Hunden loven træder i kraft idag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Marge skriver:

Alle hunde er jo farlige med en idiot som 'herre'. Måske de bare burde forbyde at sælge hunde til idioter? Jeg kunne bedre lide den gamle hundelov :/

Lige præcis. Det er ik hunden men ejeren den er gal med. Bliver så gal over, at de kan finde på  sådan en tåbelig lov som går ud over en masse uskyldige hunde og deres ejere. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Desuden er der demo kl 16:00 i dag på kbh rådhuspl. imod den nye lov, kom frisk.

Anmeld

1. juli 2010

Shibby

Uh..en demo.... Det kribler helt..skal man

Anmeld

1. juli 2010

Laulund87

Jeg er nu ganske glad for den nye lov..

Anmeld

1. juli 2010

Mig med maven

Jeg vil ikke ind på, om jeg synes om den eller ej. Men når den nu er der, føler jeg med alle de familier, der bliver ramt af den. I vores familie er vores hun vores baby nr2, og derfor ville jeg blive ulykkelig, hvis nogen kom og bestemte at jeg ikke måtte have den længere!

til alle de hundeejere der bliver ramt af den nye lov!

/Christina

Anmeld

2. juli 2010

3xM

har lige læst den, undrede mig over en amerikans bulldog er på listen, og ikke en fransk som er min ønske hund??

hva filan er forskellen....

og så kan man da ikke aflive med tilbagevirkende kraft...stakkels folk der er glade for menneskets bedste ven

Anmeld

2. juli 2010

..

Shibby skriver:

Skøn lovgivning!

edit-så gerne at denne lov var for ALLE racer.

Og som der blir skrevet længere oppe ville det være fedt hvis man skulle godkendes til at ha hund..så slpa vi måske for farlige hunde,da det oftest ikke er selve hunden der er farlig-men ejeren der gør den til det

Du skriver selv at det ikke er hunden der er farlig, men ejeren der gør den farlig.

Hvorfor syntes du så det er en skøn lov? Syntes du det er fedt at aflive sunde og raske hunde som kan blive gode familiehunde hos den rette ejer?

Anmeld

2. juli 2010

wamse

mariaogmarcus skriver:

har lige læst den, undrede mig over en amerikans bulldog er på listen, og ikke en fransk som er min ønske hund??

hva filan er forskellen....

og så kan man da ikke aflive med tilbagevirkende kraft...stakkels folk der er glade for menneskets bedste ven

En Fransk bulldog er klacificeret som en selskabshund, og jeg tror det er derfor den ikke er på. jeg har selv haft 2 franske, og når jeg engang ikke har kat mere, vil jeg have en fransk igen. Det mest farlige ved en fransk er dens tarmgasser Tænk at sådan en lille nuttet hund, kan være så dræbende fra bagpartiet, he he.

Anmeld

2. juli 2010

wamse

Jeg synes det er frygteligt at den lov gik igennem. Tænk at slå uskyldige dyr ihjel. I Holland havde de lige netop lavet den samme slags lov og trak den så tilbage efter en årrække, da der INGEN fald var i rapporterede bid fra hunde.

Jeg synes at en form for kørekort ville være det mest optimale.

Stakkels hunde og deres ejere.

Anmeld

2. juli 2010

SHERO

Jeg synes det er SÅ sørgeligt... Jeg tror stadig er løsningen er hunde "afgifter" som de har i tyskland.

Stakkels dyrellæger der må aflive sunde og raske hundehvalpe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.