mere end glad...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2010

Gittemor09

LouiseVous skriver:

Hold da kæft hvor er du sej!!!
Hold da op, du får lige en kæmpe 'er fra mig af. Nej hvor er det cool .. Stort tillykke, eller hvad man siger. Sejt er det sq

tak tak.. tusind tak..

har slet ikke ord for min taknemmelighed over alle de skulderklap..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

saxa

Det kan man sq kalde rygrad og ben i næsen...  Det er sq flot klaret.. Ikke alle der kan indse det..

En KÆMPE til dig og en

Anmeld

1. juli 2010

SilkeV

Det er sgu godt gjort!!

Anmeld

1. juli 2010

Sakris

Jeg synes ikke der er noget at fordømme. Hvor er det sejt at gennemfører det indenfor et år. Det er langt sværere at skære ned end øge forbruget, så også skulderklap herfra, for at du ikke bare har ladet det sive videre eller opgivet!

Anmeld

1. juli 2010

Bayze

Gittemor09 skriver:

vil starte med at skrive at jeg ikke opretter dette indlæg for at dømmes eller noget som helst... men simpelthen for at fortælle hvor glad og stolt jeg er af mig selv...

og for det andet inden jeg starter vil jeg sige at jeg desværre har været meget ung og naiv...

men altså nu kommer det.. har jo været så dum, som mange andre er ude for at have skabt mig en masse gæld, på alting og egentlig ingenting... men da jeg så var tæt på min termin og skulle have sofie bestemte jeg mig for at jeg ingen gæld ville have aldrig mere (dum gæld altså), og begyndte så at lægge budget sammen med min mor, og ringede til de forskellige kreditorer og fik aftalt afdragsordninger.. det skal lige siges at alt dette gik igang for små 10 måneder siden..

Og idag kan jeg så fortælle at jeg lige har siddet og overført de sidste indbetalinger, og kan nu kalde mig GÆLDSFRI... er virkelig stolt af mig selv.. at jeg har hevet mig selv så hårdt i nakken og holdt fast ved min beslutning om at mig og sofie skal have det godt, og der ikke skal være gæld der skal være i vejen for det...

Så nu kan vi tage på ferie til jylland i uge 28 med min gode samvittighed, og bare hygge os...

ville lige dele dette med jer, og igen.. det er ikke skrevet for at jeg kan blive dømt på mine tidligere dårlige beslutninger, men for at få skrevet ned at jeg faktisk fortjener at klappe mig lidt på skulderen for at ændre mit og sofie's fremtidige liv...

UNDSKYLD DET BLEV LANGT :O

Hvor er det bare pisseflot - KÆMPE tillykke med det og NYD ferien

Anmeld

1. juli 2010

Tina2

Du er super sej, det er rigtig godt gået! Har selv haft forbrugsgæld og HADEDE det! Skal AAAALDRIG ha' det mere!

Vi fik en meget bedre økonomi da vi købte hus og har ikke en krone i forbrugsgæld idag, det er fantastisk dejligt! Det var mange penge der gik til det hver måned, så SKØNT at være fri for det:-)

Skulderklap til dig!

Anmeld

1. juli 2010

Gittemor09

Jeg er godt nok også glad for at det endelig er "overstået" ikke mere dumme gæld til mig.. er blevet voksen og moden, og tænker mig om en ekstra gang inden jeg foretager mig noget...

men ja, inden for et år er meget stærkt at få betalt sin gæld af...!! så er rigtig stolt over at det nu lykkedes mig...!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.