Bærne eksem Åh nej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.748 visninger
30 svar
0 synes godt om
29. juni 2010

Mette Jensen

min datter på 6mdr har fået børne eksem...det er specielt meget slemt i hendes hovedbund...Nogle der har nogle gode råd til hvad der er bedst af creme at bruge??Har spurgt på apoteket oh hun anbefalede A-derma exomega...

på forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

Mor-til-asta-09

Er du sikker på det er børneeksem.. har du fået tjekket ved lægen?? som evt også kunne komme med nogle råd

Anmeld

29. juni 2010

XXSS

Vores pige fik også børneeksem bare rundt om munden, vi brugte faktisk ikke noget andet end fed creme  (decubal) uden parfume. Jeg tror du skal have noget på recept, hvis det virkelig skal være anvendeligt, men så indeholder det hormoner og det var det jeg gerne ville slippe for medmindre, hun begyndte at klø eller noget.

Han sagde at det kunne sprede sig og måske blive langt værre, men i dag er hun snart 18 mdr. og det er helt væk

Anmeld

29. juni 2010

frk Jensen

Mette Jensen skriver:

min datter på 6mdr har fået børne eksem...det er specielt meget slemt i hendes hovedbund...Nogle der har nogle gode råd til hvad der er bedst af creme at bruge??Har spurgt på apoteket oh hun anbefalede A-derma exomega...

på forhånd tak

Jeg har også en knægt er der er blevet beriget med det skønne eksem

Jeg har prøver MANGE forskellige cremer.. lige fra de helt dyre til de billige fra føtex.. har fundet en creme der bare hitter MARSELISBORG CREME

Den virker bare.. Den koster 250 kr for 1 kg. Jeg har haft min bøtte i snart halvanden måned og der er stadig over halvdelen tilbage..

Kram Betina

Anmeld

29. juni 2010

frk Jensen

Mette Jensen skriver:

på forhånd tak

det er ikke arp hun har?

Anmeld

29. juni 2010

B&J

sidder også og tænker arp da børne eksem kan det endelig komme i hovede bunden

Anmeld

29. juni 2010

frk Jensen

B&J skriver:

sidder også og tænker arp da børne eksem kan det endelig komme i hovede bunden

hmm.. min knægt havde arp i hovedbunden og det blev kun "forværret" ved at han havde eksem på resten af kroppen.

godt at baby olien og tætte kammen er opfundet..

Anmeld

29. juni 2010

B&J

mor6473 skriver:

hmm.. min knægt havde arp i hovedbunden og det blev kun "forværret" ved at han havde eksem på resten af kroppen.

godt at baby olien og tætte kammen er opfundet..

nemlig  det er bare 2 ting man slet ikke kan undvære

Anmeld

29. juni 2010

frk Jensen

B&J skriver:

nemlig  det er bare 2 ting man slet ikke kan undvære

Anmeld

29. juni 2010

XXSS

Man kan godt få børneeksem i hovedbunden med arpdannelse.

Men hvis ikke du er sikker på at det er børneeksem vil jeg da helt klart få det tjekket via egen læge og så henvisning til hudlæge.. Der er jo stor forskel på behandling og diverser eksemer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.