Sove i baggården? .. Ville du turde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2010

millesofie

Anonym skriver:

Hey!

Ville du godt turde lade dit barn (7 mdr) ligge og sove i barnevognen låst fast til et afløbsrør med myggenet over og babyalarm i nede i baggården hvis du boede på 2. sal?

Gården er lukket, men dog med en port som godt kan stå åbent i løbet af dagen.. Jeg ville stille mit barn, så man ikke kan se barnevognen ude fra gaden..

Mit dilemma er at mit barn ikke kan sove oppe, da h*n ikke vil sove til middag i sengen og vi har ingen altan... og jeg magter ikke at skulle gå ture både formiddag, eftermiddag og sen eftermiddag når h*n skal sove..

Knus!

jeg ville godt turde men jeg ville nok kigge ud af vinduet hvert 5 min får at være sikker på at alarmen virkede det gør jeg allerede og tinke ligger bare ude i haven (Tinke næsten 7mån)

men tilgengæld tror jeg at jeg ville brække arme ,ben og nakken på vej ned af trappen når hun vågnede, af skræk for at hun skulle blive bange ved at ligge så lang væk og alene

men jo jeg har ladet hende ligge uden for i gårde osv låst fast og med net eller regnslag på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

Trolde_mor

Chatarina skriver:

Jeg tror også jeg har hørt for mange skræk historier til at jeg ville lade mit barn stå i en gård...

Enig.. Ville slet heller ikke turde at have min lille guldklump liggende nede i en baggård..

Anmeld

1. juli 2010

3xM

Nej det ville jeg ikke...uhh ville ikke have ro oppe i lejl.

Anmeld

2. juli 2010

Lærke90

Vil ikke sige om noget er mere forkert end andet - men jeg ville ikke turde

men er også meget bange generelt for at nogen kommer og tager mit barn. Har svært ved bare at sætte hende udenfor i vores have - kigger i hvert fald tit ud til hende.

Vi har også næsten lige fået skaffet os en baby alarm, så jeg ikke behøver at gå derud hver 10 min - men stoler ikke på den så der er stadig en masse renderi ..

puha ville ønske at jeg have det bare lidt anderledes på det punkt

Anmeld

2. juli 2010

merethe

Profilbillede for merethe

Jeg ville ikke turde lade mit barn være i en baggård alene. Jeg ville enten køre tur med barnevognen eller tage en stol med ned i baggården og læse en bog imens mit barn sov.

Anmeld

2. juli 2010

Margorie

Nej! vi bor oven i købet i stuen og jeg tør ikke lade hende sove uden for vinduerne.. Her bor simpelthen for mange psykopater og uvorne unger.. Vi har vores lukkede terrasse- SÅ skønt!

Anmeld

2. juli 2010

Silvermist1

Nej, jeg ville personligt ikke turde det, men vi er jo forskellige. Synes at det er nr. 1, 2 og 3 hvad din egen mavefornemmelse fortæller dig. Du kender dig selv, dit barn og dit kvarter bedre end os andre.

Jeg er en rigtig pyldremor og ville slet ikke kunne finde ro... og så er der jo ikke til meget nytte. Vi bor også i lejlighed (på 1. sal), men heldigvis har vi altan. Mine piger sover til middag indenfor el. i altanbarnevognen. Nu er vi så heldige at vi snart flytter i rækkehus med have. Det er så skønt. Som du selv skriver, så er det nemlig meget belastende at gå en tur hver gang den lille sover til middag - og mine piger vågner, selvom jeg får hjælp til at bære barnevognen musestille op i vores lejlighed. Slut prut middagslur. Drøm at kunne køre barnevognen ind i haven.

Håber at du finder den rette løsning.

Anmeld

2. juli 2010

IAH

Jeg har ikke overvejet videre at det ville være farligt. Jeg bor på Vesterbro i København og har en stor aflåst baggård. Vognen ville holde lige udenfor vinduet (vi bor i stueetagen). Der er flere barnevogne derude.

Og så er det jo ikke længere raketvidenskab at "chippe" barnet/vognen, så det kan findes med en gps. 

Anmeld

2. juli 2010

Skouboe

Jeg ville ikke have nogle problemer med det, ligesom jeg heller ikke har nogle problemer med at vores datter står i vores carport i et villakvarter og sover.

Jeg har babyalarm på og stoler på den - i min verden er det eneste man får ud af at rende og tjekke konstant en masse renderi og hver gang forstyrrer det barnets søvn.

Anmeld

3. juli 2010

Lullaby

Ork ja. Her har Bella sovet nedenfor vores lejlighed der var på 3 sal. Og uden babyalarm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.