Sove i baggården? .. Ville du turde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2010

ChatH

Anonym skriver:

hvilke skrækhistorier?

Rotter og sådan? - eller folk der snupper børnene?

begge dele, syntes der har været for mange episoder desværre!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

frk Jensen

Anonym skriver:

hvilke skrækhistorier?

Rotter og sådan? - eller folk der snupper børnene?

Hvis nu vi ALLE var imod at du lader dit barn sove nede i gården ville du så ikke gøre det alligevel?

eller hvis vi alle syns det var en mega god ide, så var der jo ikke ret meget at søge råd og vejledning om.. og ikke mindst debattere..

jeg ville IKKE gøre det..

kram Betina

Anmeld

1. juli 2010

tumle81

For to måneder siden flyttede vi fra en stuelejlighed op på 2. sal! Her er skråvægge og loft vinduer og ingen mulighed for at kigge ned lige foran opgangen.

Jeg havde først mega stress over at vores søn (dengang 6 mdr) skulle ligge nede uden i barnevognen uden at jeg kunne se den/ham. Vi har altan men der er vinduer i, og derfor +30 grader om sommeren med masser af sol! Nede foran altanen kan han ikke stå da der ingen skygge er på den side af bygningen.

Jeg kunne derfor vælge at han skulle sove her i lejligheden hvilket ville gøre hans søvn dårligere samt besværliggøre at jeg afl og henter de to store hver dag!! Jeg måtte derfor prøve mig frem, han sover nu hver dag nede foran opgangen, hvor jeg ikke kan se ham fra lejligheden, men hvis jeg lige tager et par trappetrin ned til første vindue i opgangen kan jeg kigge lige ned i barnevognen :-) Jeg har også en alarm på, og den opfanger jo også div. lyde...

Min mødregruppe har også været her med deres bebser, og de sov alle nede i deres barnevogn.

Jeg synes du skal prøve dig frem og se om ikke du kommer frem til en god løsning :-)

Knus Kathrina

Anmeld

1. juli 2010

Sara.

Chatarina skriver:

begge dele, syntes der har været for mange episoder desværre!!

Jeg har det sån at selvf. har der været de episoder, men tror det er meget sjældent hvis man tænker på hvor mange børn der sover i baggården..... + at det ligeså godt kan ske i en privat have......

Jeg ser intet problem i det.... i vuggestuer og dagplejer  står de jo også ude og sover.....

Anmeld

1. juli 2010

Pige2009

Nej, nej, nej og atter nej. Jeg stiller mig helt uforstående overfor, hvordan du overhovedet kan overveje det. En bekendt af mig fik nappet barnevogn MED babyalarm og hendes 2 mdr. gamle datter i, selvom den var låst fast. Låsen kan klippes så let som ingenting

Se dette link for dokumentation!
http://ekstrabladet.dk/112/article1261548.ece

K.h. Linda

Anmeld

1. juli 2010

Anonym trådstarter

mor6473 skriver:

Hvis nu vi ALLE var imod at du lader dit barn sove nede i gården ville du så ikke gøre det alligevel?

eller hvis vi alle syns det var en mega god ide, så var der jo ikke ret meget at søge råd og vejledning om.. og ikke mindst debattere..

jeg ville IKKE gøre det..

kram Betina

Det er ikke for at debattere noget.. Som spørgsmålet lyder: VILLE DU TURDE?

Det er et spørgsmål for at høre hvad andre i min situation ville gøre.. Og det er vel egentlg ok, ikke?

Om jeg vælger at gøre dte eller ej, må tiden jo vise....

Anmeld

1. juli 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Anonym skriver:

Hey!

Ville du godt turde lade dit barn (7 mdr) ligge og sove i barnevognen låst fast til et afløbsrør med myggenet over og babyalarm i nede i baggården hvis du boede på 2. sal?

Gården er lukket, men dog med en port som godt kan stå åbent i løbet af dagen.. Jeg ville stille mit barn, så man ikke kan se barnevognen ude fra gaden..

Mit dilemma er at mit barn ikke kan sove oppe, da h*n ikke vil sove til middag i sengen og vi har ingen altan... og jeg magter ikke at skulle gå ture både formiddag, eftermiddag og sen eftermiddag når h*n skal sove..

Knus!

Hej..

NEJ DET VILLE JEG IKKE...... har prøvet ved et bus stoppe sted jeg skulle lige tjekke min mobil og en fremmede begyndte at gå med min barnevogn med min søn i.... blev forbavset og gik selvfølgelig efter og og og............ lang historie..

men når man oplever dette jah så oplever man sgu for sindsyge mennesker og finder ud af de er OVER ALT men var nok bare en af de uheldige men efter dette ville jeg ikke ture,....

Men måske bare mig der er en pyl mor, bor selv på 2 sal og skal min søn ud og sove, ja så sidder jeg trofast ved siden af.........

Anmeld

1. juli 2010

Laulund87

Min kusine har en søn på to måneder, som blev forsøgt kvalt af en underbo da han stod ude og sov

Så selvom min datter står i forhaven, ud til vejen, og sover, holder jeg meget øje med barnevognen

Så jeg ville ikke turde.

Anmeld

1. juli 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Nej, nej, nej og atter nej. Jeg stiller mig helt uforstående overfor, hvordan du overhovedet kan overveje det. En bekendt af mig fik nappet barnevogn MED babyalarm og hendes 2 mdr. gamle datter i, selvom den var låst fast. Låsen kan klippes så let som ingenting

Se dette link for dokumentation!
http://ekstrabladet.dk/112/article1261548.ece

K.h. Linda

hold da op - sikke et svar!

Tak for linket, men denne kvinde har også stilt sit barn på GADEN og ikke i en lukket gård.... Ikke at jeg siger at det ikke kunne ske i en gård, men risikoen er måske ikke lige så stor..

Hvad så med folk der stiller deres børn i forhaven? Er risikoen ikke lige så stor for at barnet bliver snuppet der?

Anmeld

1. juli 2010

4kløver

NEJ det ville jeg ikke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.