Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her er min vogn Den har jeg købt i babysam.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi har købt en Brio Sport:
- den var lige på udsalg i Babysam Vi havde et budget der sagde 4000 til vogn inkl lift - og det kostede den!
Vi har denne her: Icandy Peach. ( kombi )
Lille og fix til storbyliv Stellet er let at klappe sammen og vejer ikke ret meget.
det her blir min vogn: en grøn emmaljunga big star surpreme fra 2007. valgt efter vejledning fra navlestrengspigerne og ikke mindst købt brugt at TbCp (til august altså)
Vi har denne fra øsnke børn og vi elsker den
vi havde en emmajunga barnevogn men den blev stjålet i sidste uge (hvem stjæler en barnevogn)
nu har jeg været inde og bestille en odder på http://design.oddervognen.dk/ der kan man designe sin egen barnevogn og hold da op nogle fede barnevogne det kan blive til, så nu er jeg faktisk lidt glad for den blev stjålet
Vi har en Trille Gigant og elsker den.
Sværgede ellers at jeg ikke skulle have en Trille, men den har fået bedst i test og så kan jeg godt lide modellen med store hjul
Vi har en Skandia købt i baby sam for 1300.- da det er en demo
normal pris 5000.-
Vi er bare så glade for den .... havde aldrig troede jeg ville ha en brun barnevogn men er så forelsket i den <3
Linda cecilie liljeqvist Dinesen skriver: Vi har en Skandia købt i baby sam for 1300.- da det er en demo normal pris 5000.- Vi er bare så glade for den .... havde aldrig troede jeg ville ha en brun barnevogn men er så forelsket i den <3
Den er også rigtig flot... hvornår og hvordan for man fat i en demo model???
Vi har en Odder barnevogn, min svigermor forelskede sig hovedkuls i den og købte den til os. Selv om jeg havde købt en gammel brugt vogn, men den er jo fin.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128