Hindeløsning!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.454 visninger
23 svar
1 synes godt om
28. juni 2010

sbs78

Jeg skal i dag til mit sidste jm besøg, og jeg kunne godt tænke mig, at hun ville løsne hinder. Jeg er i dag 39+1.

Hvad er jeres erfaring me dat få jm til at gøre det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

sbs78 skriver:

Jeg skal i dag til mit sidste jm besøg, og jeg kunne godt tænke mig, at hun ville løsne hinder. Jeg er i dag 39+1.

Jeg følger lige med - godt nok er min termin overskredet og mine jordemoderbesøg snart forbi, men tænker om det mon er muligt selv, at løsne hinderne???

Anmeld

28. juni 2010

sbs78

Mathildesmor skriver:

Jeg følger lige med - godt nok er min termin overskredet og mine jordemoderbesøg snart forbi, men tænker om det mon er muligt selv, at løsne hinderne???

Læs denne tråd. Der er et råd til hvordan man selv gør det

https://www.baby.dk/debat/54201pi1/foedsel/saa-skal-jeg-sgu-foede.aspx

Anmeld

28. juni 2010

Karo

Da jeg ventede min datter snakkede jordmoren også meget omkring en hindeløsning.

Problemet er bare at man skal have åbnet sig et par cm, før de kan løsne hinderne og det havde jeg ikke. Da jeg var 14 dage overtid havde jeg stadig ikke åbnet mig og derfor fik jeg sat en hormonpille op istedet.

Jeg ville bare lige sige det til dig, da det er rigtigt surt at gå og sætte næsen op efter en hindeløsning for så ikke at få den

Anmeld

28. juni 2010

XXSS

sbs78 skriver:

Jeg fik det gjort og det var helt fint. Vi gik hjem bagefter og så begyndte det lige så stille at rumle i løbet af natten... Det var på ingen måde ubehageligt

Anmeld

28. juni 2010

XXSS

Karo skriver:

Da jeg ventede min datter snakkede jordmoren også meget omkring en hindeløsning.

Problemet er bare at man skal have åbnet sig et par cm, før de kan løsne hinderne og det havde jeg ikke. Da jeg var 14 dage overtid havde jeg stadig ikke åbnet mig og derfor fik jeg sat en hormonpille op istedet.

Jeg ville bare lige sige det til dig, da det er rigtigt surt at gå og sætte næsen op efter en hindeløsning for så ikke at få den

Det var ikke det jeg fik af vide. Jeg havde ikke åbnet mig og derfor prøvede hun at løsne hinderne så jeg kunne komme til at åbne mig. Og det lykkedes også til dels.

Så man kan altså godt få hindeløsning selvom man ikke har åbnet sig.

Anmeld

28. juni 2010

XXSS

sbs78 skriver:

Men som du selv har lagt et link ind så kan du jo også selv gøre det. Så skal du bare anskaffe dig handsker m.m. og kan nok ikke være helt sikker på at der bliver ramt det rigtige sted - måske. Jeg synes det var helt fint at hun vidste hvad hun gjorde inde på jordmodercentret  Men selvfølgelig skal man da bare prøve sig frem hvis nok især manden har lyst hehe

Anmeld

28. juni 2010

Diana...

Jeg har ikke hørt om nogen der ville gøre det før man har termin hvis man har det godt. 

Jeg fik selv løsnet dem 2 gange men der var jeg også i 41+ og de gjorde det kun fordi jeg ville føde hjemme og derfor skulle det så gøres inden man går 14 dage over.

Anmeld

28. juni 2010

Low

Jeg fik en hindeløsning på hospitalet, det var så ikke af min JM men hos mig har det ikke hjulpet men jeg pletbløder og slimer lidt ekstra men nu skal jeg så sættes igang imorgen. Jeg synes ikke at det gjorde ondt.

Min mor fik en da hun ventede min lillebror og det virkede hos hende.

Hilsen Ditte, 41+6

Anmeld

28. juni 2010

Low

Low skriver:

Jeg fik en hindeløsning på hospitalet, det var så ikke af min JM men hos mig har det ikke hjulpet men jeg pletbløder og slimer lidt ekstra men nu skal jeg så sættes igang imorgen. Jeg synes ikke at det gjorde ondt.

Min mor fik en da hun ventede min lillebror og det virkede hos hende.

Hilsen Ditte, 41+6

Jeg fik hindeløsningen i fredags

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.