For to måneder siden flyttede vi fra en stuelejlighed op på 2. sal! Her er skråvægge og loft vinduer og ingen mulighed for at kigge ned lige foran opgangen.
Jeg havde først mega stress over at vores søn (dengang 6 mdr) skulle ligge nede uden i barnevognen uden at jeg kunne se den/ham. Vi har altan men der er vinduer i, og derfor +30 grader om sommeren med masser af sol! Nede foran altanen kan han ikke stå da der ingen skygge er på den side af bygningen.
Jeg kunne derfor vælge at han skulle sove her i lejligheden hvilket ville gøre hans søvn dårligere samt besværliggøre at jeg afl og henter de to store hver dag!! Jeg måtte derfor prøve mig frem, han sover nu hver dag nede foran opgangen, hvor jeg ikke kan se ham fra lejligheden, men hvis jeg lige tager et par trappetrin ned til første vindue i opgangen kan jeg kigge lige ned i barnevognen :-) Jeg har også en alarm på, og den opfanger jo også div. lyde...
Min mødregruppe har også været her med deres bebser, og de sov alle nede i deres barnevogn.
Jeg synes du skal prøve dig frem og se om ikke du kommer frem til en god løsning :-)
Knus Kathrina
Anmeld