mere end glad...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.352 visninger
26 svar
0 synes godt om
1. juli 2010

Gittemor09

vil starte med at skrive at jeg ikke opretter dette indlæg for at dømmes eller noget som helst... men simpelthen for at fortælle hvor glad og stolt jeg er af mig selv...

og for det andet inden jeg starter vil jeg sige at jeg desværre har været meget ung og naiv...

men altså nu kommer det.. har jo været så dum, som mange andre er ude for at have skabt mig en masse gæld, på alting og egentlig ingenting... men da jeg så var tæt på min termin og skulle have sofie bestemte jeg mig for at jeg ingen gæld ville have aldrig mere (dum gæld altså), og begyndte så at lægge budget sammen med min mor, og ringede til de forskellige kreditorer og fik aftalt afdragsordninger.. det skal lige siges at alt dette gik igang for små 10 måneder siden..

Og idag kan jeg så fortælle at jeg lige har siddet og overført de sidste indbetalinger, og kan nu kalde mig GÆLDSFRI... er virkelig stolt af mig selv.. at jeg har hevet mig selv så hårdt i nakken og holdt fast ved min beslutning om at mig og sofie skal have det godt, og der ikke skal være gæld der skal være i vejen for det...

Så nu kan vi tage på ferie til jylland i uge 28 med min gode samvittighed, og bare hygge os...

ville lige dele dette med jer, og igen.. det er ikke skrevet for at jeg kan blive dømt på mine tidligere dårlige beslutninger, men for at få skrevet ned at jeg faktisk fortjener at klappe mig lidt på skulderen for at ændre mit og sofie's fremtidige liv...

UNDSKYLD DET BLEV LANGT :O

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

bette

ved du hva... jeg synes fandeme du er super sej.. synes det er enormt flot gjort!!!

respekt til dig... og et godt skulderklap..

Anmeld

1. juli 2010

Gittemor09

bette skriver:

ved du hva... jeg synes fandeme du er super sej.. synes det er enormt flot gjort!!!

respekt til dig... og et godt skulderklap..

tusind tak skal du have for de søde ord... det rør mig virkelig meget...

sidder helt med tårer i øjnene fordi der ikke var nogle "professionelle" indover for at hjælpe mig med min økonomi, men at jeg var stædig nok selv..!!

Anmeld

1. juli 2010

Margurit

Det synes jeg fandme er flot gjort! Tror jeg ikke der er mange der bare sådan lige kan. Hvor er du sej! Stor respekt!!!

Anmeld

1. juli 2010

Koen.

Du fortjener da os et kæmpe for det er sq godt gjordt, både at du erkendte der var et problem men at du førte din beslutning om at blive gældfri ud i livet er da bare for sejt gjordt

Anmeld

1. juli 2010

Hvem?

Gittemor09 skriver:

sidder helt med tårer i øjnene fordi der ikke var nogle "professionelle" indover for at hjælpe mig med min økonomi, men at jeg var stædig nok selv..!!

Super super flot klaret - jeg blev også selv gældfri i år (altså dum gæld, skylder jo stadig på min gård) og det er bare kanon dejligt

Så du får sgu li en klapsalve herfra, det er så godt gået og det blir endnu mere dejligt, når du når til den næste første, og du har de ekstra penge tilover - godt gået

Anmeld

1. juli 2010

mor_sabina

Gittemor09 skriver:

vil starte med at skrive at jeg ikke opretter dette indlæg for at dømmes eller noget som helst... men simpelthen for at fortælle hvor glad og stolt jeg er af mig selv...

og for det andet inden jeg starter vil jeg sige at jeg desværre har været meget ung og naiv...

men altså nu kommer det.. har jo været så dum, som mange andre er ude for at have skabt mig en masse gæld, på alting og egentlig ingenting... men da jeg så var tæt på min termin og skulle have sofie bestemte jeg mig for at jeg ingen gæld ville have aldrig mere (dum gæld altså), og begyndte så at lægge budget sammen med min mor, og ringede til de forskellige kreditorer og fik aftalt afdragsordninger.. det skal lige siges at alt dette gik igang for små 10 måneder siden..

Og idag kan jeg så fortælle at jeg lige har siddet og overført de sidste indbetalinger, og kan nu kalde mig GÆLDSFRI... er virkelig stolt af mig selv.. at jeg har hevet mig selv så hårdt i nakken og holdt fast ved min beslutning om at mig og sofie skal have det godt, og der ikke skal være gæld der skal være i vejen for det...

Så nu kan vi tage på ferie til jylland i uge 28 med min gode samvittighed, og bare hygge os...

ville lige dele dette med jer, og igen.. det er ikke skrevet for at jeg kan blive dømt på mine tidligere dårlige beslutninger, men for at få skrevet ned at jeg faktisk fortjener at klappe mig lidt på skulderen for at ændre mit og sofie's fremtidige liv...

UNDSKYLD DET BLEV LANGT :O

Det er så sejt gået, rigtig god tur til jer

Anmeld

1. juli 2010

SiLiMiMa

Det er da super flot at du selv ku indse, at du havde et problem og tilmed løse det!!!

tillykke med det! GODT GÅET!!!!

heise

Anmeld

1. juli 2010

bette

Gittemor09 skriver:

jeg var også på den samme vej da jeg blev 18 år.. mistede min mor og havde ingen sans for økonomi..

men alt gælden er betalt af.. og jeg gjorde som dig fik hevet mig i håret og kom på rette spor igen

og det synes jeg egentlig bare er super fedt at man kan være så moden at gøre noget ved den situation man jo ligesom selv har proppet sig i..

der er jo mange andre der bare lader stå til.. men respekt til dig!!

også fordi du jo er et godt eksempel for sofie

stoor krammer

Anmeld

1. juli 2010

VIPpigen

Sådan.... Det er sq godt klaret, og ja, du kan godt være stolt af dig selv, og være vokset hvertfald 20 cm... Der er ikke noget bedre end vide man ikke skylder "dumme" penge væk, som man har brugt på pjat... Stor tillykke, og vær med god ret STOLT af dig selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.