mere end glad...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2010

Gittemor09

tusind tak skal i have

og det bedste af det hele er at jeg har gjort det på egen hånd, og alligevel har sofie intet manglet...

vil lige tilføje at jeg igår bestilte en gældsfri hest til hende som hun kan vokse op sammen med min far købte to.. så de alle tre skal gå sammen herhjemme (bor hos mine forældre)  så vi får dem hjem til oktober/november---

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

pisse flot!

Og jeg tror faktisk ikke der er nogen som vil dømme dig for at have dum gæld!? det kan jo ske for alle at det kommer ud af kontrol og så er det da mega flot at du indser det og i den grad gør noget ved det!!!

SEJT gået... STORT tillykke fra mig

Anmeld

1. juli 2010

Gittemor09

bette skriver:

jeg var også på den samme vej da jeg blev 18 år.. mistede min mor og havde ingen sans for økonomi..

men alt gælden er betalt af.. og jeg gjorde som dig fik hevet mig i håret og kom på rette spor igen

og det synes jeg egentlig bare er super fedt at man kan være så moden at gøre noget ved den situation man jo ligesom selv har proppet sig i..

der er jo mange andre der bare lader stå til.. men respekt til dig!!

også fordi du jo er et godt eksempel for sofie

stoor krammer

det meste af gælden var fordi jeg ikke kunne sige nej til min kæreste når der f.eks. skulle laves benzinkort og sådan.. og det må jeg jo så bøde for da det jo står i mit navn...

OG DET VIL ALDRIG SKE IGEN...

har godt nok klappet mig mange gange på skulderen den sidste time... det er helt uvirkeligt at jeg har klaret det hele på 9 måneder.. og alligevel har kunne forkæle sofie..

Anmeld

1. juli 2010

Gittemor09

Caroline86 skriver:

pisse flot!

Og jeg tror faktisk ikke der er nogen som vil dømme dig for at have dum gæld!? det kan jo ske for alle at det kommer ud af kontrol og så er det da mega flot at du indser det og i den grad gør noget ved det!!!

SEJT gået... STORT tillykke fra mig

tak skal du have...

tror bestemt heller ikke nogle ville dømme mig... men det ligger alligevel i baghovedet om der var nogle der kunne finde på det... så derfor skrev jeg som jeg gjorde...!!

men intet kunne da være bedre lige nu..!!

Anmeld

1. juli 2010

Loa

Godt gået

Det kræver altså sin kvinde, både at indse og endnu mere til at gøre noget ved det......
Det kan være så let, at blive i den samme dårlige onde cirkel, fordi man ikke orker gøre noget ved det... Men sikke en følelse du må sidde med, for at have taget sagen i egen hånd, og kommet ud af det.....

Respekt til dig......

Anmeld

1. juli 2010

Gittemor09

Loa skriver:

Godt gået

Det kræver altså sin kvinde, både at indse og endnu mere til at gøre noget ved det......
Det kan være så let, at blive i den samme dårlige onde cirkel, fordi man ikke orker gøre noget ved det... Men sikke en følelse du må sidde med, for at have taget sagen i egen hånd, og kommet ud af det.....

Respekt til dig......

tusind tak...

jeg kan heller ikke beskrive den følelse jeg sidder med lige nu...

har et stort smil på, og tårer der triller ned af min kind...

for nu ved jeg at alt nok kun kan blive bedre....!!

Anmeld

1. juli 2010

2721

Super flot, man kan da på ingen måde dømme dig snare syntes at det er vildt flot gjort at du gør noget ved det. Masser af ros til dig, gid der var flere af din slags der holder fasr ved deres mål og gennemføre det

Du er da for sej

Anmeld

1. juli 2010

Gittemor09

2606peanut skriver:

Super flot, man kan da på ingen måde dømme dig snare syntes at det er vildt flot gjort at du gør noget ved det. Masser af ros til dig, gid der var flere af din slags der holder fasr ved deres mål og gennemføre det

Du er da for sej

føler mig faktisk rimelig sej lige nu.... føler at jeg kan overvinde alt i verden...

især med al den ros man får herinde... det er da bare skønt..!!

kan slet ikke takke nok for de søde ord...

Anmeld

1. juli 2010

AnneBJ

Så sejt!! Flot klaret!

Anmeld

1. juli 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Hold da kæft hvor er du sej!!!
Hold da op, du får lige en kæmpe 'er fra mig af. Nej hvor er det cool .. Stort tillykke, eller hvad man siger. Sejt er det sq

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.