- jeg nærmest VIDSTE han ville gå fra mig Men det gjorde han nu aldrig
Jeg tror det havde meget at gøre med at jeg gik fra at være en rigtig cool nede på jorden drengepige med massere af venner til at være meget følsom og havde brug for tryghed og få et stabildt hjem og liv op og kører, mange af mine venner faldt fra og jeg følte mig tit dum og kedelig- hvor min kærestes venner blev for han kunne jo stadig alle de samme ting som byture og hygge med øl med kollegaer efter job så han blev ikke kedelig sammen med mig.. Og der skulle faktisk gå et helt år efter fødslen af vores datter før jeg tog mig selv i nakken og indså at jeg er skøn præcis som jeg er, og selfølgelig forlader han mig ikke. Så ville han nok have gjort det forlængst da homonerne var værst haha..

Anmeld

2. juli 2010

Christina31

Det kender jeg alt for godt.

Føler mig som en kæmpe flodhest. Har hængebryster (de er helt blå, fordi blodårene kan ses så tydeligt), lårene er kæmpe med strækmærker og blodspræninger over det hele. Føler mig bestemt ikke som en "fræk kæreste" lige nu. Og alle de piger der render rundt i små sommerkjoler med deres ´perfekte kroppe lige nu. GRRRRR........

Men min kæreste sige, at jeg aldrig har været flottere end lige nu... Svært at forstå, men jeg bliver vist nødt til at lægge jalousien lidt på en hylde... Han friede i tirsdags.  Helt fantastisk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.