Jalousi??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.784 visninger
22 svar
1 synes godt om
1. juli 2010

henh01

Er jeg den eneste herinde der er ekstra opmærksom overfor min kæreste under graviditet? Jeg er mistroisk, har mareridt om at blive forladt og tænker rigtig ubehagelige tanker.

Kender I det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

XXSS

henh01 skriver:

Er jeg den eneste herinde der er ekstra opmærksom overfor min kæreste under graviditet? Jeg er mistroisk, har mareridt om at blive forladt og tænker rigtig ubehagelige tanker.

Kender I det?

Sådan havde jeg det også under min første graviditet  Det er blevet bedre denne gang vil jeg sige... Kunne dog også godt blive det lidt før den første graviditet. Så du er bestemt ikke den eneste.

Anmeld

1. juli 2010

baby2010

Nej sådan var jeg også. Vildt pinligt... Jeg troede tit han tænkte: "nå, nu er hun bollet tyk og så kan jeg bare gøre hvad jeg vil". Jeg var så bange for at han ville forlade mig - hvilket er hjernedødt, da vi stadig er meget forelskede og han få måneder forinden lige havde friet... Det er hormoner søde, det går over...

Julie

Anmeld

1. juli 2010

henh01

Tanja78 skriver:

Sådan havde jeg det også under min første graviditet  Det er blevet bedre denne gang vil jeg sige... Kunne dog også godt blive det lidt før den første graviditet. Så du er bestemt ikke den eneste.

Undrer mig over alting: At han møder en gammel ven og er væk hele eftermiddagen med hunden og at han i dag er i teater med sin mor og familien og så er hans mor online på facebook.. Hmm.. Sådanne ting konstant og hele tiden. ARGH!

Anmeld

1. juli 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

JA JA JA JA JA.....

Kender det kun ALT for godt........

Jeg havde det på samme måde.. jeg drømte han ville skilles for at være sammen med en anden og den slags..

Tror det er fordi nu "binder" man sig på en anden måde når man skal have et barn.. man får vel barnet fordi man elsker hinanden rigtig meget.. men tror også det "skræmmer" lidt at når man får dette barn selv om man måske går fra hinanden skal man kunne finde ud af at snakke sammen som forældre (mon det er det hjernen fortæller)?????

Men ved ikke hvorfor jeg prøvede det samme..

Tror mit kom af jeg ikke følte mig sexet med den badebold på maven- strækmærker (så hvorfor skulle han ikke løbe efter den lækre tynde pige) men han gav mig jo kys og knus selv om jeg lignede jeg havde været gravid i 10 år

Snak med din partner om det..

Her fra

Anmeld

1. juli 2010

henh01

baby2010 skriver:

Nej sådan var jeg også. Vildt pinligt... Jeg troede tit han tænkte: "nå, nu er hun bollet tyk og så kan jeg bare gøre hvad jeg vil". Jeg var så bange for at han ville forlade mig - hvilket er hjernedødt, da vi stadig er meget forelskede og han få måneder forinden lige havde friet... Det er hormoner søde, det går over...

Julie

Vi kiggede også på ringe forleden og legede lidt med tanken om at vi en dag ville have råd til det bryllup vi ville have osv.

Det er bare de små forandringer i dagligdagen og så de forbandet drømme!

Anmeld

1. juli 2010

baby2010

henh01 skriver:

Vi kiggede også på ringe forleden og legede lidt med tanken om at vi en dag ville have råd til det bryllup vi ville have osv.

Det er bare de små forandringer i dagligdagen og så de forbandet drømme!

Du får garanteret vildere drømme endnu, det er en meget velkendt "bivirkning" ved graviditeten...

Anmeld

1. juli 2010

XXSS

henh01 skriver:

Undrer mig over alting: At han møder en gammel ven og er væk hele eftermiddagen med hunden og at han i dag er i teater med sin mor og familien og så er hans mor online på facebook.. Hmm.. Sådanne ting konstant og hele tiden. ARGH!

Kender det alt for godt... Men mon ikke også at hormorne kører i kroppen på de hersens gravide kvinder. Jeg følte mig hellere ikke specielt attraktiv, så jeg tror måske det også har noget med sagen at gøre - det er skide irriterende for at sige det mildt  Bare man dog kunne slippe for de bekymringer.. Har du sagt noget til ham??

Anmeld

1. juli 2010

Nadia&Daniel

henh01 skriver:

Kender I det?

Drømte 4 nætter i træk, at min forlovede var mig utro. Og kan godt mærke at jeg er extra opmærksom ang. hans opførelse og andres omkring ham. Så nej, du er bestemt ikke den eneste..

Anmeld

1. juli 2010

henh01

Tanja78 skriver:

Kender det alt for godt... Men mon ikke også at hormorne kører i kroppen på de hersens gravide kvinder. Jeg følte mig hellere ikke specielt attraktiv, så jeg tror måske det også har noget med sagen at gøre - det er skide irriterende for at sige det mildt  Bare man dog kunne slippe for de bekymringer.. Har du sagt noget til ham??

Ja har sagt at jeg har de drømme osv og han forsikrer mig gang på gang om at jeg er den eneste for ham. Men så tænker min psykopatiske hormonelle hjerne: jaja det skal han jo sige! Haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.