Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
baby2010 skriver: Nej sådan var jeg også. Vildt pinligt... Jeg troede tit han tænkte: "nå, nu er hun bollet tyk og så kan jeg bare gøre hvad jeg vil". Jeg var så bange for at han ville forlade mig - hvilket er hjernedødt, da vi stadig er meget forelskede og han få måneder forinden lige havde friet... Det er hormoner søde, det går over... Julie
Nej sådan var jeg også. Vildt pinligt... Jeg troede tit han tænkte: "nå, nu er hun bollet tyk og så kan jeg bare gøre hvad jeg vil". Jeg var så bange for at han ville forlade mig - hvilket er hjernedødt, da vi stadig er meget forelskede og han få måneder forinden lige havde friet... Det er hormoner søde, det går over...
Julie
Skrækkeligt, at man kan tænke sådan..
Har selv gjort det (så sent som i dag ), og puha det er svært når han skal i byen og jeg sidder herhjemme og er tyk og grim.. ØV!!
Det er jo ikke fordi man ikke stoler på manden, men hvorfor opfører man sig dog så mærkeligt ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
henh01 skriver: Ja har sagt at jeg har de drømme osv og han forsikrer mig gang på gang om at jeg er den eneste for ham. Men så tænker min psykopatiske hormonelle hjerne: jaja det skal han jo sige! Haha
Ja har sagt at jeg har de drømme osv og han forsikrer mig gang på gang om at jeg er den eneste for ham. Men så tænker min psykopatiske hormonelle hjerne: jaja det skal han jo sige! Haha
Godt, at du har selvironien med dig
samme her
har også drømt mange ting om ham, og han på facebook pludselig ikke længere var min kæreste mv...
uhhhf hvor jeg havde 14 dg hvor jeg snart ikke sov, og mit tempr. virkelig måtte på prøve til sidst
Sådan har jeg også haft det... havde meget svært ved at acceptere at de havde fået en ung tynd flot kvindelig aspirant ude på skibet... Så mente jeg jo at han var fristet hele tiden og jeg var jo bare blevet tyk og fed og ucharmerende..
Men her til sidst er det blevet meget bedre... nok fordi der er et eller andet i hans stemme når vi snakker om den lille dreng som snart kommer. Så er han bare lykkelig
Og jeg er blevet bedre til at stoppe tankeflugten og istedet tænke hvorfor skulle han fri til mig? Hvorfor ville han købe et hus med mig? Hvorfor ville HAN have børn osv hvis han ikke elskede mig... Men det er svært...
Jeg har ikke oplevet det. Jeg ville simpelthen ikke turde blive grvid med en fyr jeg ikke var 200% sikker på ville mig og barnet til sine dages ende. Det må være rigtig ubehageligt for dig, jeg håber det bare er hormoner
Rosa skriver: Jeg har ikke oplevet det. Jeg ville simpelthen ikke turde blive grvid med en fyr jeg ikke var 200% sikker på ville mig og barnet til sine dages ende. Det må være rigtig ubehageligt for dig, jeg håber det bare er hormoner
Jeg er selv ikke i tvivl om at vi elsker hinanden og vil hinanden osv. Man har bare hørt så mange skrækhistorier med gravide der bliver forladt osv. Tror helt bstemt det er de hormoner der bobler
Uh ja de kære hormoner Tag det roligt det er helt normalt.
Det ER hormoner! Og der er også noget instinktivt over det. Hvis vi levede i stenalderen, ville vi jo være afhængige af vores mand, så hvis han pludselig blev slået ihjel, så ville vi måske dø af sult? Eller blive ædt af et stort dyr i forsøget på at skaffe føde. Såeh, det er helt naturligt
Hi hi det er graviditeten der gør det!
Jeg havde det sådan under min første graviditet, men også nu. Jeg drømer tit at han er sammen med en anden, og tror han er lidt lun på naboen - hun er model .. ej tror jeg ikke han er, men kan da godt tænke mit indimellem når han pludselig får travlt med at rende på legepladsen fordi hun også er der med hendes datter ... men men men... hun er nu også pæn, og det er hendes mand også - han er også model, så ham kan jeg da kigge lidt på ..
Men det er de vildeste vildeste drømme man får som gravid eller det gjorde jeg med den første og forventer da også de kommer her snart .. jeg kan huske jeg drømte utrolig meget om Dinosaurer, som ville fange mig osv.. Meget ubehageligt og meget virkeligt, selvom det jo er LANGT fra virkeligheden.. fniis
baby2010 skriver: Det ER hormoner! Og der er også noget instinktivt over det. Hvis vi levede i stenalderen, ville vi jo være afhængige af vores mand, så hvis han pludselig blev slået ihjel, så ville vi måske dø af sult? Eller blive ædt af et stort dyr i forsøget på at skaffe føde. Såeh, det er helt naturligt Julie
Er det så derfor jeg drømte om dinosaurer under min første graviditet??? fordi manden var væk, og jeg så ville blive spist af et stort dyr?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128