Hindeløsning!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2010

Karo

Tanja78 skriver:

Det var ikke det jeg fik af vide. Jeg havde ikke åbnet mig og derfor prøvede hun at løsne hinderne så jeg kunne komme til at åbne mig. Og det lykkedes også til dels.

Så man kan altså godt få hindeløsning selvom man ikke har åbnet sig.

Hvor mærkeligt

Jeg havde nemmelig fået en tid, kun til hindeløsning da jeg ingen tegn havde på at fødslen var på vej igang. Og da jeg også var gået 14 dage overtid med min søn, mente de ikke jeg selv ville gå igang. Derfor ville de prøve at lave en hindeløsning, da jeg var gået en uge over tid, men det kunne ikke lade sig gøre da jeg stadig havde meget livmoderhals tilbage og derfor altså ikke var åbnet endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

XXSS

Karo skriver:

Hvor mærkeligt

Jeg havde nemmelig fået en tid, kun til hindeløsning da jeg ingen tegn havde på at fødslen var på vej igang. Og da jeg også var gået 14 dage overtid med min søn, mente de ikke jeg selv ville gå igang. Derfor ville de prøve at lave en hindeløsning, da jeg var gået en uge over tid, men det kunne ikke lade sig gøre da jeg stadig havde meget livmoderhals tilbage og derfor altså ikke var åbnet endnu.

Underligt. Jeg gik også over, og hun prøvede så der en over tid at lave hindeløsning bare for at prøve at sætte noget i gang - jeg var rimelig stor og baby også så det kan være derfor at hun gjorde det. Men altså selvom jeg ikke havde åbnet mig eller noget, så begyndte veerne at komme der efter et døgns tid. Jeg var bare så uheldig at gå fra mandag nat til torsdag aften med veer og åbnede mig dog kun 4,5 cm i alt så det endte alligevel med akut kejsersnit.

Men de gør det nok forskelligt de forskellige steder

Anmeld

28. juni 2010

XXSS

Tanja78 skriver:

Underligt. Jeg gik også over, og hun prøvede så der en over tid at lave hindeløsning bare for at prøve at sætte noget i gang - jeg var rimelig stor og baby også så det kan være derfor at hun gjorde det. Men altså selvom jeg ikke havde åbnet mig eller noget, så begyndte veerne at komme der efter et døgns tid. Jeg var bare så uheldig at gå fra mandag nat til torsdag aften med veer og åbnede mig dog kun 4,5 cm i alt så det endte alligevel med akut kejsersnit.

Men de gør det nok forskelligt de forskellige steder

ahh jeg gik fem dage over tid, så det må have været lige da jeg rundede 40+, vi havde så også gået til hjertekontrol hver uge siden uge 22 så om det har betydning ved jeg ikke, men vi talte om at hvis ikke det hjalp så skulle jeg sættes i gang senere på ugen.

Anmeld

28. juni 2010

sbs78

Hejsa Alle sammen

Så er jeg hjemme igen. Jm ville desværre ikke pille ved noget ØV, så jeg må bare vente, ellers ved jeg jo at på mandag, får jeg af vide, hvilken dag i næste uge, jeg bliver sat i gang. Ville bare gerne gå i gang af mig selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.