Hindeløsning!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2010

Lulle25

Hej Sidsel jeg fik hindeløsning den dag jeg fødte Peter, lægen troede dog jeg ville føde alligevel for jeg var meget blød og havde ingen livmoderhals tilbage, han kunne åbne mig 2 cm. Men synes da helt klart du skal få hende til det så vi kan se lille søster. Det foregår jo sådan at de tager fat i hinden, det er ret ubehageligt da han hev i den og vred den, og begyndte at bløde efterfølgende. Var kun lige kommet hjem så skyllede veerene ind kl 12.30 og Peter kom til verden 16.38. Så jeg kan varmt anbefale hindeløsning. Jeg fik det fordi jeg skulle føde en sædefødsel og Peter blev skønnet til at være stor, men mon ikke du kan finde en super undskyldning for at få hende til det

Held og lykke

kh Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

Risen

Low skriver:

Jeg fik en hindeløsning på hospitalet, det var så ikke af min JM men hos mig har det ikke hjulpet men jeg pletbløder og slimer lidt ekstra men nu skal jeg så sættes igang imorgen. Jeg synes ikke at det gjorde ondt.

Min mor fik en da hun ventede min lillebror og det virkede hos hende.

Hilsen Ditte, 41+6

Ih så er det i morgen hva ! Dejligt.. Ender også med at gå over tid her .. . Håber nu ikke det bliver 14 dage.. Men nu må vi se.. Har du haft yderlige tegn på at der kan ske noget idag istedet for? 

Anmeld

28. juni 2010

NoName

Low skriver:

Jeg fik en hindeløsning på hospitalet, det var så ikke af min JM men hos mig har det ikke hjulpet men jeg pletbløder og slimer lidt ekstra men nu skal jeg så sættes igang imorgen. Jeg synes ikke at det gjorde ondt.

Min mor fik en da hun ventede min lillebror og det virkede hos hende.

Hilsen Ditte, 41+6

Uhhh det blir spændende...

og held og lykke...

Anmeld

28. juni 2010

Low

Risen skriver:

Ih så er det i morgen hva ! Dejligt.. Ender også med at gå over tid her .. . Håber nu ikke det bliver 14 dage.. Men nu må vi se.. Har du haft yderlige tegn på at der kan ske noget idag istedet for? 

Ja, det bliver sgu dejligt .. jeg troede først at du havde termin imorgen . Jeg håber bestemt heller ikke for dig at du går 14 dage over, det er ulideligt .. 

Nej, jeg pletblødte lidt igen i morges og det der slim som ikke plejer at være der er der stadig.. men ellers er der intet som tyder på at der sker noget desværre..  for at der også sker noget for dig snart og for at du ikke skal vente lige så lang tid som mig..

Anmeld

28. juni 2010

Low

noname skriver:

Uhhh det blir spændende...

og held og lykke...

Mange tak ..

Ja jeg glæder mig også enormt meget

Anmeld

28. juni 2010

Risen

Low skriver:

Ja, det bliver sgu dejligt .. jeg troede først at du havde termin imorgen . Jeg håber bestemt heller ikke for dig at du går 14 dage over, det er ulideligt .. 

Nej, jeg pletblødte lidt igen i morges og det der slim som ikke plejer at være der er der stadig.. men ellers er der intet som tyder på at der sker noget desværre..  for at der også sker noget for dig snart og for at du ikke skal vente lige så lang tid som mig..

Nope det er i dag.. Og ingen tegn what so ever.. hmm.. Nej 14 dage? - kan slet ikke klare tanken, så vildt at du har kunne holde ud .. 

okay det lyder da lidt som det mayapigen skrev hun havde inden hendes vand gik ? Men okay nu gør det måske ikke den store forskel og det sker inat eller i morgen tidlig ?

Anmeld

28. juni 2010

Ansemusen

Det virker ca. i halvdelen af tilfældene og giver ofte bare et døgn med ubehagelige plukkeveer som ikke giver noget.

Jeg fik løsnet hinder samme dag som de satte mig igang, og jeg syntes det gjorde rigtig ondt!

Anmeld

28. juni 2010

Low

Risen skriver:

Nope det er i dag.. Og ingen tegn what so ever.. hmm.. Nej 14 dage? - kan slet ikke klare tanken, så vildt at du har kunne holde ud .. 

okay det lyder da lidt som det mayapigen skrev hun havde inden hendes vand gik ? Men okay nu gør det måske ikke den store forskel og det sker inat eller i morgen tidlig ?

Jeg synes at den dag her i dag er dejlig .. det er faktisk slet ikke så svært nu men det er nok fordi jeg ved at det sker imorgen .. hvor er det bare lækkert.. jeg tror nu ikke at der sker noget før jeg bliver sat igang

Anmeld

28. juni 2010

dorthemus

Min jordmoder prøvede men kunne ikke...alligevel havde hendes pillen rundt sat gang i noget for jeg fik begyndende veer og slimproppen gik om natten...og to dage senere havde jeg født 

Anmeld

28. juni 2010

XXSS

dorthemus skriver:

Min jordmoder prøvede men kunne ikke...alligevel havde hendes pillen rundt sat gang i noget for jeg fik begyndende veer og slimproppen gik om natten...og to dage senere havde jeg født 

Det samme her, sådan var det også for mig  så det hjalp altså på noget - men  ja det er jo nok forskelligt fra den ene person til den anden - tror ikke man kan sige konsekvent nej eller ja til at det hjælper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.