Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja så var der noget med det haleben Kunne virkelig heller ikke komme i tanke om hvornår jeg sådan skulle have slået det! Sååååå er der andre der går rundt med ondt i halebenet, ja så kan jeg kun sige at det kan være en spire der er på vej
Åhh der er bare sååå lang tid til torsdag aften og jeg MÅ BARE IKKE afsløre det i telefonen, det ville være lidt for fesen
Jeg skal nok lige komme med en update om hvordan han tar det med nyheden, når han er kommet hjem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maria-s skriver: Nej det er det bestemt ikke - Den betegnelse røg vist for en del år siden.. altså "ung mor"
Nej det er det bestemt ikke - Den betegnelse røg vist for en del år siden.. altså "ung mor"
Ok
Lige på dit profilbillede kunne du godt ligne hende med sønnen Malik(c).
Til lykke med det, har fulgt lidt med, så det er godt der er gevinstGlæder mig til at høre din kærestes reaktion Ha en god tulledag....
Maria-s skriver: Verdens dejligste morgen!! er bare så glad at tårerne sidder HELT oppe i øjene! Har taget fri fra arbejdet i dag, skal bare gå og tulle for mig selv og fatte at jeg nok har en lille spire inde i min mave Har en svag positiv test (men en streg nr 2 er en streg nr 2! ) Min dejlige, dejlige kæreste er på drengetur til Berlin og kommer ikke hjem før torsdag så vil ikke sige noget til ham før der, da jeg så gerne vil kigge ham i øjene når jeg fortæller ham det. Jeg VIDSTE det!... Så var alle de ting jeg kunne mærke rigtige nok. hold op hvor er det vildt... tager en ny test torsdag tror jeg, så har jeg forhåbentlig et par lidt tydligere streger jeg kan vise til ham Skulle bare lige fortælle det et eller andet sted! Det er vildt det her!:... Er sgu lidt rundt på gulvet.
Verdens dejligste morgen!! er bare så glad at tårerne sidder HELT oppe i øjene! Har taget fri fra arbejdet i dag, skal bare gå og tulle for mig selv og fatte at jeg nok har en lille spire inde i min mave Har en svag positiv test (men en streg nr 2 er en streg nr 2! )
Min dejlige, dejlige kæreste er på drengetur til Berlin og kommer ikke hjem før torsdag så vil ikke sige noget til ham før der, da jeg så gerne vil kigge ham i øjene når jeg fortæller ham det.
Jeg VIDSTE det!... Så var alle de ting jeg kunne mærke rigtige nok. hold op hvor er det vildt... tager en ny test torsdag tror jeg, så har jeg forhåbentlig et par lidt tydligere streger jeg kan vise til ham
Skulle bare lige fortælle det et eller andet sted! Det er vildt det her!:... Er sgu lidt rundt på gulvet.
fedt! TILLYKKE!!!
Kan godt fortså du er helt rundt på gulvet, hvor er det bare fedt for jer... Tillykke med den gode nyhed!!!! Dejligt at høre en historie der endte lykkeligt, hvor symptomerne ikke bare bare indbilding men VIRKELIGE!!
KÆMPE TILLYKKE!
Så havde kiopragteren virkelig ret, hvor er det vildt!
Uhh du må da være ved at springe hehe..
Sikke en god idé med fri fra arbejde til bare at gå og være glad, kigge på babyting og bare tænke Yes, Yes, Yes!!!! hehe..
Hvor er det vildt - fedt!!! Tillykkeeeee
Tillykke!
Mange, mange tak for alle jeres søde beskeder Jeg ligger lige her på sofaen, jeg har nok kigget på min G test 100-200 gange i dag (den samme self ), og hver gang har der sgu været 2 streger!!! Det er jo vildt det her.....
Ej hvor lækkert. KÆMPE tillykke!!!
Er spændt på at høre hvad din kæreste siger.. Og god idé, at vente til han kommer hjem.
TILLYKKE!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128