Barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2010

LotteN

Mathildesmor skriver:

Sjovt der er så stor forskel.

Vi har kun haft RIGTIG gode erfaringer med dem - og vi har altid fået / og får den bedste service hos dem!!

Tilgengæld er Babysam i Herning virkelig nitte at handle i!!!

Det er ikke rigtigt. hold da op, jeg tror du er den første jeg hører sige det om babysam i Viborg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

Mathilde & Frederikkesmor

LotteN skriver:

Det er ikke rigtigt. hold da op, jeg tror du er den første jeg hører sige det om babysam i Viborg..

Hvad er det jeg siger, som du ikke mener er rigtigt?

Jeg kender ingen andre der har dårlig erfaring med babysam i Viborg - derfor kommer det lidt bag på mig, at du mener det er en butik der yder dårlig service.

Anmeld

4. juli 2010

LotteN

Mathildesmor skriver:

Hvad er det jeg siger, som du ikke mener er rigtigt?

Jeg kender ingen andre der har dårlig erfaring med babysam i Viborg - derfor kommer det lidt bag på mig, at du mener det er en butik der yder dårlig service.

Det er bar een talemåde "hodl da op, det er ikke rigtigt" - til at du kun har oplevet god service - ikke noget du siger jeg ikke tror på

Det er lidt sjvot det er så forskelligt!

Anmeld

4. juli 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

det her blir min vogn: en grøn emmaljunga big star surpreme fra 2007. valgt efter vejledning fra navlestrengspigerne og ikke mindst købt brugt at TbCp (til august altså)

Og det er så den vogn vi har

Lidt endnu ihvertfald

Anmeld

4. juli 2010

CamillaSoefelt

misslea skriver:

nej vel??? det er nemlig genialt!!

Glæææææder mig helt vildt til at trille rundt med vores lille pige i den

SÅ smart.... Jeg glæder mig også til at trille rundt med Vores lille dreng deri... Hvornår har du termin?

Anmeld

4. juli 2010

twinboys

Skal i da lige se vores gamle sag... Ejjj den er købt fra ny af, men drenge på 7år har vidst ikke brug for en combivogn vel...

Så jeg har solgt den for 3 år siden til nogle dejlige tvillingedrenge...

Majbritt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. juli 2010

millesofie

jeg valgte en stokke xplory, mest fordi den er lille og smart men også fordi den er praktisk og passer lige til mine behov

vi er meget uden for og på tur, så det skulle jo være en der kunne komme med alle steder også ind til københavn

men jeg indrømmer at jeg var lige ved at købe en seed

men jeg kunne ærligt ikke tænke mig en anden barnevogn men jeg købte også barnevognsdelen

Anmeld

4. juli 2010

misslea

CamillaSoefelt skriver:

SÅ smart.... Jeg glæder mig også til at trille rundt med Vores lille dreng deri... Hvornår har du termin?

åååhh jamen idag er der præcis 3 mdr til!!! - så d. 4. okt

Men puha der er jo stadig længe til... heheh

Kan til gengæld se at du er MEGET tæt på målet hva??? iiihhh hvor er det spændende!!!!

Anmeld

4. juli 2010

ditdot

her er så vores investering, købt brugt til ca 1000 kr i sverige, er fra 2007. Kalechen er noget solbleget men ellers er der ikke noget i vejen med den! Glæder os til at tage den i brug, nu er der kun en uge til termin!

Anmeld

4. juli 2010

CamillaSoefelt

misslea skriver:

åååhh jamen idag er der præcis 3 mdr til!!! - så d. 4. okt

Men puha der er jo stadig længe til... heheh

Kan til gengæld se at du er MEGET tæt på målet hva??? iiihhh hvor er det spændende!!!!

Spændende... Jeps, jeg går bare og venter på han vil komme ud til sin moar..;0).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.