Barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2010

Mai-pigen

Jeg vil også lige være med.. Vi har lige købt vores barnevogn for 14 dage siden i Ønskebørn. En Emmaljunga Big Star Supreme UniQ på alu-stel, med punkterfrie dæk, osv. VI har købt den i Creme Leatherette, og jeg GLÆDER mig sådan til at komme ud og cruise med den.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

NoName

Lullaby skriver:

http://www.dba.dk/barnevogn-odder-graa/id-67459292/

Sådan en ala den her (er for doven til at tage et billede af vores). God vogn men fortryder sådan vi købte den...

Hvorfor har du fortrudt? hvis jeg må spørge

Anmeld

18. juli 2010

Lullaby

noname skriver:

Hvorfor har du fortrudt? hvis jeg må spørge

Vognen var ekstremt dyr (7000). Vi fik nada med. Ingen madras, lift, pusletaske eller net. Den ruster ufattelig hurtigt og kalechen kan ikke behandles så den tager imod alt fugt/gris og lignende.

Stellet er megatungt, kan ikke foldes sammen til noget mindre, det fylder for meget og derfor skal man enten have en meget stor bil eller have det hængende bagpå.

Synes at vi skulle have undersøgt markedet inden vi købte den og så måske have købt noget andet.. men den har holdt i 5 år nu og den kommer til at holde de næste par børn med. Fjerner nemlig rust efter hver vintersæson..

Anmeld

18. juli 2010

NoName

Lullaby skriver:

Vognen var ekstremt dyr (7000). Vi fik nada med. Ingen madras, lift, pusletaske eller net. Den ruster ufattelig hurtigt og kalechen kan ikke behandles så den tager imod alt fugt/gris og lignende.

Stellet er megatungt, kan ikke foldes sammen til noget mindre, det fylder for meget og derfor skal man enten have en meget stor bil eller have det hængende bagpå.

Synes at vi skulle have undersøgt markedet inden vi købte den og så måske have købt noget andet.. men den har holdt i 5 år nu og den kommer til at holde de næste par børn med. Fjerner nemlig rust efter hver vintersæson..

Hold da op, det var en lang liste...

men det kan jeg godt se. Ja det er vigtigt man ikke lige tager den første den bedste.

Vi ville gerne have haft emmaljungas alu stel, men det kunne ikke være i bilen, så måtte det jo blive cryptonite...

Anmeld

18. juli 2010

NoName

Mai-pigen skriver:

Jeg vil også lige være med.. Vi har lige købt vores barnevogn for 14 dage siden i Ønskebørn. En Emmaljunga Big Star Supreme UniQ på alu-stel, med punkterfrie dæk, osv. VI har købt den i Creme Leatherette, og jeg GLÆDER mig sådan til at komme ud og cruise med den.

Den er altså også bare super flot, er også helt pjattet med den. Men praktiske gris kommer altså op i mig når det kommer til farven, tror ikke den vil være nem for mig at holde pæn. Men flot er den skisme...

Anmeld

18. juli 2010

Stepmom87

Mai-pigen skriver:

Med den bremse kan det ikke være punkterfrie dæk, da den ellers vil ødelægge dækkene og lave buler i dem, derimod kan man få nogle der er svære at punktere.. (Har jeg fået af vide af 3 forskellige forhandlere)

Jeg har denne røde Big star Supreme fra Emmaljunga og jeg ELSKER den, drømmer om klapvognsmodellen også..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. juli 2010

Mai-pigen

noname skriver:

Den er altså også bare super flot, er også helt pjattet med den. Men praktiske gris kommer altså op i mig når det kommer til farven, tror ikke den vil være nem for mig at holde pæn. Men flot er den skisme...

Det tænkte jeg også lidt, men efter at ha talt med en veninde der også har den, kunne jeg ikke modstå længere.. Hun sagde den var rigtig praktisk, idet det er læder, og det kan tørres af..

Anmeld

18. juli 2010

Mai-pigen

Stepmom87 skriver:

Med den bremse kan det ikke være punkterfrie dæk, da den ellers vil ødelægge dækkene og lave buler i dem, derimod kan man få nogle der er svære at punktere.. (Har jeg fået af vide af 3 forskellige forhandlere)

Jeg har denne røde Big star Supreme fra Emmaljunga og jeg ELSKER den, drømmer om klapvognsmodellen også..

På billedet er det heller ikke det rigtige stel. Vi har købt den med det nye alu stel, på de dæk med skum i..  Kunne bare ikke lige finde et billede af det nye stel..

Jeg tør bare ikke købe i deciderede drenge eller pige farver.. Tænk hvis det blev en dreng!!

Anmeld

18. juli 2010

Stepmom87

Mai-pigen skriver:

På billedet er det heller ikke det rigtige stel. Vi har købt den med det nye alu stel, på de dæk med skum i..  Kunne bare ikke lige finde et billede af det nye stel..

Jeg tør bare ikke købe i deciderede drenge eller pige farver.. Tænk hvis det blev en dreng!!

Arrh okay.. Så forstår jeg bedre..

Det gjorde vi heller ikke, så jeg købte en combivogn først og da hun voksede ud af den, købte jeg den røde emmaljunga..

Anmeld

18. juli 2010

Mai-pigen

Stepmom87 skriver:

Arrh okay.. Så forstår jeg bedre..

Det gjorde vi heller ikke, så jeg købte en combivogn først og da hun voksede ud af den, købte jeg den røde emmaljunga..

Ok.. Så er det også noget andet!! Glæder mig helt vildt til en vogn der ikke punkterer.. Var lidt uheldig med min den første for 7 år siden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.