min kiropraktor HAVDE ret!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.277 visninger
36 svar
0 synes godt om
29. juni 2010

Maria-s

Verdens dejligste morgen!! er bare så glad at tårerne sidder HELT oppe i øjene! Har taget fri fra arbejdet i dag, skal bare gå og tulle for mig selv og fatte at jeg nok har en lille spire inde i min mave Har en svag positiv test (men en streg nr 2 er en streg nr 2! )

Min dejlige, dejlige kæreste er på drengetur til Berlin og kommer ikke hjem før torsdag så vil ikke sige noget til ham før der, da jeg så gerne vil kigge ham i øjene når jeg fortæller ham det.

Jeg VIDSTE det!... Så var alle de ting jeg kunne mærke rigtige nok. hold op hvor er det vildt... tager en ny test torsdag tror jeg, så har jeg forhåbentlig et par lidt tydligere streger jeg kan vise til ham

Skulle bare lige fortælle det et eller andet sted! Det er vildt det her!:... Er sgu lidt rundt på gulvet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

L-Mortil3

WAUW!!! Tillykke!! Du må sende kiropraktoren en æske chokolade

Anmeld

29. juni 2010

_-Kathrine-_

Stort TILLYKKE:-) Har fulgt lidt med på sidelinjen i dine debatter... hvor er det bare skønt :-)

Anmeld

29. juni 2010

Maria-s

Ja det kunne man da godt overveje om man lige skulle sende dem en lille æske - Selvom det nu er os selv der har lavet "arbejdet" hehe

Og tak tak. JA jeg er bare SÅ glad... Jeg ved jo også godt at vi ikke har prøvet i særlig lang tid, men sikke en rutchetur det har været og hvor er det bare fantastisk at vi er så heldige at vi må få lov til at det sku ske så hurtigt. Så skal den lille spire bare blive derinde det næste lange stykke tid, så der kan komme en dejlig, dejlig baby ud til os  

Anmeld

29. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Tillykke!!!

Er det dig fra DUM?

Anmeld

29. juni 2010

Maria-s

Tillykke!!!

Er det dig fra DUM?

Nej det er det bestemt ikke  - Den betegnelse røg vist for en del år siden..   altså "ung mor"

Anmeld

29. juni 2010

FruEllingsen

IHH hvor er det altså fantastisk

Så må du rigtig nyde dagen Det bliver da rigtig dejligt når kæresten kommer hjem og du kan fortælle ham den gode nyhed

STORT tillykke

Anmeld

29. juni 2010

Frk. Himmelblå

Tænkte det nok! 

Har gået og tænkt på dig, når mit haleben og bækken har drillet her.

STORT TILLYKKE!

Kh.

Anmeld

29. juni 2010

MinWilliam

Stort tillykke

Anmeld

29. juni 2010

puttecolle

Maria-s skriver:

Verdens dejligste morgen!! er bare så glad at tårerne sidder HELT oppe i øjene! Har taget fri fra arbejdet i dag, skal bare gå og tulle for mig selv og fatte at jeg nok har en lille spire inde i min mave Har en svag positiv test (men en streg nr 2 er en streg nr 2! )

Min dejlige, dejlige kæreste er på drengetur til Berlin og kommer ikke hjem før torsdag så vil ikke sige noget til ham før der, da jeg så gerne vil kigge ham i øjene når jeg fortæller ham det.

Jeg VIDSTE det!... Så var alle de ting jeg kunne mærke rigtige nok. hold op hvor er det vildt... tager en ny test torsdag tror jeg, så har jeg forhåbentlig et par lidt tydligere streger jeg kan vise til ham

Skulle bare lige fortælle det et eller andet sted! Det er vildt det her!:... Er sgu lidt rundt på gulvet.

stort tillykke.. du må lige skrive hvordan kærsten han tar det om han bliver helt vild eller hvordan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.