på opfordring fra kirle - svangerskabsforgiftning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

signe.

babyMark skriver:

Hej Rosa

Jeg alt for at det hele er som det skal være. Det er da også det mest sandsynlige! Risikoen for at få den omgang jeg fik er 1:10.000! Så det er virkelig at trække en nitte.. På Skejby sagde de faktisk, at der godt kunne gå 20 år før de igen mødte en med den type forgiftning (en afart af HELLP-syndrom)

God fødsel når du kommer dertil!

Mvh

Maria

hehe en gammel debat i know.. jeg fødte på skejby i 2010 i uge 24 med MEGET alvorlig svangerskabsforgiftning og HELLP... var døden nær, rigtig rigtig syg.. så kender din situation.. og at der desværre ikke gik 20 år før de så en lignende situation.. men heldigvis er der mildere grader hvor man ikke bliver så syg som os..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

babyMark

Hejsa. Ja pyha for en omgang du var igennem. Håber da at de så var hurtige til at finde ud af hvad der var galt. Nu er der trods alt nogle læger derude efterhånden, der kender til det. Der havde også været en anden kvinde med alvorlig ssf 3 mdr før jeg fødte. Undrer mig over det, når det ifølge statistikken er så sjældent. Jeg var også døden nær i et par døgn. Heldigvis gik jeg helt til termin. Så jeg havde ikke en utrolig for tidligt født dreng som dig. Har læst din historie i ude og hjemme og blev meget rørt!

Anmeld

8. juni 2011

sandratobias

Uha gammel tråd.. Men må lige komme med min lille historie.. 

1. graviditet opdagede de SSF i uge 30, Tobias kom ud ved aks i uge 31+2... Lå til obs på sygehuset 1 uges tid.. Født den 26 april 2007.. Ingen mén indtil videre..  

2. graviditet opdagede de SSF i uge 35 eller 36, kan ikk lige helt huske det, selvom det ikk er længe siden  Jeg blev sat igang i uge 37+.. Ønskede og føde selv.. Og fik jeg lov til, og gjorde jeg.. Amanda er født uge 38+0... Mildere SSF´er end 1. gang, men den kom igen.. Født den 13 Februar 2011.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.