Gittemor09 skriver:
vil starte med at skrive at jeg ikke opretter dette indlæg for at dømmes eller noget som helst... men simpelthen for at fortælle hvor glad og stolt jeg er af mig selv...
og for det andet inden jeg starter vil jeg sige at jeg desværre har været meget ung og naiv...
men altså nu kommer det.. har jo været så dum, som mange andre er ude for at have skabt mig en masse gæld, på alting og egentlig ingenting... men da jeg så var tæt på min termin og skulle have sofie bestemte jeg mig for at jeg ingen gæld ville have aldrig mere (dum gæld altså), og begyndte så at lægge budget sammen med min mor, og ringede til de forskellige kreditorer og fik aftalt afdragsordninger.. det skal lige siges at alt dette gik igang for små 10 måneder siden..
Og idag kan jeg så fortælle at jeg lige har siddet og overført de sidste indbetalinger, og kan nu kalde mig GÆLDSFRI... er virkelig stolt af mig selv.. at jeg har hevet mig selv så hårdt i nakken og holdt fast ved min beslutning om at mig og sofie skal have det godt, og der ikke skal være gæld der skal være i vejen for det...
Så nu kan vi tage på ferie til jylland i uge 28 med min gode samvittighed, og bare hygge os...
ville lige dele dette med jer, og igen.. det er ikke skrevet for at jeg kan blive dømt på mine tidligere dårlige beslutninger, men for at få skrevet ned at jeg faktisk fortjener at klappe mig lidt på skulderen for at ændre mit og sofie's fremtidige liv...
UNDSKYLD DET BLEV LANGT :O